Jump to content

bmw 320d nu trage bine si porneste mai greu


Recommended Posts

salutare!am un bmw 320d e46 din 2002 150 cp...163000 km si am probleme cu ea si nimeni nu i-a dat de cap la toate service-urile la care am fost...si va cer niste sfaturi ca sunt disperat:(...deci:masina la pornire cand e rece da un fum alb albastrui,si motorul merge rotund dar are o mik oscilatie la relanti...dupa ce se incalzeste merge ok...numai ca nu mai are aceeasi putere de tras...parca e mai moale pedala de acceleratie,si nu mai trage la fel ca inainte...tind sa precizez ca am scjhimbat admisia,bujiile si 2 injectoare care mi-au iesit p diagnoza ca ar avea pb...si inca o pb ar fi ca nu mai porneste ca inainte,adik inainte cum pleca electromotorul sa invarta pornea din prima...acum invarte o data sau de 2 ori in plus dar porneste...si masina cand era rece rece si o porneam avea un relanti putin mai ridicat si scadea singur cand se incalzea,acum sta fix la 800(cu aproximatie) nu conteaza ca e rece sau calda.va rog ajutati-ma ca nush2 ce sa mai fac:((
Link to comment
Share on other sites

verifica injectoarele.

cum sa le verific???

 

 

la cineva care are un banc special de injectoare

am cautat in toata targovistea si nu are nimeni pe aici...indruma-ma unde sa ma duc....unde stii ca are

in bucuresti stiu

daca iti convine iti pot da telefonul

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
salutare , cred ca ai schimbat injectoarele care nu trebuia sa le schimbi. In principiu scoti retururile de la injectoare bagi niste furtune in locul lor cu seringi gradate. Pornesti motorul si care seringa ti se umple mai repede , injectorul respectiv are probleme si trebuie schimbat.Bafta!!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Eu cred ca problema la tine ar fi de la alimentarea cu combustibil, in primul rand schimba filtrul de motorina. In al doilea rand asigura-te ca motorina este de calitate si in nici un caz 'la canistra' deoarece totul este posibil de la aia. Apoi vezi daca presiunea combustibilului cu care ajunge la injectoare este ok, mergi la un service specializat si verifica ca presiunea pe tot circuitul pompa rezervor - pompa medie - pompa inalta - injectoare este adecvata.
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca problema la tine ar fi de la alimentarea cu combustibil, in primul rand schimba filtrul de motorina. In al doilea rand asigura-te ca motorina este de calitate si in nici un caz 'la canistra' deoarece totul este posibil de la aia. Apoi vezi daca presiunea combustibilului cu care ajunge la injectoare este ok, mergi la un service specializat si verifica ca presiunea pe tot circuitul pompa rezervor - pompa medie - pompa inalta - injectoare este adecvata.

este ok...am schimbat toate filtrele...pompa de sub scaunul soferului...senzorul rail nou pe original...si la fel se comporta...pompa de inalta baga presiunea normala...:|

Link to comment
Share on other sites

salut. am si eu un bmw 320d din 2000 si nu trage. tija de la turbina nu oscileaza in sus si in jos . inainte cand tragea, cand nu tragea, acum nu mai trage deloc. ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Salut!Am avut o problema oarecum similara.Geometria variabila era blocata si nu meregea acea tija de la actuatorul turbo,s-a rezolvat prin demontarea turbinei de pe masina ,curatarea geometriei variabile(prin desfacerea turbinei),apoi trebuieste sa verifici cu un aparat special cum face vacuum pompa de vacuum,ea trebuieste sa faca o anumita "depresiune" iar la oprirea motorului nu trebuieste sa se modifice acea "depresiune",daca apar modificari dupa oprirea motorului ,sau depresiunea nu are valoarea data de fabricant inseamna ca pompa de vacuum este distrusa si trebuieste schimbata.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Salut!Am avut o problema oarecum similara.Geometria variabila era blocata si nu meregea acea tija de la actuatorul turbo,s-a rezolvat prin demontarea turbinei de pe masina ,curatarea geometriei variabile(prin desfacerea turbinei),apoi trebuieste sa verifici cu un aparat special cum face vacuum pompa de vacuum,ea trebuieste sa faca o anumita "depresiune" iar la oprirea motorului nu trebuieste sa se modifice acea "depresiune",daca apar modificari dupa oprirea motorului ,sau depresiunea nu are valoarea data de fabricant inseamna ca pompa de vacuum este distrusa si trebuieste schimbata.Bafta!

tu ai rezolvat problema sa inteleg?

Link to comment
Share on other sites

Salut!La mine acestea erau defectele care faceau masina sa mearga aiurea.Verifica la tine aceste chestii enumerate de mine mai sus si poate ai noroc sa rezolvi problema

aham...bvo tie ca ai rezolvat-o..;)....turbina se exclude ca e noua...o fi actuatorul sau ppompa d vaccum...:|

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.