Jump to content

SFAT ACHIZITIONARE MOTOR


Alex_wly

Recommended Posts

Mergeti cu motoreta si apoi o sa vedeti daca va ajuta sau nu o toba care se aude. E adevarat ca granita intre bun simt si nesimtire e o linie foarte subtire care poate fi incalcata. Eu, ca sofer de conserva prefer sa ma ajute cineva sa-l observ in trafic, prin turarea motorului. Daca o face sa ma atentioneze, e prietenul meu si ma straduiesc sa nu-l deranjez si chiar sa-l ajut sa se strecoare. Daca o face din fitze sau sa ma certe ca nu are loc sa treaca printre masini e un bou si nu va obtine nimic.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sax, sunt curios, ai tauras din acela pe portbagaj la e39 ? :twoup:

 

care-i faza cu taurasul sau rechinul sau ce-o mai fi?

 

 

 

on topic:

 

daca as avea bani de motor mi-as lua:

 

http://www.ccmmotorcyclesuk.com/content/blogcategory/29/190/ sau http://www.ccmmotorcyclesuk.com/content/blogcategory/44/191/

 

si ca moto de cruising: http://www.harley-davidson-bucuresti.ro/pr...G+Wide+Glide_36

 

stiu ca nu sunt ieftine, dar nu m-as incurca decat cu astea, in special ultima

Link to comment
Share on other sites

sax, sunt curios, ai tauras din acela pe portbagaj la e39 ? :twoup:

 

care-i faza cu taurasul sau rechinul sau ce-o mai fi?

 

 

 

on topic:

 

daca as avea bani de motor mi-as lua:

 

http://www.ccmmotorcyclesuk.com/content/blogcategory/29/190/ sau http://www.ccmmotorcyclesuk.com/content/blogcategory/44/191/

 

si ca moto de cruising: http://www.harley-davidson-bucuresti.ro/pr...G+Wide+Glide_36

 

stiu ca nu sunt ieftine, dar nu m-as incurca decat cu astea, in special ultima

 

Un supermoto e perfect pentru oras...nu mai spun de serpentine sau circuite stranse...uhuuu

Link to comment
Share on other sites

sax, sunt curios, ai tauras din acela pe portbagaj la e39 ? :twoup:

 

care-i faza cu taurasul sau rechinul sau ce-o mai fi?

 

 

si eu sunt offtopic si as vrea sa fiu lamurit care e treaba cu taurasul ala... ma macina de ceva timp si nimeni nu a reusit sa imi raspunda la intrebare... ce cauta taurasul ala pe masini? ce reprezinta? am vazut si vaci, iepuri, capre... sunt fanii animalelor si nu stiu cum sa se recunoasca in trafic? nu fac misto, chiar nu stiu ce e chestia aia!

 

ms

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

Tu ai vorbit serios sau ai facut misto cu taurul?

 

Eu nici nu am observat in Romania masini cu tauri pe portbagaj!! In schimb am vazut semnul de NIKE ....................

 

Acum sant la moda numerele alea false cu "Costel" sau "Spaima soselelor" :twoup: !

Link to comment
Share on other sites

nu am facut deloc misto cu taurul.

in traficul bucurestean m-am intalnit de multe ori cu masini ce au taurul ala pe partea din spate a masinii/ portbagaj. mi-a sarit in ochi si chiar am fost cat pe ce sa opresc un sofer si sa il intreb ce e cu taurul ala.. ce simbolizeaza? ca daca era un caz izolat nu imi bateam capul insa sunt multi.. (si cred ca ma urmaresc si vor sa cucereasca lumea :twoup:))) - glumesc)

 

alt semn ce se mai intalneste pe portbagaje e acel peste.. care seamana cu un ochi de fapt.. si simbolizeaza pestele dat de Iisus... chestie din religie. anywayz... hal de topic aici! :)))

 

daca nu incepeti sa vorbiti de modele de avioane e inutil acest topic!

