Jump to content

Instalatie racire


Recommended Posts

azi dupa ce am ajuns acasa, trecand prin fata masinii am auzit un fasait. am lasat-o sa se raceasca si dupa o ora am deschis busonul de la radiator sa vad nivelul si era ok. de la ce sa fi fost fasaitul ? sa fie vreun colier ? sau vreun furtun fisurat? apa nu a pierdut deloc..
Link to comment
Share on other sites

pai una peste alta daca iti fierbe motorul sau se supraincalzeste va fasai pe la supapa de refulare.daca linia de pe bord de la apa sta pe mijloc si nu trece spre rosu este altceva.da fi cu ochii pe ac.daca trece mereu ai asa......termostat electroventilator sonda sau vascocuplaj si ar mai fi radiator infundat murdar.ultimul lucru ar fi garnitura de chiulasa ciupita.una peste alta poti sa pleci dat staii cu ochii pe apa .mai ales in oras.la drum in afara ar trebui sa nu ai prob cu racirea.daca se incalzeste si trece mai mult de 2 3 mm de acu de mijloc la apa dai drumul la ventilator in masina cu caldura la maxim.radiatorul mic de la ventilator iti va mai raci motorul .dar nu prea tare.si ar mai fi robineti de caldura blocati.dar de la aia nu se incalzeste motorul doar nu ti mai baga caldura.si sau aerisita prost si de aia se mai incinge.vezi si tu .e greu sa ti spun asa prin scris
Link to comment
Share on other sites

am plecat, n-am avut probleme. acul de temperatura nu a urcat niciodata peste mijloc, nu stiu ce sa zic, nici fasaitul nu l-am mai auzit cand am oprit.. si am mers destul de turat. merg luni cu ea la service sa fiu sigur.
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

reinnoiesc ..

masina:320 M50

simptome ar fi:creste temperatura apei peste jumatate,dau drumul la caldura in interior->>scade usor temperatura de la motor.

efectuat:schimbat radiator+spalat

din cate am citit inainte intuiesc a fi:termostat sau pompa de apa...

am aerisit fff bine sistemul de racire dar culmea a inceput sa mi fiarba apa chiar cand il aeriseam!!!!????

rog help!

Link to comment
Share on other sites

da jos termostatu...si vezi atunci daca mai urca.... :)

248288[/snapback]

 

problema rezolvata:schimbat termostatul...si pe aceasta cale tin sa multumesc existentei forumului :)

 

schimba garnitura de _chiulasa_ :):D:D:D:D

248530[/snapback]

 

multumesc de sfat :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

salutare, am un bmw 318 1.9 din 2000, pana sa vina frigul si sa dau drumul la caldura, indicatorul de temp statea linistit exact pe mijloc. in momentul cand am dat drumul la caldura parca a inebunit. la relanti ajunge acum vertical in aproximativ 5-7 minute, iar daca plec la drum imi scade vazand cu ochii pe albastru.

din cate am citit pe forum ( multumesc celor care au dat solutii) sunt 3 posibile cauze:

- termostatul

-aerisirea

-al doilea termostat (sau ceva de genul asta)

Intrebare: are cineva poze cu orificiul de aerisire pt E46? poate fi o aerisire facuta prost sau o aerisire proasta conduce la o incalzire mai mare a motorului?

Link to comment
Share on other sites

salutare, am un bmw 318 1.9 din 2000, pana sa vina frigul si sa dau drumul la caldura, indicatorul de temp statea linistit exact pe mijloc. in momentul cand am dat drumul la caldura parca a inebunit. la relanti ajunge acum vertical in aproximativ 5-7 minute, iar daca plec la drum imi scade vazand cu ochii pe albastru.

din cate am citit pe forum ( multumesc celor care au dat solutii) sunt 3 posibile cauze:

- termostatul

-aerisirea

-al doilea termostat (sau ceva de genul asta)

Intrebare: are cineva poze cu orificiul de aerisire pt E46? poate fi o aerisire facuta prost sau o aerisire proasta conduce la o incalzire mai mare a motorului?

 

posibil sa fii unul dintre putinii norocosi la care sa se fi blocat termostatul pe deschis. daca se bloca pe inchis, era mai nasol ca fierbea. asa, atat doar ca iti consuma mai mult.

:) parerea mea :) asta ar fi cea mai mica problema, cred, ce se poate rezolva relativ usor si ieftin. la altele ..... nu vreau sa ma gandesc.

Edited by totnick
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema la E39 530D, Se incalzeste la jumatate si pe autostrada incepe sa coboare acul pana la prima linie, cand intru in aglomeratie urca la loc pana la jumatate. Nu stiu daca are legatura dar mi-a aparut de cateva ori "CHECK COOLANT LEVEL" si am mai completat cu foarte putin antigel si apa (1 cm) in borcan si nu mai am mesajul, dar temperatura tot scade la drum lung.

La masina sora-mi e36, 325i,i-am schimbat complet lichidul de racire acum vreo luna si de atunci scada temperatura la drum lung.

Ce trebuie sa schimb ? termostat ?

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema la E39 530D, Se incalzeste la jumatate si pe autostrada incepe sa coboare acul pana la prima linie, cand intru in aglomeratie urca la loc pana la jumatate. Nu stiu daca are legatura dar mi-a aparut de cateva ori "CHECK COOLANT LEVEL" si am mai completat cu foarte putin antigel si apa (1 cm) in borcan si nu mai am mesajul, dar temperatura tot scade la drum lung.

La masina sora-mi e36, 325i,i-am schimbat complet lichidul de racire acum vreo luna si de atunci scada temperatura la drum lung.

Ce trebuie sa schimb ? termostat ?

 

la E34 se cunoaste ca primavara sau toamna apar probleme cu termostatele. in principiu, daca presiune mare (mai mare decat normal) nu apare pe instalatia de racire, iar pompa functioneaza corect (drept ex este scaderea temperaturii sub normal, deci circuitul este facut) ar mai fi termostatul. poate fi un termostat care deschide la temperatura mai mica, iar temeperatura de afara fiind f mica duce la racirea rapida a lichidului de racire, ori termostatul nu lucreaza corect si nu se inchide cum trebuie si cand trebuie.

Acu la E39, poate sa fie la fel. Nivelul lichidului il ai pe rezervor, cand motorul e rece, il verifici, pui cat trebuie si gata, dar, parerea mea este ca scaderea temperaturii in timpul mersului se trage de la termostat, care nu inchide cat trebuie sau chiar deloc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.