Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Daca a inscris-o inainte de martie 2013, nu mai bine il pui sa isi recupereze banii pe taxa si sa ti-o vanda mai ieftin?

 

Altfel o sa te trezesti ca platesti taxa acum si o mai platesti iar cand vinzi masina. El poate sa recupereze taxa si dupa ce ti-o vinde tie. Si am impresia ca e destul de mare.

Link to comment
Share on other sites

Daca a inscris-o inainte de martie 2013, nu mai bine il pui sa isi recupereze banii pe taxa si sa ti-o vanda mai ieftin?

 

Pentru a putea fi recuperata taxa, masina trebuie sa fi fost inmatriculata pana cel tarziu la 31.12.2012

De la 01.01.2013 a reintrat in vigoare legea 9/2012 care a eliminat caracterul discriminatoriu.

 

Istoria taxei auto.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca a inscris-o inainte de martie 2013, nu mai bine il pui sa isi recupereze banii pe taxa si sa ti-o vanda mai ieftin?

 

Altfel o sa te trezesti ca platesti taxa acum si o mai platesti iar cand vinzi masina. El poate sa recupereze taxa si dupa ce ti-o vinde tie. Si am impresia ca e destul de mare.

Teoretic, da; practic e greu sa gasesti vanzatori care sa accepte sa faca asa.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu unde sa pun topic-ul asta asa ca rog un moderator sa il mute daca am gresit sectiunea!

In ultimele 2 saptamani am inceput sa caut un inlocuitor pt. coupĂŠ asadar am inceput sa ma plimb mai prin toate garajele din zona si sa pierd ore in sir in fata pc-ului.Dupa vreo 2 saptamani de cautari m-am lovit de astea 2:

http://www.autoscout...=1&id=239777246

http://www.autoscout...=1&id=242454499

Voua cum vi se par?pe care a-ti alege-o?Lasand la o parte optiunile cam ce probleme as putea intampina?la ce ar trebui sa fiu atent(dat fiind faptul ca nu am mai condus automata)?

Link to comment
Share on other sites

Eu as alege-o pe a 2-a.

 

Dotari mai multe (scaune sport, scaune spate incalzite), pachet M, sanse mai mari ca acei km sa fie reali.

 

Legat de cutie, ar trebui sa fii atent daca a schimbat sau nu uleiul+filtrul.

 

Si la km aia sa verifici starea DPF-ului. Eventual la un tester sa vezi de cate ori s-a activat regenerarea acestuia in ultima perioada.

Link to comment
Share on other sites

Cam grea alegere. Ai de ales intre o masina cu km mai putini (asta daca sunt reali) si mai slab dotata sau una cu rulaj dublu dar mai multe dotari.

La cutia automata trebuie sa nu se auda zgomote suspecte si socuri la schimbarile de viteze. Daca sunt km reali pana in 200 de mii n-ar trebui sa aibe probleme cutia.

Link to comment
Share on other sites

Sincer ma cam indoiesc ca ar fi reali km aia. Astfel, mergand pe ideea ca primul a dat km inapoi -> vanzator neserios -> posibile defecte ascunse.

 

A doua in schimb -> as merge pe ideea ca sunt reali km -> vanzator serios -> fara defecte ascunse.

 

Daca verifici km si sunt reali si la cea din primul link, atunci da, merita.

Edited by Kenbobo
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu as alege-o pe aia care merge mai bine si care iese mai ok la o verificare in service, insa a doua e mai faina.

 

Daca prima are km dati inapoi, cumperi o iluzie scumpa si slabut dotata (in comparatie cu a doua). Singurul avantaj l-as vedea in cutia aia sport automata, care e misto.

 

A doua are scaune comfort nu sport, e cu totul altceva, iar interiorul negru pe langa faptul ca arata mai bine (inclusiv plafonul), e mai usor de intretinut (pe bej-ul ala o sa iti blestemi zilele de cat o sa freci la scaune)...jantele mai frumoase, incalzirea in bancheta (daca ai copii e de vis iarna) si pachetul M care schimba complet E60-ul...nu mai spun de x-drive, care dpmdv e un mare avantaj.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pe cea neagra din start,km par a fi reali mai ales ca are si carte service la reprezentanta bmw ,poti vedea ce s-a mai schimbat la masina,oricum nu te "fida ' prea mult de concesionarii,sunt stabilit in Italia si stiu foarte bine cum functioneaza la concesionarii.

Cel mai bine daca ai gasi la vreun privat ,sau dealer autorizat bmw,oricum chiar daca si prima ar avea km reali,incearca sa iei legatura cu primul proprietar care este pe libret(talon) si cerei cateva informatii despre masina...

 

succes...thumbsup.png

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cam grea alegere. Ai de ales intre o masina cu km mai putini (asta daca sunt reali) si mai slab dotata sau una cu rulaj dublu dar mai multe dotari.

