Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Am spus si in topic ca am luat-o din US lovita pe stanga, cred ca ti-am spus si tie. Omul era golan si a crezut ca o ia la bani buni de la mine, nu stie cat am stat eu cu ea pe autovit fara sa ma sune nimeni. Sunt convins ca o sa incerce sa o vanda mai scump, dar mai bine sa stea el in continuare cu ea de vanzare, eu sunt multumit cu cat am luat, desi pe mine masina aia m-a costat o gramada de bani (hai sa zicem ca in 3 ani se justifica).

 

Adevarat, nu schimb foarte des masinile ca nu-mi permit momentan si nici nu ma intereseaza alta marca inafara de BMW. Asa ca daca ar fi sa o schimb pe actuala, mi-as lua tot un BMW, tot un seria 3 ma atrage acum, eventual un 2008. Si de-as castiga la LOTO maine, tot un seria 3 E90 mi-as lua. Bineinteles, n-ar mai fi 320d ci M3, recunosc :twoup: Bine...si un Aston Martin...DB9 cred:) Dar deja vorbim de alte preturi, muuult mai mari...ceea ce e cu totul altceva.

 

Cu femeile e altceva, trebuie sa vezi/cunosti/simti/etc cat mai multe :)

 

Am inteles, pentru tine conteaza foarte mult raspunsul la intrebarea care ti-o pun altii: ce masina ai? ... BMW. Daca ai zice Opel Vectra te-ai simti un fraier. :)

Link to comment
Share on other sites

Am spus si in topic ca am luat-o din US lovita pe stanga, cred ca ti-am spus si tie. Omul era golan si a crezut ca o ia la bani buni de la mine, nu stie cat am stat eu cu ea pe autovit fara sa ma sune nimeni. Sunt convins ca o sa incerce sa o vanda mai scump, dar mai bine sa stea el in continuare cu ea de vanzare, eu sunt multumit cu cat am luat, desi pe mine masina aia m-a costat o gramada de bani (hai sa zicem ca in 3 ani se justifica).

 

Adevarat, nu schimb foarte des masinile ca nu-mi permit momentan si nici nu ma intereseaza alta marca inafara de BMW. Asa ca daca ar fi sa o schimb pe actuala, mi-as lua tot un BMW, tot un seria 3 ma atrage acum, eventual un 2008. Si de-as castiga la LOTO maine, tot un seria 3 E90 mi-as lua. Bineinteles, n-ar mai fi 320d ci M3, recunosc :twoup: Bine...si un Aston Martin...DB9 cred:) Dar deja vorbim de alte preturi, muuult mai mari...ceea ce e cu totul altceva.

 

Cu femeile e altceva, trebuie sa vezi/cunosti/simti/etc cat mai multe :)

 

Am inteles, pentru tine conteaza foarte mult raspunsul la intrebarea care ti-o pun altii: ce masina ai? ... BMW. Daca ai zice Opel Vectra te-ai simti un fraier. :twoup:

 

Iar ai inteles gresit si deja e a 2-a sau a 3-a chestie pe care o intelegi gresit cu privire la mine :) Dar nu ma supar, nu-i problema :twoup: In fond, si eu am inteles gresit o chestie despre tine si s-a vazut clar prin afirmatii c-am gresit :twoup:

 

Ca tot ziceai de Opel Vectra, ala cu oglinzile ce ies din capota a fost o masina superba, care mi-a placut mult cum arata si mi-ar placea si acum una bine intretinuta.

 

Cu privire la motivele pentru care am vrut BMW, cred ca-s unul dintre cei mai putini care au vrut BMW pentru ca l-ar interesa ce zice lumea si nu pentru alte motive.

 

Eu am vrut BMW pentru ca am vrut cea mai stabila masina de serie, pe care o simti cel mai bine in volan si care are cele mai bune motoare. Gresita sau nu, asta este parerea mea despre BMW si de asta mi-am luat BMW.

 

Daca eram interesat de ce zice lumea, nu dadeam ca "nebunu`" 15 000 si ceva pe un seria 3 2006 cu 107 000 km si ceva dotari, cand de banii aia puteam sa-mi iau un seria 5 cu 250 000 km (doar nu stia cineva) si 2004 (iar la fel, cati isi dau seama pe strada ca-i 2004 sau 2006 5-arul tau, sa fim seriosi :twoup: ) ...

 

Asadar, eu mi-am luat BMW pentru mine, din motivele enumerate mai sus...si nu pentru imagine :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu am vrut BMW pentru ca am vrut cea mai stabila masina de serie, pe care o simti cel mai bine in volan si care are cele mai bune motoare. Gresita sau nu, asta este parerea mea despre BMW si de asta mi-am luat BMW.

