Jump to content

SFAT ACHIZITIONARE MOTOR


Alex_wly

Recommended Posts

Tobele astea sport foarte gălăgioase reprezintă cocălărism pur.

 

O tobă stock de motocicletă oricum e mai gălăgioasă decât una de maşină, ce rost are să pui una cu care să porneşti toate alarmele maşinilor când treci?

 

Majoritatea celor care au astfel de tobe nu vor să fie observaţi ĂŽn trafic ci vor să fie observaţi de pietoni, mai ales de cei de sex feminin.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ar trebui interzise motocicletele in oras,lasate doar scuterele,nu ai nevoie de 100 cai,un scuter de 125 cmc e suficient. (Iara se ia Ciupanezu de mine acu' :twoup: )

E mult 125 cmc :) Cele de 49 cmc sunt mai mut decat suficente dar bineinteles cu limitator la 50 km/h.

Link to comment
Share on other sites

Doar daca scuterul are toba sport . Daca trec 2 sau mai multe ascutitori cu tobe sport iti vibreaza gemurile .

 

Pai majoritatea scuterelor au tobe sport, acolo e principala limitare a motorului.

 

Apropos de limtat bicicletele, cand aveam scutericiul in rodaj si mergea maxim 45km/h, a trecut un grup de 3 biciclisti sfaraind pe langa mine, cred ca aveau 55km/h lejer...m-am simtit si de rahat ca eu eram cu geaca, casca, manusi etc...si ei erau in ciclisti si tricou...:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui interzise motocicletele in oras,lasate doar scuterele,nu ai nevoie de 100 cai,un scuter de 125 cmc e suficient. (Iara se ia Ciupanezu de mine acu' :twoup: )

 

Arunca o privire printarile civilizate...in marile orase prin centru de exemplu masinile nu au voie!!!.....ar trebui incurajati toti cei care vor sa mearga pe 2 roti..indiferent ca-i scuter ,bicicleta sau mobra.....

Cat despre interzisul motocicletelor in oras o iau ca pe un banc :)

Link to comment
Share on other sites

Nu e chiar aÂşa, depinde de oraÂş.

 

Ăn marea majoritate a marilor capitale europene poĂži circula prin centrul oraÂşului.

 

Ăn Paris existĂŁ o duminicĂŁ din lunĂŁ când este ĂŽnchis traficul ĂŽn centrul oraÂşului ca sĂŁ se plimbe lumea cu bicicletele sau cu rolele.

 

Este adevĂŁrat cĂŁ ĂŽn Londra trebuie sĂŁ plĂŁteÂşti o taxĂŁ ca sĂŁ intri ĂŽn centrul oraÂşului, iar ĂŽn unele oraÂşe italiene nu poĂži intra ĂŽn centrul oraÂşului dacĂŁ nu ai minim Euro 2.

 

Iar ĂŽn Londra e gratuitĂŁ parcarea pentru motociclete.

Link to comment
Share on other sites

Apropos de limtat bicicletele, cand aveam scutericiul in rodaj si mergea maxim 45km/h, a trecut un grup de 3 biciclisti sfaraind pe langa mine, cred ca aveau 55km/h lejer...m-am simtit si de rahat ca eu eram cu geaca, casca, manusi etc...si ei erau in ciclisti si tricou...:twoup:

Eu venind dinspre mall cotroceni , in valea accea ce duce spre dambovita , am prins cu a mea tracaleta aproape 70 la ora , cu o cursiera cred ca puteam prinde lejer 90

Link to comment
Share on other sites

referitor la interzicerea motociletelor in oras:in orasul Titu-Dambovita nu exista o lege care sa interzica accesul motociletelor in oras,cum nu exista nicaieri in tara asta,dar politia de aici este total impotriva acestora,pentru ca seful<comandantul> nu le suporta.sa va povestesc ce a patit un prieten:

a dat cateva ture cu motorul.dupa un timp,motorul parcat regulamentar,el pe o banca din ora.opreste o masina de politie,din care coboara seful de la rutiera care ii cere sa prezinte actele.fara a intreba motivul,orasul este unul foarte mic si toata lumea se cunoaste aici,motiv pentru care nu a vrut sa faca tam tam.in momentul in care i-a dat actele,politisul il cheama la politie.acolo il asteapta comandantul,care ii spune ca l-a depasit pe trecerea de pietoni si ii suspenda pemrisul pe 30 de zile.

in procesul verbal a trecut autovehiculul depasit masina unui politist,subaltern al lui.

comantarile sunt de prisos,si incercarile de lamurire nu au avut nici un rezultat,mai ales ca acest prieten este si angajat al ministerului de interne,doar ca lucreaza la bucuresti.

in plus de asta toti motocilistii din oras sunt terorizati de politie.

Link to comment
Share on other sites

Pot sa iti dau un sfat la motor pe care il vei cumpara. Eu sunt posesorul unui Fazer de 600 din 99. Este un motor extraordinar pentru incepatori, poate sa mearga foarte lin dar si rapid. Foarte manevrabil iar ca pozitie de mers > comod. Are franele lui R1 deci nu ai probleme. Este un naked perfect pentru oras si pentru tine. Consum in oras cam 6l. Cei care nu au mers cu el isi pot da doar cu presupusul, iar ca aspect nu este fioros. model 2000-2002 are doar carena fata schimbata si rezervorul cu 1 l mai mare. Nu se merita zic eu 400-500 de euro in plus pentru asta. Am un prieten care are un K4 si radea de mine ca am un cazan, i-am dat-o o tura si a fost impresionat in sensul bun, evident diferentele intre cele doua motoare nu le punem nici ca cilindree nici ca constructie. a spus ca nu se astepta la compromisul intre manevrabilitate, pozitie, viteza si frane. Un minus la motor este furca fata cam moale. Dar in oras este ok. Se poate schimba cu ceva mai performant sau pui un ulei mai gros.

Asfalt uscat si te sfatuiesc sa nu iti iei sportiva. E bine sa conduci un pic relaxat nu sa fi un pachet de muschi incordat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.