Jump to content

Fluctuatii in mersul motorului


ral

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Azi am pornit dezaburirea ca ploua afara si a inceput sa vibreze si mai tare la relanti,in mers e totul in regula,sigur e ceva pe partea electrica

dupa cum am spus in repetate randuri,si eu cred ca este vorba de ceva la partea electrica! :twoup:,mie nu-mi face chiar asa de nasol...iar la dezaburire nu are nici o trepidatie!

Edited by clausthaler1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Sal, cei cu problema fluctuatiei la turatie ceva rezolvari intre timp, si eu am aceiasi problema am un e36 316i (M43B16) compact '94 am schimbat: ulei, filtru ulei, filtru benzina, bujii ngk dupa catalog, sonda lambda noua, tampoane motor ca erau rupte, problema e: in momentul cand pornesc motorul la rece urca pana la 1000 , 1100 in turatie dor pentru o secunda apoi scade instantaneu pana se opreste motorul daca tin un pic acceleratia si ii dau doua pedale isi revine apoi dupa ce se incalzeste motorul merge normal doar ca uneori are fluctuatie 800...920, am fost la tester de doua ori dar nu in acelasi loc, la testere diferite, nu am nici o eroare, intre timp am vazut ca, cablul de masa dintre caroserie si motor e dezizolat si e un pic corodat in acel loc, am fost la un electrician (ori nu avea chef sa il schimbe ori....?) mi-a zis ca nu e nici o problema a masurat el pe acolo si a zis ca e in regula nu trebuie schimbat, a era sa uit am pus si o toba sport (ieftineala turcism " YED Racing" nu prea imi place, e ca si cum nu ai toba finala te rupe la drum lung) e posibil sa influenteze si asta, am schimbat si cateva furtunase de la vaccum care prezentau crapaturi, a inca o faza: cand scot busonul de la ulei in timp ce masina e pornita scade turatia ( e normal ?), sper sa ii dau de cap si daca rezolv o sa va zic ......care era problema.
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu e suficient de bun testerul.

Am facut 2 testere, imi aratau ca totul e perfect, in realitate nu era asa.

Abia la un al treilea tester, mai de bun simt mi-a aratat probleme la sonda.

 

Daca mergeti la ieftineli, aceleasi raspunsuri le veti primi de fiecare data: masina nu are nimic.

 

Ma refer la fluctuatiile la rece. La cald nu ma pot pronunta.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu e suficient de bun testerul.

Am facut 2 testere, imi aratau ca totul e perfect, in realitate nu era asa.

Abia la un al treilea tester, mai de bun simt mi-a aratat probleme la sonda.

 

Daca mergeti la ieftineli, aceleasi raspunsuri le veti primi de fiecare data: masina nu are nimic.

 

Ma refer la fluctuatiile la rece. La cald nu ma pot pronunta.

 

Salut,la sonda lambda ti-a aratat eroarea?Aceleasi simptome ca la mine le-ai avut?

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu e suficient de bun testerul.

Am facut 2 testere, imi aratau ca totul e perfect, in realitate nu era asa.

Abia la un al treilea tester, mai de bun simt mi-a aratat probleme la sonda.

 

Daca mergeti la ieftineli, aceleasi raspunsuri le veti primi de fiecare data: masina nu are nimic.

 

Ma refer la fluctuatiile la rece. La cald nu ma pot pronunta.

 

Salut,la sonda lambda ti-a aratat eroarea?Aceleasi simptome ca la mine le-ai avut?

 

 

Da la sonda a aratat eroare de aia am schimbat-o, azi am schimbat si filtrul de aer (filtru normal MANN nu sport), o sa vad cand pornesc la rece ce se intampla ca asa in trafic acum nu mai fluctueaza deocamdata sau e doar intamplare, a sonda doar ieri am schimbat-o, revin cu noutati.

Link to comment
Share on other sites

mda si la mine face la fel tot un m43b16. Cand o pornesc urca pana la 1000-1100, scade 1 sec pana la 500 si dup aia revine si merge normal.

Iar cand sta la relanti are o mica ezitate, insesizabila pe turometru, dar la "timpano-metru" se aude :)

ete cva in genu http://www.youtube.com/watch?v=Qu9gI4ezwhM, am gasit pe youtube un clip

 

Tind sa cred ca e de la injectoare. Oring-urile de la injectoare defapt, si trage f putin aer fals pe acolo. De aceea la relanti e sesizabil, iar in turatie mare problema nu apare :twoup:

Edited by Cristi129
Link to comment
Share on other sites

De cand cu ploaia asta de doua zile, parca nici mie nu-mi mai place cum merge :twoup:). A avut niste sunete ciudate la prima pornire dimineata. A pornit frumos, a stat turata putin, am dat drumul la clima (fara compresor) si era sa moara motoru in timp ce balbaiau clapetele alea prin bord :)))...apoi si-a revenit, apoi statea neregulat la relanti, apoi dupa ce s-a incalzit a fost ok.

 

Io nu-mi mai bat capu, am schimbat ce era de schimbat...etc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.