 

Si E90 320d intruchipeaza toate chestiile astea? Ma faci sa rad. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Ce sincer e omu` asta cu km la masina :) Dar e si mai nebun ca mine...ca oricine :twoup:

 

Cum/cand crede el c-o sa mai vanda masina asta "veche" de 4 ani...cu 267 000 km ?:twoup:

 

Cand si pe aici pe forum e plin de masini din 2000 cu 100 000 km "reali", tipla :twoup:

 

http://www.autovit.ro/bmw-320-C16992053.html

 

e data inapoi si aia. uita-te la suportul lateral al scaunului soferului... in penultima poza il vezi. s-a cojit. eu nu am vazut un e46 si un e39 cu peste 320 000 km pe bord si scaunele aratau mult mai bine decat ala.

 

Cred ca asta e cea mai originala metoda de verificare a kilometrilor masinii..suportul lateral al scaunului soferului :twoup: . Pai ce se intampla daca soferul are 65kg, 1,70m si nici macar nu atinge suportul ala lateral? (ghici ce..suportul lateral e ca nou si dupa 1.000.000km)..dar daca soferul are 120kg si 1,95m..ce se intampla cu suportul lateral? (incredibil..dupa nici 1 an, suportul ala e lasat si da semne de uzura). Sunt uimit de cate metode sunt de verificare a kilometrilor, eu nu stiam decat vreo 2-3. De schimbatorul de viteze nu zici nimic? Nu ai vazut vreun e39 cu 600.000km si cu un schimbator in stare mult mai buna? :)

 

Corect, la mine, suportul lateral la M6, arata cam la fel la 46.000 de km si eu l-am uzat in halul ala, caci sunt voluminos si accesul in/din masina se facea aiurea din cauza scaunelor sport si ma frecam in permanenta de acel suport.

Link to comment
Share on other sites

Eu am vrut BMW pentru ca am vrut cea mai stabila masina de serie, pe care o simti cel mai bine in volan si care are cele mai bune motoare. Gresita sau nu, asta este parerea mea despre BMW si de asta mi-am luat BMW.

 

Si E90 320d intruchipeaza toate chestiile astea? Ma faci sa rad. :twoup:

 

Razi cat vrei, ca ce vrei tu, dar razi degeaba :)

 

Tu ma "condamnai" ca mi-am luat BMW ca m-as face de ras daca ar fi Opel, eu din punctul asta de vedere faceam comparatia. Nu cred ca poti sa compari un Opel sau un VW sau un AUDI cu BMW-ul la stabilitate si la cum simti masina in volan.

 

Si da, E90 320d e o masina foarte stabila pe curbe, ca de altfel orice alt BMW, doar de asta sunt cele mai stabile masini de serie. Si da, E90 320d cred ca are un motor bun. Si da, simti foarte bine masina in volan.

 

Normal ca nu compari un 320d E90 cu un 530d la stabilitate si la cai putere cel putin (la fiabilitate nu stiu, e relativa treaba, sunt cazuri si cazuri, exemple si exempe), dar, dintre alte masini, ne-BMW-uri...E90 320d intruchipeaza toate aceste chestii :)

 

Eu n-am spus ca 320d e motorizarea cea mai tare, de vis pentru E90. Nu, e o motorizare decenta, nici nu te faci de ras cu ea, dar nici nu excelezi. Dupa parerea mea, e cel mai bun motor din pct. de vedere al raportului consum/calitate/pret/taxe. As fi ipocrit sa zic ca nu mi-ar fi placut un 330d sau un 335d/i, dar atat mi-am permis.

 

Dar, ca sa fi tu multumit (desi vad ca vrei sa-ti iei E90) ...incheiem aici si concluzionam ca E90 e cea mai urata masina, iar motorul de 2000 cmc de pe 320d e cel mai de rahat motor posibil, mai prost decat un 1.9 tdi de la VW :twoup:

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

Un passat CC cu jante pe 18 e cam de 2 ori mai stabil ca E90-ul tau,ca sa dau un exemplu...daca vrei stabilitate ai pe orice masina cu suspensie sport si jante late.

 

Bitz, vorbesti asa ca sa lovesti :twoup: Unu` la mana...nu stiu daca PASSAT CC-ul face parte din aceeasi clasa cu seria 3. Eu nu cred ca sunt aceeasi clasa. Stiu sigur la BMW, Mercedes si Audi.

 

Adica seria 3 e din aceeasi clasa cu Audi A4 si cu Mercedes C Klasse (si Passat-ul normal cred). Unde, daca toate 3 masinile sunt standard, de serie, seria 3 e cea mai stabila. Audi oricum e barca si nu vad de ce VW Passat ar fi mai smecher :) Nu-mi veni acum cu RS4 vs 330d standard...ca normal ca se schimba putin lucrurile.