La cutia automata trebuie sa nu se auda zgomote suspecte si socuri la schimbarile de viteze. Daca sunt km reali pana in 200 de mii n-ar trebui sa aibe probleme cutia.

cata cutie e ok daca pana in 200k a primit macar un schimb de ulei . Normal ca nu e o regula dar conteaza mult pt mine e decisiv.

Link to comment
Share on other sites

Noutati: am incercat sa sun ambele garaje dar am reusit sa vorbesc doar cu cel din Torino(aia care are mai multi km,Mpack).La al doilea garaj am lasat numarul la receptie;ma vor suna ei dupa ce scapa de clienti!

Revenind la cea cu Mpack,am cerut vanzatorului numarul de la sasiu;abia ce l-am primit pe mail!Problema e urmatoarea…….cum pot afla ultima intrare la BMW?Oare daca sun la reprezentanta aici, imi vor spune ceva sau vor apela la"privacy" si nu fac nimic cu numarul ala de sasiu……..?Problema e ca nu pot merge la reprezentanta intrucat ei sunt inafara orasului(cam la 40-45km) iar inafara de asta eu vreau sa merg vineri sa vad masina,deci nu cred ca ma baga cineva in seama asa de repede la reprezentanta!Singura chestie pe care o pot face e sa ma uit atent la ea,sa facem cateva ture si sa ne uitam pe sub ea la ei in service!

Nu stiu ce sa spun,sper sa rezolv in vreun fel!

P.S. Vanzatorul mi-a spus ca masina asta a fost cumparata de noua tot de la ei; adica ei au gasit-o pt. proprietar in reteaua bmw si prin intermediul garajului lor s-a cumparat masina,in concluzie mi-a spus ca ei cunosc masina de cand era noua iar pe proprietar dinainte de a cumpara 5ar-ul de la ei!

Link to comment
Share on other sites

Noutati: am incercat sa sun ambele garaje dar am reusit sa vorbesc doar cu cel din Torino(aia care are mai multi km,Mpack).La al doilea garaj am lasat numarul la receptie;ma vor suna ei dupa ce scapa de clienti!

Revenind la cea cu Mpack,am cerut vanzatorului numarul de la sasiu;abia ce l-am primit pe mail!Problema e urmatoarea…….cum pot afla ultima intrare la BMW?Oare daca sun la reprezentanta aici, imi vor spune ceva sau vor apela la"privacy" si nu fac nimic cu numarul ala de sasiu……..?Problema e ca nu pot merge la reprezentanta intrucat ei sunt inafara orasului(cam la 40-45km) iar inafara de asta eu vreau sa merg vineri sa vad masina,deci nu cred ca ma baga cineva in seama asa de repede la reprezentanta!Singura chestie pe care o pot face e sa ma uit atent la ea,sa facem cateva ture si sa ne uitam pe sub ea la ei in service!

Nu stiu ce sa spun,sper sa rezolv in vreun fel!

P.S. Vanzatorul mi-a spus ca masina asta a fost cumparata de noua tot de la ei; adica ei au gasit-o pt. proprietar in reteaua bmw si prin intermediul garajului lor s-a cumparat masina,in concluzie mi-a spus ca ei cunosc masina de cand era noua iar pe proprietar dinainte de a cumpara 5ar-ul de la ei!

 

Rectific "P.S."-ul : am fost la reprez. bmw la mine in oras cu VIN-ul si am aflat ca masina a avut ultima intrare la bmw in 2012 la 140.000(si ceva) pt schimbarea cablului + de la baterie.Tipul de acolo spunea ca e posibil sa aiba km din anunt(dat fiind faptul ca masina a fost folosita ca si masina de firma ,din spusele vanzatorului).O alta chestie pe care am aflat-o e ca masina este importata din Germania,poate la asta se referea vanzatorul cand a spus ca ei au vandut masina acum cativa ani actualului proprietar!

Tipul de la bmw imi spunea ca la 220000km trebuie schimbat DPF-ul(care costa 2200eur),e adevarat ca nu se mai poate regenera dupa km astia?

Edited by jo's
Link to comment
Share on other sites

Rectific "P.S."-ul : am fost la reprez. bmw la mine in oras cu VIN-ul si am aflat ca masina a avut ultima intrare la bmw in 2012 la 140.000(si ceva) pt schimbarea cablului + de la baterie.Tipul de acolo spunea ca e posibil sa aiba km din anunt(dat fiind faptul ca masina a fost folosita ca si masina de firma ,din spusele vanzatorului).O alta chestie pe care am aflat-o e ca masina este importata din Germania,poate la asta se referea vanzatorul cand a spus ca ei au vandut masina acum cativa ani actualului proprietar!

