Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Pai vreau s-o fac FULL :))) Mai imi lipseste ACC dar pentru ala e mai complicat tre schimbat si bordul si switch unit :D

Daca pe tine te face fericit si consideri ca merita cu adevarat, eu unul ma bucur pentru tine si sper sa nu intampini probleme.

 

Mergi pe deviza "Built not Bought" si vei fii apreciat si implinit!

 

Bafta in tot!

Edited by MihaiMAN
Link to comment
Share on other sites

Mersi. Cred ca o sa fac si o prezentare la masina dar mai intai sa montez barile de M-paket si capota si farurile de LCI. Si mai am de montat sistemul Individual + combox.

 

Oricum cred ca asta inseamna pasiune, sa pui tu optiuni la masina, nu sa o iei gata configurata.

Link to comment
Share on other sites

Nu va inteleg..cat ai vrea sa coste masina aia? Cu cat o iei din Germania? Ce gasesti in tara in aceeasi bani?

Pare un e46 intretinut cum rar vezi pe strazile patriei, si eu zic ca face banii, decat sa iau un e60 cu 9000 mai bine iau coupe-ul asta.

Daca incerci sa cumperi masina asta din germania ajungi cu mult peste cat cere respectivul, deci...

Dar la noi piata o fac samsarii cu e46 facelift la 5000 euro (numai conteaza ca in realitate au 300 mii km, ceea ce conteaza e ca au 140 mii pe bord)

Link to comment
Share on other sites

M-am contrazis si eu cu mai multi, cum, cine face piata. Una peste alta, parerea mea e ca, cumparatorul face piata, adica pur si simplu cat e dispus sa scoata din buzunar. Este economie simpla, relatia dintre cerere si oferta (care e f mare in romania, pe piata second-hand). Al doilea criteriu ar fi anul de fabricatie. Pai pe un e46 poti sa ceri si 2000eur, daca e din '98.
Link to comment
Share on other sites

eu deabea am vandut E46 FL 10/2003 325i 164k KM cu 5000 de euro , masina personala , tinuta 3 ani de zile , si investit in ea aproape 4 mii de euro , vanduta in stare impecabila atat tehnic cat si estetic , sa il vad eu pe omul care in 2013 se duce cu 10.000 de euro in buzunar sa isi cumpere E46 320cdizel oricat de intretinut ar fi

 

sunt alte vremuri , alti bani , alta economie , sa nu mai zic ca euro e 4.6 roni

Link to comment
Share on other sites

Pai...la tine faptul ca era 2.5i e un mare dezavantaj. Apoi mai sunt dotarile, apoi faptul ca asta e coupe samd. Nu face 10.000, dar 8000sigur face. Nu ai de unde sa stii ce bano au intrat in acel 320cd, poate are turbina si ambreiaj noi etc. Si asta conteaza mult pt un cumparator serios, nu pf un samsar.
Link to comment
Share on other sites

Stie cineva masina asta sau a fost/este a cuiva de pe forum? Cateva pareri despre pret,obeserv ca este doatata si arata bine vreau sa stiu daca versiunea de 177cp e aceaisi motorizare cu cea de pe seria 5(e60) care am inteles ca are probleme cu distributia.Va multumesc si astept raspuns.

 

 

http://www.autovit.ro/bmw-x3-C26663601.html

Edited by M_A_D
Link to comment
Share on other sites

Stie cineva masina asta sau a fost/este a cuiva de pe forum? ....

 

daca intr-adevar e 177 cp ( si nu 150 ) inseamna ca e sfarsit de 2007 ( dupa luna 9 ). masina e tare, tare frumoasa - rar gasesti asa si un 15.000 cash consider ca e un pret corect si pt vanzator si pt cumparator. la motorul de 177 cp se mai rupe lantul, dar eu as baga mana-n foc ca x3-ul asta a sarit de 200.000 km si atunci f probabil sa fi fost deja schimbat ( oricum nu e ceva care sa nu se poata repara sau care sa te coste o avere atunci cand se rupe )

dupa nr, nu e inmatric de curand in tara ( de acum 1 an parca deja se dau nr cu 3 cifre )

 

f, f misto masina, daca tehnic e ok ( indifernet de nr de km ) nu sta mult pe net... parerea mea

Edited by lauboy82
Link to comment
Share on other sites

M-am contrazis si eu cu mai multi, cum, cine face piata. Una peste alta, parerea mea e ca, cumparatorul face piata, adica pur si simplu cat e dispus sa scoata din buzunar. Este economie simpla, relatia dintre cerere si oferta (care e f mare in romania, pe piata second-hand). Al doilea criteriu ar fi anul de fabricatie. Pai pe un e46 poti sa ceri si 2000eur, daca e din '98.

