Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Voi chiar va uitati la cele mai ieftine masini aparute la cautare? 7700e un 525, 15700e un X1...de unde carte service/istoric la banii astia? Daca e intreaga si nu sare de pe drum e bine.

 

e intrega si nu sare de pe drum. e chiar ok masina. cunosc masina si proprietarul.

 

km in bord... aia sunt. dar nu cei reali desigur. cind a luat-o, acum vreo 8 luni chiar a bagat ceva bani pentru a schimba una alta.

Edited by muzica9
Link to comment
Share on other sites

e intrega si nu sare de pe drum. e chiar ok masina. cunosc masina si proprietarul.

 

km in bord... aia sunt. dar nu cei reali desigur. cind a luat-o, acum vreo 8 luni chiar a bagat ceva bani pentru a schimba una alta.

 

La care masina te referi?

Link to comment
Share on other sites

http://www.autovit.ro/bmw-525-C27972311.html

Stie cineva ceva despre?

L-am intrebat de carte service si a inceput sa rada (ca cica carte au doar alea la 12-13000), mi-a zis ca mai pierde putin ulei pe ici pe colo...

 

Dupa uzura scaunelor as baga mana in foc ca are peste 200k. Poate chiar 300.

 

LINK 1 Era pe autovit saptamanile trecute la 8300 si avea 180k+. Sper ca nu ma insel .

 

LINK 2 Cel mai unicat M din fabrica, mai M decat M-ul :)).

Link to comment
Share on other sites

Am fost sa vad volvo s40 din anunt: http://www.auto.ro/volvo-s40/1658607.html?utm_source=automarket&utm_medium=cpc&utm_content=Volvo%2BS40%2B%2Bbenzina%2B2008&utm_campaign=autoro-2010-02-04

 

Ma asteptam sa fie buna, fiind de la primul proprietar. Am gasit o masina cu interior ciobit si cred ca are scaunele de piele pus de pe un alt volvo pentru ca color scheme nu are logica, uzura nu corespunde cu nr de km si volan e de plastic (uzat).

Am fost si la un samsar sa vad un s40 1.6d din 2010, care arate aproape perfect in interior dar e adus din olanda si nu stiu daca km in bord (cam 95000) sunt adevarati. Of. A propos de diesel si problemele la n47, aparent si motoarele psa au probleme multe. Axa cu came, turbina, etansari la injectoare. By default sunt murdari.

Cel mai fascinant la s40 esta ca, in Romania sunt mai ieftini fata de Germania sau Olanda. Chair masinile vandute acolo cu km multi sunt mai scumpe. Care o fi Geschäftul? TVA?

Link to comment
Share on other sites

Am fost sa vad volvo s40 din anunt: http://www.auto.ro/volvo-s40/1658607.html?utm_source=automarket&utm_medium=cpc&utm_content=Volvo%2BS40%2B%2Bbenzina%2B2008&utm_campaign=autoro-2010-02-04

 

Ma asteptam sa fie buna, fiind de la primul proprietar. Am gasit o masina cu interior ciobit si cred ca are scaunele de piele pus de pe un alt volvo pentru ca color scheme nu are logica, uzura nu corespunde cu nr de km si volan e de plastic (uzat).

Am fost si la un samsar sa vad un s40 1.6d din 2010, care arate aproape perfect in interior dar e adus din olanda si nu stiu daca km in bord (cam 95000) sunt adevarati. Of. A propos de diesel si problemele la n47, aparent si motoarele psa au probleme multe. Axa cu came, turbina, etansari la injectoare. By default sunt murdari.

Cel mai fascinant la s40 esta ca, in Romania sunt mai ieftini fata de Germania sau Olanda. Chair masinile vandute acolo cu km multi sunt mai scumpe. Care o fi Geschäftul? TVA?

 

 

Acelasi lucru ma intrebam si eu acum vreo 2 ani cand vedeam ca cineva tot aducea frantuzesti la pret mult mai mic decat erau in Franta si nu intelegeam smecheria...dupa care am auzit ca smecheria e TVA-ul...Dar,dupa mine,cand o masina cu numere straine e mai ieftina la noi decat in tara de origine,ori e smecheria cu TVA-ul,ori lovita-facuta,ori dauna totala si facuta,ori motor stricat si facut din dezmembrari,ca de km nu se mai poate zice nimic ca 98% care aduc masini dau km inapoi ca e la moda...