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

nu am facut deloc misto cu taurul.

in traficul bucurestean m-am intalnit de multe ori cu masini ce au taurul ala pe partea din spate a masinii/ portbagaj. mi-a sarit in ochi si chiar am fost cat pe ce sa opresc un sofer si sa il intreb ce e cu taurul ala.. ce simbolizeaza? ca daca era un caz izolat nu imi bateam capul insa sunt multi.. (si cred ca ma urmaresc si vor sa cucereasca lumea :twoup:))) - glumesc)

 

alt semn ce se mai intalneste pe portbagaje e acel peste.. care seamana cu un ochi de fapt.. si simbolizeaza pestele dat de Iisus... chestie din religie. anywayz... hal de topic aici! :)))

 

daca nu incepeti sa vorbiti de modele de avioane e inutil acest topic!

 

Hai sa incepem cu Sukhoi Su47!

Link to comment
Share on other sites

...putin isi iau un naked din prima, nu da asa bine la fete....:) orice fata se simte atrasa de un motor sport (desi nu se gandeste ca ala ce tine de ghidon nu stie bine cate urechi are)....naked-ul e cel mai comod la oras si arata si binisor. Motorul sport te cam rupe la brate daca nu mergi tare ca sa te mai umfle vantul. Prin Italia, care este o tara de motociclisti, fata de anii trecuti cand era plin de sportive pe strazi, acum majoritatea le vezi pe remorca, si mai toti sunt cu naked-uri....

Eu acum, m-am indragostit de un chopper...:twoup:...uite-l :

post-5723-1279264677_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

...putin isi iau un naked din prima, nu da asa bine la fete....:) orice fata se simte atrasa de un motor sport (desi nu se gandeste ca ala ce tine de ghidon nu stie bine cate urechi are)....naked-ul e cel mai comod la oras si arata si binisor. Motorul sport te cam rupe la brate daca nu mergi tare ca sa te mai umfle vantul. Prin Italia, care este o tara de motociclisti, fata de anii trecuti cand era plin de sportive pe strazi, acum majoritatea le vezi pe remorca, si mai toti sunt cu naked-uri....

Eu acum, m-am indragostit de un chopper...:twoup:...uite-l :

 

Problema la naked-uri e protectia la vant pe afara. Adica la 80 deja devine putin deranjant. Dar daca ai muschi buni la gat atunci merita. Mie momentan mi se par mai aspectoase motoarele care lasa mecanica la vedere. Raman insa la parerea ca pentru oras in mare proportie nimic nu bate un supermoto(gen KTM Duke III si Ducati Hypermotard). Chopperul...e deja din alta clasa :) ! Acolo nu iti mai pasa de vant sau de altceva...e o senzatie unica si iti recomand!

Link to comment
Share on other sites

In tari din alea FAINE este regula ca in primul an sa nu circuli cu mai mult de 250cmc. Oare de ce?

Orice motor ai in primul an iti cam trec toate poftele....ai si destule evenimente apropiate de accident si daca scapi devi, usor, motociclist pasionat.

Oricum, R6 de 2000 e un bustean in comparatie cu 2006. La an 2000 Honda este profesionala. AM vazut (stiu) F4 Sport la 2500euro.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Eu credeam ca Yamaha R6 si Honda CBR600 sunt omoloage (concureaza in aceeasi categorie). Puteti sa imi spuneti care ar fi concurenta de la Yamaha pentru CBR600 din 1999-2000? Dar cea de la Honda pentru R6?

Oricum, nu cred ca astea pot fi considerate SuperSportive. Nu prea au cum sa fie SS la 110-120 CP. Eu consider ca SS incep de la cel putin 900 cmc si 150 CP.

 

Nu am mers niciodata cu R6 insa sunt posesor de CBR600 F4 1999 din anul 2007, cand mi-am luat permisul moto. Deci a fost prima mea motocicleta, cu care am facut intre timp ca. 12000 km numai prin Bucuresti, fara nicio cazatura. Desi de peste 1 an am inceput sa ii folosesc motorul la maxim, tot nu simt ca m-am plictisit incat sa trec la o clasa mai mare. Bineinteles ca exista situatii in care mi-as dori asta insa nu consider ca merita surplusul de consum de combustibil platit permanent pentru cele cateva situatii in care as vedea diferenta intre 900 si 600 cmc.

Upgrade-ul pe care ma gandesc sa il fac anul urmator este la CBR 600 F4i din 2002.

