Jump to content
Intalnire BMW Club 2025 ×

nu trage


Recommended Posts

salutare!am un bmw 320d e46 din 2002 150 cp...163000 km si am probleme cu ea si nimeni nu i-a dat de cap la toate service-urile la care am fost...si va cer niste sfaturi ca sunt disperat:(...deci:masina la pornire cand e rece da un fum alb albastrui,si motorul merge rotund dar are o mik oscilatie la relanti...dupa ce se incalzeste merge ok...numai ca nu mai are aceeasi putere de tras...parca e mai moale pedala de acceleratie,si nu mai trage la fel ca inainte...tind sa precizez ca am scjhimbat admisia,bujiile si 2 injectoare care mi-au iesit p diagnoza ca ar avea pb...si inca o pb ar fi ca nu mai porneste ca inainte,adik inainte cum pleca electromotorul sa invarta pornea din prima...acum invarte o data sau de 2 ori in plus dar porneste...si masina cand era rece rece si o porneam avea un relanti putin mai ridicat si scadea singur cand se incalzea,acum sta fix la 800(cu aproximatie) nu conteaza ca e rece sau calda.va rog ajutati-ma ca nush2 ce sa mai fac:((
Link to comment
Share on other sites

salutare!am un bmw 320d e46 din 2002 150 cp...163000 km si am probleme cu ea si nimeni nu i-a dat de cap la toate service-urile la care am fost...si va cer niste sfaturi ca sunt disperat:(...deci:masina la pornire cand e rece da un fum alb albastrui,si motorul merge rotund dar are o mik oscilatie la relanti...dupa ce se incalzeste merge ok...numai ca nu mai are aceeasi putere de tras...parca e mai moale pedala de acceleratie,si nu mai trage la fel ca inainte...tind sa precizez ca am scjhimbat admisia,bujiile si 2 injectoare care mi-au iesit p diagnoza ca ar avea pb...si inca o pb ar fi ca nu mai porneste ca inainte,adik inainte cum pleca electromotorul sa invarta pornea din prima...acum invarte o data sau de 2 ori in plus dar porneste...si masina cand era rece rece si o porneam avea un relanti putin mai ridicat si scadea singur cand se incalzea,acum sta fix la 800(cu aproximatie) nu conteaza ca e rece sau calda.va rog ajutati-ma ca nush2 ce sa mai fac:((

admisia de ce ai schimbat-o? ai intarziere la acceleratie?

Link to comment
Share on other sites

salutare!am un bmw 320d e46 din 2002 150 cp...163000 km si am probleme cu ea si nimeni nu i-a dat de cap la toate service-urile la care am fost...si va cer niste sfaturi ca sunt disperat:(...deci:masina la pornire cand e rece da un fum alb albastrui,si motorul merge rotund dar are o mik oscilatie la relanti...dupa ce se incalzeste merge ok...numai ca nu mai are aceeasi putere de tras...parca e mai moale pedala de acceleratie,si nu mai trage la fel ca inainte...tind sa precizez ca am scjhimbat admisia,bujiile si 2 injectoare care mi-au iesit p diagnoza ca ar avea pb...si inca o pb ar fi ca nu mai porneste ca inainte,adik inainte cum pleca electromotorul sa invarta pornea din prima...acum invarte o data sau de 2 ori in plus dar porneste...si masina cand era rece rece si o porneam avea un relanti putin mai ridicat si scadea singur cand se incalzea,acum sta fix la 800(cu aproximatie) nu conteaza ca e rece sau calda.va rog ajutati-ma ca nush2 ce sa mai fac:((

admisia de ce ai schimbat-o? ai intarziere la acceleratie?

da ...am schimbat toata galeria de admisie...si am un lag cam mare in accelerare:(((

 

salutare!am un bmw 320d e46 din 2002 150 cp...163000 km si am probleme cu ea si nimeni nu i-a dat de cap la toate service-urile la care am fost...si va cer niste sfaturi ca sunt disperat:(...deci:masina la pornire cand e rece da un fum alb albastrui,si motorul merge rotund dar are o mik oscilatie la relanti...dupa ce se incalzeste merge ok...numai ca nu mai are aceeasi putere de tras...parca e mai moale pedala de acceleratie,si nu mai trage la fel ca inainte...tind sa precizez ca am scjhimbat admisia,bujiile si 2 injectoare care mi-au iesit p diagnoza ca ar avea pb...si inca o pb ar fi ca nu mai porneste ca inainte,adik inainte cum pleca electromotorul sa invarta pornea din prima...acum invarte o data sau de 2 ori in plus dar porneste...si masina cand era rece rece si o porneam avea un relanti putin mai ridicat si scadea singur cand se incalzea,acum sta fix la 800(cu aproximatie) nu conteaza ca e rece sau calda.va rog ajutati-ma ca nush2 ce sa mai fac:((

admisia de ce ai schimbat-o? ai intarziere la acceleratie?