 

Evident ca un S Klasse e mai stabil (ca e mai greu, jante mai late) decat un seria 3.

 

Ca sa dai un exemplu aiurea poti sa dai...dar te asigur ca nicio masina (din aceeasi clasa cu seria 3, cu jante la fel, aceleasi dimensiuni, fara suspensii sport...ci standard...din fabrica, de serie) nu e mai stabila decat BMW-ul.

 

Nu-mi face tu comparatii intre clase diferite cred, punand jante pe 18 cand a mea sau un 320d din fabrica, de serie, are pe 16 ...etc.

 

Ca eu ma-ndoiesc ca al tau Passat e mai stabil decat un 3-ar cu jante pe 18 ...dar daca tu zici...

 

Cand compari, compara doua masini de aceeasi clasa, echipate standard (fara suspensii sport, fitze, care se pot pune si la BMW si e altceva) si fara jante pe 18...decat daca si BMW-ul are la fel :)

 

Ca sa nu mai vorbim cu "de 2 ori mai stabil" - fi serios :twoup:

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

Ma refeream ca daca vrei o masina stabila o poti face stabila prin suspensie si jante.Eu am avut jante de 9j pe un Volvo S40 , sa vezi acolo stabilitate, iar passatul CC credema ca e foarte stabil.

 

Bineinteles, dar eu ziceam de masinile de serie :twoup: Compara masini din aceeasi clasa, cu suspensii stock sau standard, cum le-o zice si cu jante de aceleasi dimensiuni. Asa se fac comparatiile corecte :)

Te cred ca Passat-ul CC e foarte stabil, posibil chiar sa fie si mai stabil decat un E90 daca e clasa mai mare, nu stiu. Dar in niciun caz nu-i de doua ori mai stabil decat un seria 3. :)

Link to comment
Share on other sites

Da am exagerat eu cu de 2 ori mai stabil :twoup: , am luat CC-ul ca si comparatie cu E90 pt ca sunt cam la aceeasi bani.

 

Pfff, hai ca asta-i buna :)) Bun criteriu de selectie/comparatie. :) Ca fapt divers....ambele costa la fel de noi ?

E bine ca n-ai comparat un 320d E46 SH cu un Logan NOU...cred ca-s cam la aceiasi bani :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pai de noi ma refeream...25-40.000 euro.

 

Nu stiu cat e acel Passat, dar seria 3 sare si de 40 000 E (si nu ma refer la M), cel putin daca-l iei de la noi din tara de la BMW. Ma rog, nu ca ar conta. Whatever :twoup:

Edited by hornetb
Link to comment
Share on other sites

Pai de noi ma refeream...25-40.000 euro.

 

320d pleaca de la 35.898,- EUR in varianta standard, fara niciun optional.

 

vopsea metalizata + jante de 17 + xenon si deja a sarit de 40 000 euro.

 

daca adaugi cutie automanta, navi, piele, senzori de parcare si o sonorizare hifi sari de 50 000.

Link to comment
Share on other sites

Ma uitam si dupa Passat CC ca e misto, dar din 2007, nu este mai nici una sub 20k, este o masina care isi tine valoarea. Un E90 din 2007 deja este 12-13 mii, desi a plecat de la un pret mai mare ca si CC-ul.

 

Am visat ca am cumparat CLK-ul, cred ca e predestinat. :twoup:

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Ma uitam si dupa Passat CC ca e misto, dar din 2007, nu este mai nici una sub 20k, este o masina care isi tine valoarea. Un E90 din 2007 deja este 12-13 mii, desi a plecat de la un pret mai mare ca si CC-ul.

 

Am visat ca am cumparat CLK-ul, cred ca e predestinat. :twoup:

 

pai din 2008 sunt cam toate de la noi. iar in ceea ce priveste valoarea tinuta.... toate au km gen 50 - 60 de mii, nu sunt altergate pe afara.

 

majoritatea sunt cumparate de noi din romania.

 

samsarii nu s-au bagat la passat cc, si nici nu cred ca gasesti pe afara cc din 2008 cu 250 000km... pe cand e90 gasesti la greu cu km astia. de aici si diferenta mare de pret.

 

e frumos cc-ul. si tine bine pe sosea cel cu jante de 18. dar la 60 000 km se cam duce caseta de directie. stiu 2 pers care au schimbat`o pana in 75 000, iar vw le-a refuzat garantia.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic, totusi, cu Alfa aia. Am auzit numai lucruri rele. A cumparat un prieten un 156, ultima editie 2006, noua. Are vreo 90.000 km acum si a bagat in reparatii, la reprezentanta, vreo 12-13.000 euro in 4 ani.

 

Am intrat de curiozitate pe forum-ul Alfa ieri si am vazut ca numai probleme au aia cu 159, masini cu putini km, luate noi !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.