Jump to content

SFAT ACHIZITIONARE MOTOR


Alex_wly

Recommended Posts

E o intreaga discutie si aici. Pt ca una de 1000 are frane mai tari, cauciucuri mai performante, ciclistica mai buna. Astea sunt in avantajul motociclistului. Pe de alta parte ai greutate mai mare (la incepatori conteaza asta doar daca au mai putin de 1.70-1.75 inaltime pt ca se vor chinui cu greutatea; cei inalti nu au problema asta, au doar problema echilibrului de mase), putere mai mare care te imbie la prostii, suspensie mai dura, pozitie joasa pe coarne.

Probabil daca incepi cu 1000 ori mergi batraneste cu motorul, schimband la 3000 de ture ori te apuci s-o fortezi, sa o dai pe o roata, sa te arunci pe frane si in final s-o tavalesti. Pentru unul care-si propune sa ia motorul pentru drumuri in afara, lungi, nu cred ca-l deranjeaza 1000. Pt unul care face doar orasul, ar fi pur si simplu o prostie sau doar o chestie de fitza.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu desi poate o sa imi sara multi in cap consider k nu exista motocicleta pentru incepatori ,adica poti foarte BINE chiar si cu R1 de la inceput daca ai CAP .Trebuie sa fii atent cu gazu sa nu te pui la mintea motorului si incet incet te poti distra.Nu merita sa crezi k o stapanesti k oricand te poate arunca,eu unu am teama de motoru meu si in felul asta am grija de sanatatea mea.

Daca incepi pe r1 iti garantez ca in 2 ani nu vei invata nimic pe ea...nu vei invata sa iei un viraj corect...sa franezi corect.....

Un miar nu iarta greselile inerente incepatorilor si din acest motiv se recomanda mobre usoare si mai putin puternice pentru a invata abc-ul motociclismului!!!!

eu am inceput motociclismul pe un zx7r, n-am invatat in doi ani nimic, habar nu aveam ce e aia o curba, o trasa, etc.

am mers doi ani cu ea, pana mi-a taiat unu calea, am blocat spatele si am intrat glont in lateralul masinii. in spital am avut timp sa ma gandesc daca mai vreau sa ma mai urc pe motor, sau daca vreau sa invat sa merg cu motocicleta. am ales a doua varianta, am luat un cbr919 si am inceput totul de la inceput, fara 200pe drum drept si 30km/h in curba. motorul m-a ajutat mult, era cu 35de kg mai usoara si mult mai manevrabila. 600 nu am putut sa cumpar pt ca am 192cm, de atunci am avut 7motoare, nu am trantit niciuna, http://www.bikepics.com/pictures/1731543/ . acum merg pe un zx9r din 2003, o bijuterie. http://www.bikepics.com/pictures/1958624/

sfatul meu e sa incepeti normal, fara r1 sau zx10r...

Link to comment
Share on other sites

E o intreaga discutie si aici. Pt ca una de 1000 are frane mai tari, cauciucuri mai performante, ciclistica mai buna. Astea sunt in avantajul motociclistului. Pe de alta parte ai greutate mai mare (la incepatori conteaza asta doar daca au mai putin de 1.70-1.75 inaltime pt ca se vor chinui cu greutatea; cei inalti nu au problema asta, au doar problema echilibrului de mase), putere mai mare care te imbie la prostii, suspensie mai dura, pozitie joasa pe coarne.

Probabil daca incepi cu 1000 ori mergi batraneste cu motorul, schimband la 3000 de ture ori te apuci s-o fortezi, sa o dai pe o roata, sa te arunci pe frane si in final s-o tavalesti. Pentru unul care-si propune sa ia motorul pentru drumuri in afara, lungi, nu cred ca-l deranjeaza 1000. Pt unul care face doar orasul, ar fi pur si simplu o prostie sau doar o chestie de fitza.

 

1 un 1000 nu are frane mai mari!!!

2 cauciucurile sunt la fel, nu-i nici o diferenta intre ele

3 ciclistica cea mai buna la o motocicleta o are 600-le comparativ cu miarul(daca esti curios iti explic si de ce)

4 suspensiile si pozitia la ghidoane este aceeasi

Si ma opresc aici....

De-a lungul timpului am avut multe motociclete...merg de mai bine de 15 ani pe ele iar in ultimii 3 ani merg in competitii afara si am probat toate modelele posibile si imposibile.Pe unele circuite scot timp mai bun cu 600-le fata de miar....insa toate astea n-au nici o legatura cu incepatorii!!!

Un miar pe viraj are tendinta de a se culca daca nu ai viteza potrivita(iti ichide ghidonul mai exact)...iar daca ai viteza mai mare iese de pe traiectorie....ceea ce la un 600 poti corecta foarte usor din acceleratie!!!!

In fine...discutiile pot fi interminabile insa acum ma opresc aici.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
3 ciclistica cea mai buna la o motocicleta o are 600-le comparativ cu miarul(daca esti curios iti explic si de ce)

Sunt eu curios , daca se poate o explicatie scurta .

 

Greutatea scazuta pentru 600 sa fie de vina ?

Edited by Billy M
Link to comment
Share on other sites

3 ciclistica cea mai buna la o motocicleta o are 600-le comparativ cu miarul(daca esti curios iti explic si de ce)

Sunt eu curios , daca se poate o explicatie scurta .

 

Greutatea scazuta pentru 600 sa fie de vina ?

 

Sunt mai multe...

Motocicleta de 600 este mai scurta...mai usoara...unghiul de cadere al furcii fata permite o manevrabilitate mai buna fata de miar.

Toate elementele care tin de ciclistica( furca....bascula..cadru) sunt diferite la 600 fata de 1000.

La miar puterea foarte mare trebuie pusa jos la roata ...de aici vin diferentele....o bascula mai lunga scade din manevrabilitate dar tine mobra pe roti de ex.

Sunt foarte multe reviste de specialitate care explica pe larg toate aceste diferente.

Compromisul perfect pentru mine este Suzuki GSXR750....ciclistica de 600 si putere de miar :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.