Si deja sa te uiti la uzura din interior sa-ti dai seama de km e cam SF,pentru ca acel cauciuc de pe pedale se schimba cu cativa lei,la volane daca nu sunt retapitate e relativa treaba,iar uzura scaunelor nu poate aparea nici la 200.000! De exemplu: Skoda sotiei,luata de noua in 2009,acum are 39.000km,doar ca volanul arata de zici ca are vreo 200.000,e din cacuciuc si ros...in schimb,am vazut Audi A6 din 2007 cu 3.0 diesel si 340.000km care in interior arata ca o masina de 50.000km...volan impecabil,scaune piele impecabile,pedalele noi...Deci e dupa noroc,atata timp cat nu cumperi ceva cat mai nou,carte service verificata ca e originala si o verificare amanuntita!

Link to comment
Share on other sites

Am fost sa vad volvo s40 din anunt: http://www.auto.ro/v...toro-2010-02-04

 

Ma asteptam sa fie buna, fiind de la primul proprietar. Am gasit o masina cu interior ciobit si cred ca are scaunele de piele pus de pe un alt volvo pentru ca color scheme nu are logica, uzura nu corespunde cu nr de km si volan e de plastic (uzat).

Am fost si la un samsar sa vad un s40 1.6d din 2010, care arate aproape perfect in interior dar e adus din olanda si nu stiu daca km in bord (cam 95000) sunt adevarati. Of. A propos de diesel si problemele la n47, aparent si motoarele psa au probleme multe. Axa cu came, turbina, etansari la injectoare. By default sunt murdari.

Cel mai fascinant la s40 esta ca, in Romania sunt mai ieftini fata de Germania sau Olanda. Chair masinile vandute acolo cu km multi sunt mai scumpe. Care o fi Geschäftul? TVA?

TVA-ul le aduce profit pt ca ei cumpara la pret net si nu mai platesc TVA in Romania. Am luat un S40 1.6d in vara pt un membru al familiei si am schimbat garniturile de etansare a injectoarelor, refacut turbo (a picat datorita unei conducte de ungere sparte si nu asigura suficient debit de ulei turbinei). Ar mai fi o problema la volanta, dar nu este urgent.

Masina in rest era impecabila atat optic cat si restul la capitolul tehnic, eu fiind incantat de lista lunga cu optiuni.

Ideea este ca nici o masina sh de 3-4 ani nu va fi fara cusur, fara mici lucruri care necesita atentie. Masinile fara cusur sunt cele noi, sau maxim 20000 km.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

http://www.autovit.r...-C27953292.html

 

Samsarul, cu experienta, si cu 6 masinii in prezent la vanzare, are si acest cc de care am fost interesat.

1)Mi-a cerut mie sa ii platesc numere rosii daca vreau sa ii fac test.

2) Km masinii in noiembrie 2012 erau 230.000, cand i s-a schimbat distributia.

3) Masina este achizitionata din Olanda.

Pret acceptat de samsar 13000 euro.

Cine doreste sa apeleze cu incredere :)))

Luati aminte!

Eventual ii trec si numarul de telefon ca sa reiasa un rezultat al cautarii mai rapid:0729575222 si 0784405805

Edited by kathalin
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Poate cineva (@dooh) sa ma ajute cu o confirmare pt ultimele 2 intrari de service:

 

WBAUX11030A626683, 318D, 100kw, 2009

 

18.01.2012 / 150.405 km

16.08.2012 / 183.632 km

 

Multumesc fain,

Laurg

Edited by Laurg
Link to comment
Share on other sites

http://www.autovit.r...-C27953292.html

 

Samsarul, cu experienta, si cu 6 masinii in prezent la vanzare, are si acest cc de care am fost interesat.

1)Mi-a cerut mie sa ii platesc numere rosii daca vreau sa ii fac test.

2) Km masinii in noiembrie 2012 erau 230.000, cand i s-a schimbat distributia.

3) Masina este achizitionata din Olanda.

Pret acceptat de samsar 13000 euro.

Cine doreste sa apeleze cu incredere :)))

Luati aminte!

