Jump to content

Fluctuatii in mersul motorului


ral

Recommended Posts

Salut,de ceva vreme au aparut niste fluctuatii la motor cu toate ca acul de la turometru sta neclintit,se simte ca nu merge rotund mai ales cand tin mana pe schimbator.Am verificat furtunele de pe la motor si sunt in regula toate,altceva ce sa mai verific?Multumesc
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am avut aceeasi problema, motorul mergea rotund dar la un moment dat scadea turatia putin iar turometrul nu arata asta ci statea neclintit.

 

Sincer nu te pot ajuta cu o solutie pentru ca eu nu am descoperit de la ce era, dar iti pot spune ce am schimbat fara a avea rezultatul dorit: senzorul de la clapeta de acceleratie, clapeta de acceleratie curatata, valva regulare relanti (curatata initial, schimbata ulterior), debitmetrul (curatat/schimbat), injectoare curatate, regulatorul de presiune din rampa injectoare schimbat, bujii si bobine schimbate, supapele curatate si refacute scaunele (+semeringurile la supape).

 

Ajunsesem sa schimb (doar am probat) un alt DME, tot fara rezultat.

 

Ce mi s-a mai spus, dar nu am mai facut, e senzorul de la axa cu came, fisele de la bobine.

 

As fi foarte curios si recunoscator sa-mi spui daca ai rezolvat si ce anume era.

Edited by ASs
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt.raspuns,o sa am in vedere aceste aspecte.Ce am mai aobservat si am uitat sa zis e ca acceasi fluctuatie o am cand aprind farurile si tind sa cred ca e ceva pe partea electrica,iar aceste fluctuatiii se simt doar la relantiu,daca apas putin accleratia 900 1000 ture dispare.
Link to comment
Share on other sites

Salut,de ceva vreme au aparut niste fluctuatii la motor cu toate ca acul de la turometru sta neclintit,se simte ca nu merge rotund mai ales cand tin mana pe schimbator.Am verificat furtunele de pe la motor si sunt in regula toate,altceva ce sa mai verific?Multumesc

si la mine a aparut de ceva vreme aceeasi problema...nu stiu ce sa zic,nu am gasit nici o rezolvare!daca descoperi ce este anuntane si pe noi..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut,de ceva vreme au aparut niste fluctuatii la motor cu toate ca acul de la turometru sta neclintit,se simte ca nu merge rotund mai ales cand tin mana pe schimbator.Am verificat furtunele de pe la motor si sunt in regula toate,altceva ce sa mai verific?Multumesc

 

 

 

salut....eu zic so pui p tester ca poate sa fie sonda lambda.fluctuatiile in general atunci apar cand ii dusa sonda...a2a mai exact care ii cu oxigenu`:twoup:.nus sigur dar merita incercat ca nu`i scump un test si n`ai nimic de pierdut si cu ocazia asta macar vezi daca mai ai si alte probleme

Link to comment
Share on other sites

Salut,de ceva vreme au aparut niste fluctuatii la motor cu toate ca acul de la turometru sta neclintit,se simte ca nu merge rotund mai ales cand tin mana pe schimbator.Am verificat furtunele de pe la motor si sunt in regula toate,altceva ce sa mai verific?Multumesc

 

 

 

salut....eu zic so pui p tester ca poate sa fie sonda lambda.fluctuatiile in general atunci apar cand ii dusa sonda...a2a mai exact care ii cu oxigenu`:).nus sigur dar merita incercat ca nu`i scump un test si n`ai nimic de pierdut si cu ocazia asta macar vezi daca mai ai si alte probleme

:twoup: are o singura sonda

Link to comment
Share on other sites

Verifica incarcarea si mai verifica bateria! de pornit cum porneste?

 

da, si eu zic ca asta e. alternatorul poate nu mai incarca bine, sau tre schimbata bateria.

 

daca erau fisele, intrerupea si chiar se simtea, nu erau doar fluctuatii.

eu am luat baterie noua!!iar alternator n-as crede sa fie...

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost la un service specializat pe marca BMW. Baietii chiar au vazut pisicute la greu. Cei din Timisoara cam banuiesc unde am fost.

 

Am inceput frumos, ca tot omul: filtru combustibil, bujii originale, debitmetru (second, caci nou nu stiu daca merita, oricum n-am eu bani de asa ceva; am incercat vreo 3- nu e de aici), sonda lambda(noua), injectoare (second, dar in stare buna), verificat ax came treburi pe acolo.

 

S-au uitat si la distributie daca e pusa la semn. 2 zile a stat masina la ei.

 

 

Azi ma suna omu' si-mi spune, cu frustrare in voce, ca nu ii da de capat. Ar putea fi o gramada de treburi. A fost coleg cu taica-miu in faculta, ne intelegem foarte bine, timp a avut, de bani n-a fost problema. Vointa a fost.

 

 

 

 

Intr-un final am decis sa urcam putin turatia de ralanti iar acum nu mai tremura.

