Jump to content

bmw 320d porneste si merge ba in 3 ba in 4 pistoane:((


Recommended Posts

Testez saptamana viitoare care dintre ele da mai mult pe retur. Reviziile le fac la service, chiar nu stiu daca au scos mizeria.

salut, am citit problema ta, uite o rezolvare am un injector de 320d, restul s-au vandut, il trimit cu posta ro sa fie mai ieftin , platesti transportul la posta, il pui pe masina faci proba , daca merge si de acolo e problema iti las o adresa si i-mi trimiti 50 lei daca nu il pui la posta si il trimiti inapoi

Edited by sebilica 73
Link to comment
Share on other sites

Sper sa o rezolvi cat mai repede, vad ca esti Pitestean de`al meu :rolleyes: ! Si eu am avut o problema saptamana asta, legata de injectoare. Injectorul nr 4 baga mai mult pe retur, si masina pornea extrem de greu. AM zis ca inebunesc, asa ca te inteleg destul de bine. Sa ne tii la curent. Multa bafta iti doresc !
Link to comment
Share on other sites

Va tin la curent, ca intodeauna. :thumbsup:

Mie imi porneste la sfert, trage impecabil. Problema e fumul negru la aceleratii puternice, vibratii la relanti. In momentul cand o turez foarte tare, se ambplifica un sunet metalic(tzacanit de injector). :angry:

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Am verificat masina cap/coada. Nu are erori pe tester, nu are furtune sparte/scoase, turbina face presiune cat trebuie. Injectoarele nu da niciunul mai mult pe retur. Am ajuns la concluzia ca o diuza de injector este largita. Urmeaza sa le dau pe toate jos si sa le probez pe banc. :thumbsup: Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Am fost acum la Bosch si mi-au spus ca e posibil sa se blocheze pistonasul de avans. Mie mi se pare aberant. Incerc injectoarele pe banc luni. :thumbsup:

Pompa e verificata acum 2 luni, reglat avans. Masina nu se plafoneaza, merge foarte bine, doar ca da fum negru si trepideaza usor la relani.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

problema cu mers in 3-4 pisoane la 320d nfl provine din diuza injector, care este in jur de 320lei,totuasi inainte de toate iti recomand sa verifici bine si cu atentie EGR. daca e nu se inchide a timp, motorul se ineaca cu fum, ca drept urmare merge interrupt senzatia de 3-4 pistoane si scoate fum la turati mici. eu am patit ucrul acesta. iar doar pentru fum mai poate fii infundat filtrul epurator, nu permite circularea uleiului, si il distribuie catre evacuare, de acolo trage catre motor prin turbuna si egr.
Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca nu scap de fumul negru

Pune-i la un plin de motorina 300ml de ulei (de care pui in motor nu conteaza),mergi putin mai turat dupa aceea, o ti mai mult in 3000-3500rot/min cand schimbi vitezele si ai sa vezi ca nu mai scoate fum negru,iti curata tot sistemul de alimentare inclusiv injectoarele uleiul,bafta

si care logica? a mai incercat cineva chestia asta?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.