Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Nu ma intereseaza parerea ta omule, vezi-ti de treaba ta.i don't give a shit.

 

Si referitor la 330cd chiar a fost una dintre cele mai bune masini, ce a bagat e problema lui, dar masina era oke,mult peste 90% de pe piata actuala ( si de atunci).

 

Peace :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Am gasit sa cumpar o masina, proprietarul (persoana juridica) are duplicat de carte de identitate, cica a pierdut cartea originala, masina e inmatriculata pe numele firmei dar pe duplicat nu apare nici un proprietar la rubrica "proprietari"

 

Stie cineva care sunt probleme / cum se pot rezolva astfel incat sa fie ok pentru mine ca, cumparator?

 

Multumesc, da masina este un BMW.

Link to comment
Share on other sites

Chestia asta cu motoare mari vs motoare mici e destul de simpla. Pana la urma fiecare sa ia ce-i place si ce-si permite. E aiurea insa sa radem unii de altii. Vad masina cu motor mic, stiu ca nu-mi place, merg mai departe. Se gaseste client in general pentru orice fier. Sunt persoane care de exemplu nu vor decat aspectul de coupe, nu dau mare importanta motorizarii. Da si eu in mintea mea as fi vrut ceva mai mult de la masina aia dar asta nu inseamna ca nu sunt oameni care le cumpara doar pentru aspect. Si sa nu uitam ca masinile cu motoare mici devin din ce in ce mai atractive. La orice ora as renunta la balena aia V8 pentru o Honda S2000. I mean it :thumbsup:
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ma intereseaza parerea ta omule, vezi-ti de treaba ta.i don't give a shit.

 

Si referitor la 330cd chiar a fost una dintre cele mai bune masini, ce a bagat e problema lui, dar masina era oke,mult peste 90% de pe piata actuala ( si de atunci).

 

Peace :thumbsup:

stefane...deci pana la urma ce masina iti cumperi?

Link to comment
Share on other sites

stefan merge cu tico pe ascuns si nu vrea sa ne spuna , in alta ordine de idei am fost azi sa vad un 325i http://www.autovit.ro/bmw-325-C26945362.html

 

- decenta la exterior , lovita frontal la viata ei , farurile erau 06/2009 masina era 06/2005

- capota avea un punct indoit , per total la exterior era oke

- interiorul era durere , scaune de tapiterie gri non-sport , foarte foarte patate , atat in fata cat si in spate , zona din jurul manerelor de pe fetele de usi era scorojita la propriu , la toate usile , zona de langa frana de mana era scorojita , volanul arata bine , avea navi mare functionala , butonul de start-stop era aproape sters , plafonul era curat

- omul a fost sincer a zis ca masina era la el de 2 ani , si nu a schimbat absolut nimic la ea , doar filtre + placute frana si ulei , in schimb nimic pe articulatie / suspensie / bujii bobine etc

- nu avea impozitul platit de 2 ani , deci nu putea sa ofere fiscal

- a pornit motorul la rece , suna bine , fara nici un zgomot dubios , nu era patat de ulei , nu prezenta nici o scurgere de vreun fel , cutia manuala schimba bine

 

Nu am de gand sa cumpar masina am vrut doar sa informez lumea in caz ca mai este cineva interesat

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

S5 facelift sau nu ? Adica 3.0 sau 4.2 ? e92'ul ce motorizare era ?

De ce spui asta, n'a fost mai "fun" e92'ul ?

 

E92 am mers cu 325i si 330i. Diferenta e imensa. Oricat de placut s-ar simti un aspirat, motorul de pe S5 m-a lasat fara cuvinte. Nu am mers cu M3 si nici cu S5-ul vechi, cel de 4.2, prin urmare comparatie nu e chiar corecta. Dar intre S5 si 330i..primul castiga detasat. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Lol, S5 vs 330i. Bine ca nu compari M3 cu A6 1.9tdi...

 

Adevarul e ca pot sa-l inteleg pe nenea cu 318i. In ziua de azi a devenit cu adevarat un lux un motor mai mare de 2 litri. De la impozit la benzina la asigurari, totul te rupe. Si sincer motoarele astea vechi nu mai sunt asa competitive. Cum spunea cineva, s-a dus vremea cand M50B25 "facea legea". E clar ca motoarele turbo sunt viitorul (de fapt si prezentul).

 

Mi se pare fascinant ca eu cu "ditamai motorul", cum ar spune unii, am mari probleme sa ma tin teoretic dupa un banal motor diesel de 3 litri. Ba chiar mi s-a intamplat sa-mi faca probleme si cate un diesel de 2 litri daca n-aveam macar 3000 turatii. Si mai fascinant e ca un motor diesel de 3 litri cu 2 turbine este mai rapid decat un V8 de acum 10-15 ani. Pai asta se numeste progres. Mai ales ca motoarele turbo au cuplu excelent care fac depasirile si reprizele foarte rapide inclusiv in treptele superioare.

 

Asa ca de ce sa te chinui cu taxe, impozite, consumuri uriase pentru un motor mare cand oricum ti-o iei pe sosea de la un banal golf GTI sau vreo octavia RS? Mai bine un 1.8i cu care faci si economie si oricum e de ajuns sa nu te faca orice logan...

 

 

 

In alta ordine de idei, vad ca pe fiecare pagina aproape mai intreaba cate unul de un E90 320d din Germania. Asa cerute sunt masinile astea?

Ca sincer nu prea inteleg de ce. Mi se par cele mai banale masini produse nu doar de BMW ci de orice producator in ultimii 10 ani. Clio are mai multa personalitate. Toyota avensis are mai multa personalitate. Sunt atat de multe optiuni mai interesante sau chiar mai practice la banii aia...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.