 

 

eu nu cred asta. uite un exemplu:

 

zece samsari aduc din germania zece e46 2.0d sedan si le pun la vanzare cu preturi intre 6k-7k de euro. toate au clima si xenon sa zicem. si toate au km dati inapoi si probleme ascunse, dar sunt prezentate ca "impecabil, nu bate nu troncane". acum vine un posesor de e46 tot 2.0 diesel sedan si vrea sa-si vanda masina. care are aceleasi dotari + m paket, h/k, scaune incalzite, etc. si pune masina la vanzare cu 8k de euro. te asigur ca omu obisnuit care nu se pricepe foarte tare la masini si se uita pe autovit va alege masinile samsarilor.

 

si acum te intreb, cine face piata?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu deabea am vandut E46 FL 10/2003 325i 164k KM cu 5000 de euro , masina personala , tinuta 3 ani de zile , si investit in ea aproape 4 mii de euro , vanduta in stare impecabila atat tehnic cat si estetic , sa il vad eu pe omul care in 2013 se duce cu 10.000 de euro in buzunar sa isi cumpere E46 320cdizel oricat de intretinut ar fi

 

sunt alte vremuri , alti bani , alta economie , sa nu mai zic ca euro e 4.6 roni

Acero toata stima pt cum ai intretinut e46-le, dar ai avut un mare dezavantaj la ea, nu aveai optiuni pe ea deloc, si asta a contat f mult la revanzare, cum zicea si RZV motorul 2.5 care pt mine e un motor extraordinar, dar pentru inca 99% din eventualii cumparatori era ceva de neatins, ROMANUL vrea 2.0 diesel, nu zic cu rautate cand zic diesel spun ce cauta romanul...

Eu zic ca daca fostul tau e46 avea ceva optiuni pe el ai fi luat 6500-7000.

E doar o parere personala, cum ziceam si mai sus decat sa iau o ruptura de e60 cu 8-9 mii mai bine dau 7000 chiar si 7500 pe un e46 intretinut si caruia ii stiu istoricul...

No offense...

 

eu nu cred asta. uite un exemplu:

 

zece samsari aduc din germania zece e46 2.0d sedan si le pun la vanzare cu preturi intre 6k-7k de euro. toate au clima si xenon sa zicem. si toate au km dati inapoi si probleme ascunse, dar sunt prezentate ca "impecabil, nu bate nu troncane". acum vine un posesor de e46 tot 2.0 diesel sedan si vrea sa-si vanda masina. care are aceleasi dotari + m paket, h/k, scaune incalzite, etc. si pune masina la vanzare cu 8k de euro. te asigur ca omu obisnuit care nu se pricepe foarte tare la masini si se uita pe autovit va alege masinile samsarilor.

 

si acum te intreb, cine face piata?

F bine punctat... Asa am zis si eu mai sus, 5% din cumparatori vor da aceea diferena intre masina samsarului si a unui vanzator de incredere

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Daca se rupe lantul la distributie nu costa mult?

 

Acum depinde f mult de ce face soferul dupa ce se rupe... daca omoara motorul pana "sparge" pistoane, "rupe" supape, etc bineinteles ca te duce la sapa de lemn...

Daca nu, strict lantul si aia cateva zeci de tacheti ( nu mai stiu exact cati sunt, 32 parca ) ii rezolvi cu 1000 euro ( nu e o suma mica, dar nici colosala)

stiu x3 reparat asa acum aproape 2 ani , a facut in acest timp aprox 60.000 km , totul perfect la motor....

 

partea ciudata e ca am auzit si de motoare de 177 la care s-a rupt la 150.000 si stiu si altele cu 300.000 si lantul original...

in principiu ce vine de pe germania cu revizii la zi facute asa cum se cuvine , nu prea sunt probleme chiar daca km sunt multi si f multi.

Link to comment
Share on other sites

O valora un e46 320cd 2004 -8000, dar in ziua de azi e o diferenta mare intre cat valoreaza o masina si cat ti se ofera pe ea. Cu ce te incanta ca iti evaluezi masina la 8000 si stai cu ea 7 luni la vanzare fara sa sune nimeni? Credeti ca e exclus sa stai 7 luni fara sa sune NIMENI la un e46 de genul daca ceri pretul asta? Chiar si cu toate dotarile posibile tot nu cred ca se inghesuie prea multi.