 

Am si eu o intrebare. E periculos faptul ca am ralantiul putin ridicat? Se va simti la consum oare?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Deocamdata tot nu i-am gasit rezolvarea,am schimbat bujii,filtru benzina,pompa de benzina,furtunele de la motor,in schimb am observat ca atunci cand o las la relanti intr-o rampa nu mai tremura deloc,o fi de la tampoanele de la motor? Edited by ral
Link to comment
Share on other sites

verificati; masa motorului firul care duce la caroserie,schimbati filtrele de benzina si aier daca nu ati facut-o de mult timp (20000) verificati regulatorul de relanti,mufa de la debitmetrul,fisele si schimbati bujiile daca nu ati facut-o (30000) si nu in ultimul rind pompa de benzina nu baga presiune suficenta sau furtun opturat,in rezervor mai este o sita sa nu fie inbcsita suflatio cu jet de aier si apoi scufundata in benzina si stearsa cu o pensula Edited by piter
Link to comment
Share on other sites

sal. mi am luat si eu un e36 si al meu face la fel parca ar merge in 3, deci nu merge rotund. dar cand a venit ala de mi a dat o mergea bine motorul. dupa 2 zile am observat ca alternatorul are niste lovituri pe el. si ma gandesc ca de acolo sa fie sa aiba caderile alea... in fine eu nu am incercat sa schimb nimik la ea inca.

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

sal. mi am luat si eu un e36 si al meu face la fel parca ar merge in 3, deci nu merge rotund. dar cand a venit ala de mi a dat o mergea bine motorul. dupa 2 zile am observat ca alternatorul are niste lovituri pe el. si ma gandesc ca de acolo sa fie sa aiba caderile alea... in fine eu nu am incercat sa schimb nimik la ea inca.

:twoup:

la tine este cu totul alceva...la noi nu "zici ca merge in 3"...doar scade un pic in ture cateodata cand sta la relanti,insa acul nu arata sta!deci tu ai cu totul alta problema ,cred! :)

 

Daca incerc sa bag in viteza fara sa calc ambreiajul,am observat ca fluctuatiile si vibratiile se intesifica,turometrul tot fix sta.

eu cred ca este de la partea electrica...am auzit mai multi sa aiba aceasta problema,si s-au apucat sa schimbe haotic fara sa stie deunde ar fi buba,au mers prin diverse service-uri si fiecare mecanic avea o alta parere...deci nu te apuca sa schimbi piese degeaba,bani aruncati aiurea...gratis!

 

Daca incerc sa bag in viteza fara sa calc ambreiajul,am observat ca fluctuatiile si vibratiile se intesifica,turometrul tot fix sta.

eu cred ca este de la partea electrica...am auzit mai multi sa aiba aceasta problema,si s-au apucat sa schimbe haotic fara sa stie deunde ar fi buba,au mers prin diverse service-uri si fiecare mecanic avea o alta parere...deci nu te apuca sa schimbi piese degeaba,bani aruncati aiurea...gratis!

 

sal. mi am luat si eu un e36 si al meu face la fel parca ar merge in 3, deci nu merge rotund. dar cand a venit ala de mi a dat o mergea bine motorul. dupa 2 zile am observat ca alternatorul are niste lovituri pe el. si ma gandesc ca de acolo sa fie sa aiba caderile alea... in fine eu nu am incercat sa schimb nimik la ea inca.

:)

...iar cand o sa incepi sa schimbi la ea ,exista posibilitatea sa ai mari surprize...

Link to comment
Share on other sites

sal. mi am luat si eu un e36 si al meu face la fel parca ar merge in 3, deci nu merge rotund. dar cand a venit ala de mi a dat o mergea bine motorul. dupa 2 zile am observat ca alternatorul are niste lovituri pe el. si ma gandesc ca de acolo sa fie sa aiba caderile alea... in fine eu nu am incercat sa schimb nimik la ea inca.

:twoup:

la tine este cu totul alceva...la noi nu "zici ca merge in 3"...doar scade un pic in ture cateodata cand sta la relanti,insa acul nu arata sta!deci tu ai cu totul alta problema ,cred! :(

 

Daca incerc sa bag in viteza fara sa calc ambreiajul,am observat ca fluctuatiile si vibratiile se intesifica,turometrul tot fix sta.

eu cred ca este de la partea electrica...am auzit mai multi sa aiba aceasta problema,si s-au apucat sa schimbe haotic fara sa stie deunde ar fi buba,au mers prin diverse service-uri si fiecare mecanic avea o alta parere...deci nu te apuca sa schimbi piese degeaba,bani aruncati aiurea...gratis!

 

Daca incerc sa bag in viteza fara sa calc ambreiajul,am observat ca fluctuatiile si vibratiile se intesifica,turometrul tot fix sta.

eu cred ca este de la partea electrica...am auzit mai multi sa aiba aceasta problema,si s-au apucat sa schimbe haotic fara sa stie deunde ar fi buba,au mers prin diverse service-uri si fiecare mecanic avea o alta parere...deci nu te apuca sa schimbi piese degeaba,bani aruncati aiurea...gratis!