Tipul de la bmw imi spunea ca la 220000km trebuie schimbat DPF-ul(care costa 2200eur),e adevarat ca nu se mai poate regenera dupa km astia?

 

Salutare,

 

deci pare o masina cu km reali, de la un vanzator de incredere. Eu nu mi-as face mari probleme cu DPF-ul ala, depinde cum si unde s-a circulat cu masina...si pana la urma cam este un consumabil (il poti gasi sub 2200 euro daca nu iei de la reprezentanta, poti incerca o curatare sau il poti elimina definitiv - desi nu stiu ce implica asta in Italia dpdv al noxelor / inspectie tehnica periodica, etc).

 

Poate reusesti sa negociezi un pic pretul, pe motivul asta...si daca pica aia e, pui unul nou si macar stii pe ce te bazezi apoi.

Link to comment
Share on other sites

Rectific "P.S."-ul : am fost la reprez. bmw la mine in oras cu VIN-ul si am aflat ca masina a avut ultima intrare la bmw in 2012 la 140.000(si ceva) pt schimbarea cablului + de la baterie.Tipul de acolo spunea ca e posibil sa aiba km din anunt(dat fiind faptul ca masina a fost folosita ca si masina de firma ,din spusele vanzatorului).O alta chestie pe care am aflat-o e ca masina este importata din Germania,poate la asta se referea vanzatorul cand a spus ca ei au vandut masina acum cativa ani actualului proprietar!

Tipul de la bmw imi spunea ca la 220000km trebuie schimbat DPF-ul(care costa 2200eur),e adevarat ca nu se mai poate regenera dupa km astia?

 

Ia uitati ce fac baietii astia cu un 520 si se lauda ca ar fi si de succes

  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

http://www.autovit.ro/bmw-325-C31785181.html

 

Masina pentru pasionati si cunoscatori, de necondus de catre neinitiati ( posibilitate foarte mare de producere accidente ).KING OF DRIFT.

In carte este 318, motor 1800 cm3, taxe, RCA si impozit mic, pe masina este 2500 cm3, vanos, E36, 240 CP, _chiulasa_ portata, compresie turbo, scaune sport, turometru suplimentar, turatie maxima 9000 t/min, amortizoare+arcuri sport, pompa benzina si injectoare cu debit marit, proprietar, acte la zi, ofer fiscal.

La masina se mai ofera si motor+cutia de 1,8 si alte piese.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

deci pare o masina cu km reali, de la un vanzator de incredere. Eu nu mi-as face mari probleme cu DPF-ul ala, depinde cum si unde s-a circulat cu masina...si pana la urma cam este un consumabil (il poti gasi sub 2200 euro daca nu iei de la reprezentanta, poti incerca o curatare sau il poti elimina definitiv - desi nu stiu ce implica asta in Italia dpdv al noxelor / inspectie tehnica periodica, etc).

 

Poate reusesti sa negociezi un pic pretul, pe motivul asta...si daca pica aia e, pui unul nou si macar stii pe ce te bazezi apoi.

 

Multumesc pt. pareri si pt. sfaturi.Astazi am fost si am vazut cateva masini printre care :

- 530xd Mpack 2008 - o masina…..wooow!

- 330xd touring - 2008: destul de frumusel,dar mai putine dotari

- 530d touring - 2008, cutie sport cu padele pe volan: interior crem super ingrijit,

- audi a4 2010 avant(S line) - exterior frumos dar interior tipic audi: multe butoane,navi si scaune in textil !

- opel insignia sw din 2012 foarte "dotat"

- peugeot 508sw din 2011 - full!

Acum ramane sa decidem care va fi urmatoarea: raman in 'familia' bmw, tractiune spate, destule dotari, marca premium, multi km si mai vechi(2008) sau o masina de clasa medie, mai noua(2010-2012), mult mai putini km, cu multe dotari !!

- inca o data multumesc tuturor!

Edited by jo's
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt. pareri si pt. sfaturi.Astazi am fost si am vazut cateva masini printre care :

- 530xd Mpack 2008 - o masina…..wooow!

- 330xd touring - 2008: destul de frumusel,dar mai putine dotari

- 530d touring - 2008, cutie sport cu padele pe volan: interior crem super ingrijit,

- audi a4 2010 avant(S line) - exterior frumos dar interior tipic audi: multe butoane,navi si scaune in textil !

- opel insignia sw din 2012 foarte "dotat"

- peugeot 508sw din 2011 - full!

Acum ramane sa decidem care va fi urmatoarea: raman in 'familia' bmw, tractiune spate, destule dotari, marca premium, multi km si mai vechi(2008) sau o masina de clasa medie, mai noua(2010-2012), mult mai putini km, cu multe dotari !!

- inca o data multumesc tuturor!

o masina cat mai noua si de care sa te indragostesti la prima vedere.. parerea mea .

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.