Sa nu mai zic ca treaba cu intretinutul e cu dus si intors. O masina chiar din 2004 are o vechime destul de considerabila, poate o iei azi impecabila dar in decurs de 6 luni 1an e posibil orice. Asa ca sa dai vreo 1500-2000 din start mai mult doar pe ideea ca "a fost intretinuta" e cam aiurea.(cam cu atat e in plus un 320cd la 8000 fatza de pretul pietei). Iar cele la pret real,"pretul pietei", nu cred ca sunt TOATE lovite, vandute de samsari, neintretinute. Poate mai sunt si oameni care vor sa isi vanda masina nu doar sa stea cu ea la vanzare :).

 

la 325-ul colegului nu cred ca dotarile au fost marea problema. Ci faptul ca in general cine e dispus sa plateasca impozit si consum de 325 isi permite si o masina mai noua, de buget mai mare. Se vand lejer destule 318fl, si chiar 316fl la ~5000-5500.

 

Si la sfarsit sa nu uitam ca in general cumparatorii de bmw-uri "ieftine" nu sunt tocmai cei mai educati,sa aprecieze cu adevarat valoarea unei masini intretinute.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

zece samsari aduc din germania zece e46 2.0d sedan si le pun la vanzare cu preturi intre 6k-7k de euro. toate au clima si xenon sa zicem. si toate au km dati inapoi si probleme ascunse, dar sunt prezentate ca "impecabil, nu bate nu troncane". acum vine un posesor de e46 tot 2.0 diesel sedan si vrea sa-si vanda masina. care are aceleasi dotari + m paket, h/k, scaune incalzite, etc. si pune masina la vanzare cu 8k de euro. te asigur ca omu obisnuit care nu se pricepe foarte tare la masini si se uita pe autovit va alege masinile samsarilor.

 

si acum te intreb, cine face piata?

 

 

F bine punctat... Asa am zis si eu mai sus, 5% din cumparatori vor da aceea diferena intre masina samsarului si a unui vanzator de incredere

 

Pai v-ati dat singuri raspunsul. Normal ca tot cumparatorul face alegerea, face piata, cum vreti voi sa ii ziceti. Daca vreti sa vindeti o masina, tre sa o dati la un pret catre extrema de jos a segmentului. Sau, hai zicem ca tineti de pret si vine unul din aia 5%, dar asteptarea poate sa fie si de 1 an.

 

Vad ca uitati ca Romania, si in general Europa, are o oferta f mare de SH, e si daca nu iau de la tine, ma duc la urmatorul, masini la proprietari, nici nu vorbesc de samsari.

 

Are dreptate Acero, nu mai e economia de altadata, nu mai face nimeni credit de nevoi personale sa isi mai ia niste fiare.

 

+1 CosminE46

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

pai da, dar cumparatorul de multe ori nu se pricepe si este pacalit de pretu mic si mai vine unu si zice: dc sa dau ma pe un e46 8k de euro cand pot sa-mi iau un e90 sau un e60? pai ia uitati-va voi in germania sau in austria, cat e un e46 coupe dotat?

 

da pimp, fiecare are dreptu de a alege dar cand eu, cumparator, vad pe piata preturi de 5-6k pt un e46 si mai sunt cateva la 8-9k zic ba frate aia cu 8-9 mii sunt nebuni la cap.. dar de fapt nu e chiar asa.. te incanti ca ai cumparat o masina mai ieftin dar dupaia ai probleme si te plangi ca e proasta masina. ai dreptate clientu face piata, dar si samsarii trag in jos pretu.

Edited by andubalauru
Link to comment
Share on other sites

Acum depinde f mult de ce face soferul dupa ce se rupe... daca omoara motorul pana "sparge" pistoane, "rupe" supape, etc bineinteles ca te duce la sapa de lemn...

Daca nu, strict lantul si aia cateva zeci de tacheti ( nu mai stiu exact cati sunt, 32 parca ) ii rezolvi cu 1000 euro ( nu e o suma mica, dar nici colosala)

stiu x3 reparat asa acum aproape 2 ani , a facut in acest timp aprox 60.000 km , totul perfect la motor....

 

partea ciudata e ca am auzit si de motoare de 177 la care s-a rupt la 150.000 si stiu si altele cu 300.000 si lantul original...

in principiu ce vine de pe germania cu revizii la zi facute asa cum se cuvine , nu prea sunt probleme chiar daca km sunt multi si f multi.

 

in medie cam 8 tacheti pe cilindru.

cred ca e cam mult!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.