admisia am schimbat-o ca nu mai avea o clapeta si 2 erau strambe si rupte si am zis sa nu se rupa sa se duca in motor sa imi faca si alte surprize:(

Link to comment
Share on other sites

verifica si tu daca la rece cand accelerezi iti"cloncane" vreun injector s-au tremura motorul,

dar inainte de astea spune cand a aparut problema? atunci cad ai schimbat admisia, injectoarele, bujiile o avea dinainte..

o avea dinainte ...am bagat intr-o seara motorina de la Petrom...si s-a ingatuit si a facut cam urat motorul...parca mergea in 3...dupa cateva min si-a revenit...si d atunci o simt mult mai moale masina...si d vreo 2 luni si cv mai exact ma chinui sa ii dau d cap...si cand e rece da...se aude ca un cloncanit d injector si in mers la fel...cand e calda...tzacane mai ciudat unu:|dar nush2 cum sa fac sa aflu care

 

verifica si tu daca la rece cand accelerezi iti"cloncane" vreun injector s-au tremura motorul,

dar inainte de astea spune cand a aparut problema? atunci cad ai schimbat admisia, injectoarele, bujiile o avea dinainte..

i-am schimbat si tampoanele la motor...sa fie mai stabil...fara trepidatii:(

Link to comment
Share on other sites

consumul a crescut? se accelereaza pa la rosu? nivelu la ulei este bun(aici ma refer sa nu creasca)

am vazut-o ca mananca si mai mult putin ca nu mai e asa de sensibila acceleratia....pedala...si te turat se tureaza...nu e problema...si de viteza ia cat scrie in talon...dar ajung mai greu la viteaza decat inainte...si ulei a scazut(nu cine stie ce)...am facut vreo 4-5000km de cand am facut schimbul si a scazut de la maxim aproape de minim...e putin mai sus...mi-au mai zis niste mecanici ca e d la talpa care i-am dat-o cand nu tragea...dar nu i-am dat rau..:(nu prea apas acceleratia la maxim niciodata:(

Link to comment
Share on other sites

Cu furtunele de vacum cum stai?

Ai verificat sa nu fie crapate?

La mine avea oscilatie la relantii destul de mare.

Avea oscilatie constanta tot timpul dupa ce se incalzea, dar mai grav cand mergea la 900 de ture (aproape 10000 cand scadea la normal.

Si nici nu traga bine deloc.

Link to comment
Share on other sites

Cu furtunele de vacum cum stai?

Ai verificat sa nu fie crapate?

La mine avea oscilatie la relantii destul de mare.

Avea oscilatie constanta tot timpul dupa ce se incalzea, dar mai grav cand mergea la 900 de ture (aproape 10000 cand scadea la normal.

Si nici nu traga bine deloc.

sunt schimbate toate....:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Cu furtunele de vacum cum stai?

Ai verificat sa nu fie crapate?

La mine avea oscilatie la relantii destul de mare.

Avea oscilatie constanta tot timpul dupa ce se incalzea, dar mai grav cand mergea la 900 de ture (aproape 10000 cand scadea la normal.

Si nici nu traga bine deloc.

sunt schimbate toate....:twoup:

posibil pompa de inalte (parerea mea)........... iti doresc sa nu fie aia:))

Link to comment
Share on other sites

Verifica electrovalva de presiune ( vezi piesa 2 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 ) de pe rampa de inalta presiune. Am auzit ca aceasta electrovalva este cam sensibila la motorina proasta, si din cauza ei poate varia relantiul...ai fost la vre-o diagnoza, valorile de presiune in pompa de inalte si pe retur sunt in limitele normale?
Link to comment
Share on other sites

Verifica electrovalva de presiune ( vezi piesa 2 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 ) de pe rampa de inalta presiune. Am auzit ca aceasta electrovalva este cam sensibila la motorina proasta, si din cauza ei poate varia relantiul...ai fost la vre-o diagnoza, valorile de presiune in pompa de inalte si pe retur sunt in limitele normale?

nu mi-au zis dak sunt normale...au zis ca masina e ok..cu toate ca nu se pricep aici in targoviste asa bn la BMW-uri...si nush2 unde sa ma duc sa imi zica sigur ce are...