 

sal. mi am luat si eu un e36 si al meu face la fel parca ar merge in 3, deci nu merge rotund. dar cand a venit ala de mi a dat o mergea bine motorul. dupa 2 zile am observat ca alternatorul are niste lovituri pe el. si ma gandesc ca de acolo sa fie sa aiba caderile alea... in fine eu nu am incercat sa schimb nimik la ea inca.

:)

...iar cand o sa incepi sa schimbi la ea ,exista posibilitatea sa ai mari surprize...

pai eu tot asta am incercat sa zic ca merge sau ai impresia ca merge in 3

 

ma gandesc sa schimb la ea filt :) re, ulei buji si fise poate astea... in fine dar pe mine ma intoarce de ce e lovit alternatoru ala

Link to comment
Share on other sites

sal. mi am luat si eu un e36 si al meu face la fel parca ar merge in 3, deci nu merge rotund. dar cand a venit ala de mi a dat o mergea bine motorul. dupa 2 zile am observat ca alternatorul are niste lovituri pe el. si ma gandesc ca de acolo sa fie sa aiba caderile alea... in fine eu nu am incercat sa schimb nimik la ea inca.

:twoup:

la tine este cu totul alceva...la noi nu "zici ca merge in 3"...doar scade un pic in ture cateodata cand sta la relanti,insa acul nu arata sta!deci tu ai cu totul alta problema ,cred! :(

 

Daca incerc sa bag in viteza fara sa calc ambreiajul,am observat ca fluctuatiile si vibratiile se intesifica,turometrul tot fix sta.

eu cred ca este de la partea electrica...am auzit mai multi sa aiba aceasta problema,si s-au apucat sa schimbe haotic fara sa stie deunde ar fi buba,au mers prin diverse service-uri si fiecare mecanic avea o alta parere...deci nu te apuca sa schimbi piese degeaba,bani aruncati aiurea...gratis!

 

Daca incerc sa bag in viteza fara sa calc ambreiajul,am observat ca fluctuatiile si vibratiile se intesifica,turometrul tot fix sta.

eu cred ca este de la partea electrica...am auzit mai multi sa aiba aceasta problema,si s-au apucat sa schimbe haotic fara sa stie deunde ar fi buba,au mers prin diverse service-uri si fiecare mecanic avea o alta parere...deci nu te apuca sa schimbi piese degeaba,bani aruncati aiurea...gratis!

 

sal. mi am luat si eu un e36 si al meu face la fel parca ar merge in 3, deci nu merge rotund. dar cand a venit ala de mi a dat o mergea bine motorul. dupa 2 zile am observat ca alternatorul are niste lovituri pe el. si ma gandesc ca de acolo sa fie sa aiba caderile alea... in fine eu nu am incercat sa schimb nimik la ea inca.

:)

...iar cand o sa incepi sa schimbi la ea ,exista posibilitatea sa ai mari surprize...

pai eu tot asta am incercat sa zic ca merge sau ai impresia ca merge in 3

 

ma gandesc sa schimb la ea filt :) re, ulei buji si fise poate astea... in fine dar pe mine ma intoarce de ce e lovit alternatoru ala

la mine dupa cum am mai spus nu am impresia ca merge in 3...doar cateodata se aude cum scade putin in ture fara ca acul turometru sa-mi indice asta apoi in 2 secunde isi revine...si mai face cateodata cand aprind farurile...asta e tot in rest nici o altfel de problema,trage super bine!despree alternatorul tau chiar nu am nici ce-a mai vaga idee de ce ar fi lovit...nu ai intrebat fostul proprietar?poate stie el ceva...oricum mergi si pune-o pe tester,daca nu ai puso pana acum!!! :(
Link to comment
Share on other sites

La mine fluctuatiile se vad si pe acul de la turometru , in special cand e rece si cand dau in marsalier , cand se incazeste mai sint fluctuatii dar mai mici.

Am bagato pe tester , nu imi da nimic, am schimbat bujiile , filtru de benzina.....

Link to comment
Share on other sites

In seara asta am observat ca am si mici detonatii in esapament cand nu merge rotund,am sa incerc sa ajung la un tester,dar nu cred ca o sa zica prea multe la modelele astea.

eu am pus-o pe tester si nu avea nici o problema,mi sa spus ca aceste mici fluctuatii sunt des intalnite la bmw-uri mai vechi,si ca ar fii de la partea electrica(cel putin in cazul meu)...acum care o fi adevarul...habar n-am!!oricum sa ne spui rezulataul daca o pui pe tester! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

In seara asta am observat ca am si mici detonatii in esapament cand nu merge rotund,am sa incerc sa ajung la un tester,dar nu cred ca o sa zica prea multe la modelele astea.

 

Catalizatorul infundat poate da si el mers nereglat al motorului. Oricum, e un punct de verificat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.