Link to comment
Share on other sites

CBR600F concureaza cu Yamaha YZF Thundercat (o mai gasesti ca YZF600R). CBR600F Sport ai putea spune ca concureaza cu R6, dar nu prea. Doar ca are saua din 2 bucati nu o face SS. CBR600RR e concurent direct cu R6.

CBR600F si Thundercat-ul sunt sport-touring, pe cand RR-ul si R6 sunt SS.

Ambii producatori au avut la un moment dat ambele modele pe piata, in acelasi timp.

Am mers cu toate 4, cu R6 si cu RR-ul doar test, cu 600F si Thundercat mai mult. Thundercat a fost a mea 1 an de zile. R6 e foarte dura si foarte nervoasa. RR-ul e intre R6 si 600F. Pentru incepatori 600F e perfecta. Ar fi si Thundercat-ul, daca nu ar fi asa de greu. Ca si motorizare si cuplu Thundercat-ul e peste 600F insa F-ul iti da acea senzatie ca se conduce foarte usor. Senzatia la Thundercat e ca ai motoreta de 1000, asa e de mare si grea.

SS-ul nu se traduce doar prin CP, ar fi asa de simplu. E vorba de pozitie, suspensii, lungime bascula spate, forma sa, pozitie si inaltime ghidon, frane, etc.

Link to comment
Share on other sites

Eu desi poate o sa imi sara multi in cap consider k nu exista motocicleta pentru incepatori ,adica poti foarte BINE chiar si cu R1 de la inceput daca ai CAP .Trebuie sa fii atent cu gazu sa nu te pui la mintea motorului si incet incet te poti distra.Nu merita sa crezi k o stapanesti k oricand te poate arunca,eu unu am teama de motoru meu si in felul asta am grija de sanatatea mea.
Link to comment
Share on other sites

Eu desi poate o sa imi sara multi in cap consider k nu exista motocicleta pentru incepatori ,adica poti foarte BINE chiar si cu R1 de la inceput daca ai CAP .Trebuie sa fii atent cu gazu sa nu te pui la mintea motorului si incet incet te poti distra.Nu merita sa crezi k o stapanesti k oricand te poate arunca,eu unu am teama de motoru meu si in felul asta am grija de sanatatea mea.

 

Asa este, sunt motorete de 125cc/250cc care au viteza maxima 130-140km/h ... viteza la care orice accident poate fi fatal. Cam orice motoreta in afara de SS-uri, poate fi ok pt un incepator cumpatat ....

Link to comment
Share on other sites

CBR600F concureaza cu Yamaha YZF Thundercat (o mai gasesti ca YZF600R). CBR600F Sport ai putea spune ca concureaza cu R6, dar nu prea.

 

Multumesc mult!

Nu stiam de YZF600R. Cunosc foarte bine doar gama Honda, iar de la Yamaha nu prea vezi pe strada decat R6 si R1.

Link to comment
Share on other sites

Ca peste tot in lumea asta, daca ai rahat in cap o faci lata. Cum, intotdeauna cand vorbesti cu persoane necunoscute nu sti ce are in cap si cat il duce mintea, pleci de la premisa ca ar fi bine sa-i recomanzi sa o ia usurel, sa descopere tainele sofatului pe motor. Si eu daca as lua-o de la inceput probabil ca as incepe cu ceva de 600, insa prin anii 2004 cand mi-am luat eu carnetul erau la moda pentru incepatori motoarele de 500, cica faceau bine la sanatatea motoristilor incepatori. Acum sunt alea de 600 la moda. Pot accepta asta, pt ca traim, mancam, ne inmultim in viteza.
Link to comment
Share on other sites

Eu desi poate o sa imi sara multi in cap consider k nu exista motocicleta pentru incepatori ,adica poti foarte BINE chiar si cu R1 de la inceput daca ai CAP .Trebuie sa fii atent cu gazu sa nu te pui la mintea motorului si incet incet te poti distra.Nu merita sa crezi k o stapanesti k oricand te poate arunca,eu unu am teama de motoru meu si in felul asta am grija de sanatatea mea.

Daca incepi pe r1 iti garantez ca in 2 ani nu vei invata nimic pe ea...nu vei invata sa iei un viraj corect...sa franezi corect.....

Un miar nu iarta greselile inerente incepatorilor si din acest motiv se recomanda mobre usoare si mai putin puternice pentru a invata abc-ul motociclismului!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.