Link to comment
Share on other sites

da turbina ai verificat-o? ai desfacut scutul sa te uiti sa vezi daca ai ceva scurgeri prin zona turbinei sau pe furtunele care duc la intercooler.

eu cred ca e de la turbina

nu am desfacut-o sa vad....dar azi am dat jos debitmetrul sa il curat putin...am sters senzorul ala...si dupa ce l-am curatat in mare l-am montat inapoi...acu pot sa zic ca merge mai rau...da un fum de mori...:twoup:((si nu conteaza ca e calda sau receda foarte mult fum negru:((((

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Verifica electrovalva de presiune ( vezi piesa 2 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 ) de pe rampa de inalta presiune. Am auzit ca aceasta electrovalva este cam sensibila la motorina proasta, si din cauza ei poate varia relantiul...ai fost la vre-o diagnoza, valorile de presiune in pompa de inalte si pe retur sunt in limitele normale?

 

Cobr@21 vezi ca aceasta valva, care corecteaza presiunea de motorina din rampa, are o sita extrem de fina la capatul ei ( poti vedea prin sita doar cu ajutorul unei lupe ). La masina unui vecin ( 318d-common rail ) s-a gasit un fel de gelatina si foarte putina pilitura pe sita, acestea impiedicand trecerea unei cantitati normale de motorina prin sita, la turatii mici ale motorului ( ex: pana in 2500 sau 3000rot/min ) deoarece pompa de injectie ( sau pompa de inalte i se mai spune ), nu prea poate face presiune suficient de mare la 1500rot/min asa cum ar face pe la 3500rot/min...deci, cam de aceea unele masini cu injectie common rail cu multi km nu prea trag de jos sau nu prea li se simte cuplul in acceleratii.

 

Am inteles ca aceea gelatina se produce din cauza motorinei proaste, deci daca masina are multi km prin romania si nu prea s-a schimbat la timp filtrul de motorina, e posibil ca acea sita sa fie acoperita partial de impuritati. Ca orice sita, eu cred, ca ea trebuie verificata/curatata la un anumit nr de km sau cand oscileaza relantiul ( mai ales cand e motorul rece ), tremura motorul la relanti si nu prea trage pana in 3000rot/min. Se poate curata cu o pensula mica si fina si cu solutie de curatat carburatorul.

 

Relantiul mai poate oscila atunci cand mai multe injectoare pierd presiune pe retur...la ele se poate verifica partea mecanica, prin masurarea debitului de motorina care iese prin returul injectorului...http://www.youtube.com/watch?v=vSXqcl36DHo cel care arunca cea mai multa motorina pe retur, se poate considera defect.

 

Aceasta valva de corectare si mentinerii constante a presiunii de motorina in rampa ( Pressure regulating valve/denumire pe realOEM ), la motoarele m47n ( 318d, 320d/e46-common rail ) se gaseste pe rampa iar la motoarele m57 ( 525d, 530d/e39 ) se gaseste pe pompa de inalte.

 

Daca nu am fost inteles, mai cititi si aici: http://www.buzzle.com/articles/symptoms-of...-regulator.html

Edited by BeMWeistul
Link to comment
Share on other sites

am desfacut azi electrovalva de presiune ( vezi piesa 2 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 ) de pe rampa de inalta presiune era f curata...am mai curatat-o putin cu diluant...si pot spune ca e la fel...la fel merge masina..:(nu are putere si nu mai duduie motorul cum trebe sa faca un bmw diesel...se aude mai tacanit...:(c sa mai fac?
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Am un E46 320 d din 2000 am avut o problema ca imi suflau injectoarele, din cauza unei greseli a trebuit sa dau jos _chiulasa_ de pe masina ca sa scot o saiba de cupru cazuta in motor. Am pus la mecanic totul inapoi si masina a mers 2 zile suuuper, i-am dat si eu in gura, dar acum intre 50 si 80 merge greoi, parca ceva nu are suficient, aer sau motorina iar dupa 2700rpm o ia binisor, insa la plecare e mai greoaie, si parca sunetul la turbo e gros, nu fluiera, ca in ziua cand am luat-o de la service.

Am mers la o diagnoza si mi-a zis ca debitmetrul nu e in valori, accelera si nu se schimba valoarea, si la fel la turbo, dar el zice ca e debitmetrul.

Am facut testul cel mai simplu cu debitmetrul , i-am scos mufa si am observat ca merge mai rau si da in nas, deci nu prea imi vine sa cred ca e debitmetrul.

Am incercat sa vad pe exterior cum merge masina si trece ok de 140km/h.

 

Ce poate avea daca in prima zi a mers super ok iar acum nu prea trage. Poate avea legatura cu schimbarea chiuloasei. La diagnoza mai aparea needle motion sensor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.