Eventual ii trec si numarul de telefon ca sa reiasa un rezultat al cautarii mai rapid:0729575222 si 0784405805

 

Incredibil cat de bine poate arata interiorul la 230k km. Deci datu'in cafea si ghicitul km prin uzura interiorului e POVESTE.

Link to comment
Share on other sites

Eu am acum masina cu 140 de mii de km reali, adusa de mine din Olanda, si am interior de alcantara crem, nu are nici macaro zgarietura materialul si nici vreo decolorare desi e cel mai peretentios material posibil, iar volanul si restul ce este din piele sunt ca noi, la fel toate plasticule, nu este nimic cojit, zgariat etc.

 

Deci imaginati-va astea obosite de pe la noi cam cat ar avea in realitate.

Link to comment
Share on other sites

Am luat un S40 1.6d in vara pt un membru al familiei si am schimbat garniturile de etansare a injectoarelor, refacut turbo (a picat datorita unei conducte de ungere sparte si nu asigura suficient debit de ulei turbinei). Ar mai fi o problema la volanta, dar nu este urgent.

Masina in rest era impecabila atat optic cat si restul la capitolul tehnic, eu fiind incantat de lista lunga cu optiuni.

Da, cam asa sta treaba cu S40. E motor de 1.6d PSA folosit si la Ford si altii. Cica cel mai murdar motor diesel. Dar economic, daca nu se strica prea des.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, cam asa sta treaba cu S40. E motor de 1.6d PSA folosit si la Ford si altii. Cica cel mai murdar motor diesel. Dar economic, daca nu se strica prea des.

 

cel mai murdar, e adevarat. dar daca folosesti ulei 5w30 norma 913b sau 913c si il schimbi la timp nu pateste nimic. iar daca nu se infunda sita aia de pe conducta ce unge turbina nu face probleme.

la nici una nu scrie ca ar avea adeverinta ca nu e taxa recuperata.

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

Eu am acum masina cu 140 de mii de km reali, adusa de mine din Olanda, si am interior de alcantara crem, nu are nici macaro zgarietura materialul si nici vreo decolorare desi e cel mai peretentios material posibil, iar volanul si restul ce este din piele sunt ca noi, la fel toate plasticule, nu este nimic cojit, zgariat etc.

 

Deci imaginati-va astea obosite de pe la noi cam cat ar avea in realitate.

 

Alcantara nu e deloc pretentios, tocmai asta e atributul forte al materialului - rezistenta sporita la uzura.

Link to comment
Share on other sites

M-ar interesa masina asta http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C27976058.html

Are niste dotari in +, pe care nu le doresc neaparat cum ar fi trapa, magazia si camera insa acelasi om vinde o masina cu mai putine dotari (cred ca e cheala la passat) si 2200 EURO mai putin! Cam acelasi an si km.

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C28016845.html

 

Chiar asa de costisitoare sunt dotarile?

Link to comment
Share on other sites

Nu iti lua Passat fara cotiera si cu aragaz in loc de Climatronic. Nu e ok.

 

Dotarile de pe ala mai scump, daca ar fi sa le pui dupa, te vor costa poate chiar si dublu. Numai farurile cu xenon sunt peste 1000E pentru retrofit..

 

Nu stiu sigur, dar cred ca volanul ala nu ar trebui sa fie pe masinile cu bordul alb..si totusi, are si panoul de climatronic vechi..

 

 

@WLF: Eu stiu ca tocmai pentru asta e laudata si folosita Alcantara, ca e durabila. Eu am masina (cu asa ceva la interior) de doar 2 ani deci nu pot sa ma pronunt, dar am vazut altele mai vechi care se prezentau impecabil.

Edited by MikeOnline!
Link to comment
Share on other sites

M-ar interesa masina asta http://www.autovit.r...-C27976058.html

Are niste dotari in +, pe care nu le doresc neaparat cum ar fi trapa, magazia si camera insa acelasi om vinde o masina cu mai putine dotari (cred ca e cheala la passat) si 2200 EURO mai putin! Cam acelasi an si km.

http://www.autovit.r...-C28016845.html

 

Chiar asa de costisitoare sunt dotarile?

 

Pai nu e normal?

In definitiv, daca ambele masini sunt ok din punct de vedere tehnic+ optic, e normal sa ca acela sa ceara mai mult datorita dotarilor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.