Jump to content

HELP! Bec aprins in bord.. Ce este?


Gabi85

Recommended Posts

In seara asta, cand ma indreptam spre casa s-a aprins acest bec in bord (de sub bec-ul de la apa parbriz), a stat aprins cateva sec, dupaia s-a stins si dupa putin timp s-a reaprins din nou si a ramas asa. Va rog sa imi spuneti de la ce este, ca am cautat si nu am gasit nimic. Am atasat o poza mai jos. Multumesc Anticipat..

bec_bord.bmp

Link to comment
Share on other sites

verifica nivelul lichidului de racire in radiator. eventual poate s-a rupt [sau a sarit] surubul de aerisire de la radiator.

 

nu verifica nivelul lichidului de racire cu motorul pornit ! ca sa completezi cu antigel...trebuie sa urmezi niste pasi. gasesti informatii pe forum.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

continui eu ... :)

 

acceasi treaba la mine doar de ex iarna se aprinde la 4 5 luni odata completez cu antigel + apa distilata ( intra cam 1Litru total ) , si vara mai des cam la 2 luni se aprinde becul ala

 

treaba ca nu curge nimic , nu gasesc nicaieri pe scut sau sub masina apa /:twoup: ?

 

ce sa verific ?

Link to comment
Share on other sites

ce masina ai?

dc ai e46 vezi ca are si supraplin si daca se incalzeste prea mult apa da pe acolo asta inseamna ca ai probleme cu racirea. asta daca nu curge pe nicaieri.

 

E46 316i

 

nu am vazut sa curga pe nicaieri nici un strop , se aprinde cum am zis vara la vreo 2 luni ( si completez 1L FIX ) de fiecare data:) , si iarna mai greu ... , acum la temp sta tot timpu la jumate nu a trecut niciodata peste ....

 

... ?

Link to comment
Share on other sites

@torelo: e posibil sa fie si garnitura de _chiulasa_ putin ciupita si se duce pe evacuare. Tureaza motorul pe la 4000 ture si vezi daca gazele de pe esapament au un miros dulceag de antigel.

 

sincer mai ies picuri de ... apa cred pe toba ... se vede cand picura cand stau pe loc .. cate 1 strop doi ... , de la asta sa fie ? ... o sa turez sa vad de obicei nu miroase deloc.

Link to comment
Share on other sites

Nu, picaturile alea sunt condens de la aerul conditionat. Apa cu antigelul iese dub forma de vapori amestecat cu gazele si se simte un miros dulceag, ca atunci cand desfaci capacul de la apa din radiator, cand e fierbinte.

 

nu se simte nimic ... crede`ma nu stiu de la ce ar putea fi ... apa aia nu se poate evapora de la atat caldura si firbere... , alt fenomen nu vad... ori are o fisura F mica si curge putin cate putin....

habar nam

Link to comment
Share on other sites

Nu, picaturile alea sunt condens de la aerul conditionat. Apa cu antigelul iese dub forma de vapori amestecat cu gazele si se simte un miros dulceag, ca atunci cand desfaci capacul de la apa din radiator, cand e fierbinte.

 

nu se simte nimic ... crede`ma nu stiu de la ce ar putea fi ... apa aia nu se poate evapora de la atat caldura si firbere... , alt fenomen nu vad... ori are o fisura F mica si curge putin cate putin....

habar nam

 

 

Mai poti incerca in felul urmator: Umple vasul cu apa distilata pana la o anumita gradatie care sa o tii minte, pe urma dai o tura cu masina dar mers mai sportiv asa, in primele 3 trepte sa schimbi dupa 5000 ture, si te uiti pe urma daca a scazut apa sub gradatia pana la care ai completat.

Link to comment
Share on other sites

Mai poti incerca in felul urmator: Umple vasul cu apa distilata pana la o anumita gradatie care sa o tii minte, pe urma dai o tura cu masina dar mers mai sportiv asa, in primele 3 trepte sa schimbi dupa 5000 ture, si te uiti pe urma daca a scazut apa sub gradatia pana la care ai completat.

 

Off topic:

Banuiesc ca faci misto de el.... :)

Chiar si asa, de ce nu-l sfatuiesti sa lase intai motorul sa se raceasca? Daca tu verifici cu motorul la temperatura de regim este numai treaba ta. Exista useri care nu se pricep si pot face exact cum il sfatuiesti...

 

Nu, picaturile alea sunt condens de la aerul conditionat. Apa cu antigelul iese dub forma de vapori amestecat cu gazele si se simte un miros dulceag, ca atunci cand desfaci capacul de la apa din radiator, cand e fierbinte.

 

tot off topic:

Interesanta chestia cu condensul de la AC pe toba...poti detalia putin? Si referitor la postul de mai sus...se vede ca tu desfaci busonul cu motorul cald...Acum m-am lamurit..Ai dreptate, dar nu mai invata si pe altii sa faca la fel

 

Salut,

 

si eu am e46 316i, si la mine e la fel, vara completez cam un litru. chiar saptamana trecuta mi s-a intamplat. si n-am gasit sa curga pe nicaieri.

 

iarna mi se intampla de obicei la primul "inghet".

 

Si acum on topic:

Baga mana in spatele chiulasei si vezi daca e umed acolo. Ai un racord de plastic etansat in chiulasa cu un O-ring...Poate a imbatranit cauciucul sau e fisurat racordul. Se observa si o pulbere albicioasa de obicei...(Dar intai verifica toate furtunele vizibile..)

@torelo verifica si tu acolo :twoup:

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

am avut si eu problema asta! la mine era o crapatura destul de mare in 1000 de km se aprindea acel martor de la apa , am fost la service si baiatu mia zis ca e un cot in spate pe _chiulasa_ sa il schimb ca ala e crapat! verifical ! poate sa fie de la el daca pierzi intruna
Link to comment
Share on other sites

am avut si eu problema asta! la mine era o crapatura destul de mare in 1000 de km se aprindea acel martor de la apa , am fost la service si baiatu mia zis ca e un cot in spate pe _chiulasa_ sa il schimb ca ala e crapat! verifical ! poate sa fie de la el daca pierzi intruna

poti sa mi dai o poza pe real oem... ca nu stiu la ce cot te referi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.