Jump to content

AM ACHIZITIONAT UN E39 PARERI OPINII


sensaura

Recommended Posts

Salut ,

 

Eu sunt din Timisora si de curand am achizitionat un seria 5 520D , sunt curios de parerile vostre daca a meritat bani.

 

Masina este din 2002 520 d 136 de cai. :-) 140k asa zicea omul care mia dat-o. Are carte servis cu toate revizile la BMW ultima schimb ulei si filtre la 138k ( verificat corespunde cu baza de date ).

 

* tota lumea zice ca este o putore ordinara insa mie nu mi se pare chiar asa ( deacord ca nu e numic spectaculos dar se misca binicel)

 

PS: la cat a ajunge impozitul acuma la peste 2000 cm chiar nu i-mi pare rau deloc.

 

Ca si dotari am dublu climatronic, alarma viper cu senzori de interior, PDC fata spate, navi mare , cruz control, big xenon, senzori de lumini si ploaie, oglinzi rabatabile ,incalzite si heleomate, ventilare auxiliara .

 

* fara pele si incalzire in scaun .

 

Culoare gri sobolan, 2 zgareturi fine pe caroserie , giam sofer un pic zgariat , cheder sofer rupt si dezlipit, 3 lini de pinxeli morti pe calculatorul de bord,1 bec angel eay dus.

 

* o sa pun si niste poze insa nu am apucat sa fac.

 

Probleme descoperite in timpul verificarilor:

 

la scanare - erau stocate errori mai vechi ceva de intermitenta intre ECU si restu de calculatoare ( closter board, si un senzor de ABS ) de unde am si dedus ca a fost schimbat un senzor de ABS .

- sa resetat tot si nu am mai aparut alte erori dupa 2 zile.

verificare amanuntita pe dedesupt - a iesit cu urmatoarele: 2 rulmenti ( fata dreapta si spate stanga ), hardingul pe duca .

 

 

 

Pretul negociat final a fost 7400 de euro.

 

Primul criteriu de selectie a fost aspectul din interior si exterior . Inaite de a ma hotara am vazut in jur de 8 masini unele pe net prin preajma orasului meu (care aratau beton in poze:-)).

 

-- scuze pentru eventoalele greseli de ortografie--

Edited by sensaura
Link to comment
Share on other sites

e foarte frumoasa masina

Tare raspunsul tau eu intrebam daca merita bani nu ai de unde sa sti cum arata daca nu am pus inca poze :-) da in fine orcum merci

 

omu' a facut o afirmatie ironica... tocmai pt ca nu ai pus nici o poza

prezinti si ceri pareri cu privire la o masina dar nu pui nici o poza, asa ca... hai cu pozele

 

p.s. bine ca n-are "pele" :) ... daca avea pele era o dilema... poza 1 sau poza 2 ,intra in dotarile standard !?! :twoup:

Edited by adi_JOL
Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme ... 520d este un motor destul de fiabil si se intretine cu costuri relativ mici , probleme nu cred ca o sa intampini la nuamrul asta de km ..

Bafta .. pune cateva poze cu masina .. chair sunt curios cum arata !

Link to comment
Share on other sites

poti face o resoftare, vei ramane placut surprins. De curand am mers cu un 520d al unui coleg de aici de pe forum, masina era softata si am ramas marcat de diferenta dintre un 520d stock si un 520d softat la level 1, nu vei regreta
Link to comment
Share on other sites

poti face o resoftare, vei ramane placut surprins. De curand am mers cu un 520d al unui coleg de aici de pe forum, masina era softata si am ramas marcat de diferenta dintre un 520d stock si un 520d softat la level 1, nu vei regreta

 

Da , clar vei avea o surpriza cand o sa te lase turbina cand ti-e lumea mai draga.

 

Daca dorea putere isi lua de la 3.0 in sus.

 

PS: frumoasa masina si cu dotari. iar sctrict alegerea mea as fi luat alpina D 10 de la e39.Numai bine. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Fiabilitatea scade, ĂŽnsă nu este o certitudine că pică turbina după resoftare.

 

Sigur scade durata de viata a turbinei , lumea spuna ca se mareste cuplul de la 280 N/M la 340 -mi se pare cam mult. Deci creste bine presiunea in turbina , in conditile in care consumul scane ceea ce eu nu prea cred.

Intrebarea este oare cat rezista ? - cum este norocul fiecaruia :-)

 

Docamdata nu am bugetul necesar pentru upgrade si nici suficient de documentat nu sunt( ma refer la ce parametri se schimba si la ce turatii).

Parerea mea este ca acest upgrade nu se rezuma ca si costuri numai la cele 200 de europene cat costa re-maparea.

Este forte important ca inaite de acest pas sa se faca un test de copresie si o verificare amanuntita a turbinei sa nu fie calaminata ( mers subturat cu ia ) s-au garnitura compromisa.

Deci costul final creste un pic pentru a fi un upgrate save.

 

Intrebare turbina de la 520 D e aceeasi cu 525 ca dimensiuni ?

 

foarte frumoasa masina!

in spate, dupa grila de la aer conditionat (clima) ai o boxa? sau este altceva?

 

Este un difuzor nokia

Edited by sensaura
Link to comment
Share on other sites

Scade fiabilitatea ĂŽn general, nu doar a turbinei.

Consumul nu scade.

 

Depinde mai ales de exploatare.

DacĂŁ o resoftezi Âşi apoi o conduci agresiv, normal cĂŁ vor pica mai multe piese.

DacĂŁ foloseÂşti maÂşina decent Âşi te bucuri de puterea ĂŽn plus doar ĂŽn depĂŁÂşiri, nu cred cĂŁ vor apĂŁrea probleme.

 

E diferitĂŁ turbina.

Link to comment
Share on other sites

>>> Sigur scade durata de viata a turbinei , lumea spuna ca se mareste cuplul de la 280 N/M la 340 -mi se pare cam mult. Deci creste bine presiunea in turbina , in conditile in care consumul scane ceea ce eu nu prea cred.

Intrebarea este oare cat rezista ? - cum este norocul fiecaruia :-)

Intrebare turbina de la 520 D e aceeasi cu 525 ca dimensiuni ?

<<<

 

Daca incepi cu dorinte secrete legate cresterea puterii nu uita ca detii un motor cu 4 cilindrii (520d). Acesta mi se pare ca este destinat din fabricatie sa se comporte cat se poate de normal pentru o caroserie grea cum are seria 5 E39.

 

Daca treceai granita la 6 cilindrii (motorizarile 525d si 530d) puteai sa speri la un compormativ ceva mai sportiv si puteai sa umbli si la ceva chip tuning.

 

Data fiind situatia economica si frustrarea actualului guvern cred ca esti printre cei mai fericiti romani, adica un detinator de motor sub 2000 cmc, caruia nu i se va dubla impozitul

Eu caut de 2 saptamani modalitati sa imi radiez o masina (VW Vento 2,8 VR6 si sa mut 525d in Bulgaria, Ungaria sau Congo).

 

Sincer, personal, cred ca motorizarea de 2000 cmc este putin sub necesarul caroserie masive a seriei 5.

Astept o parere de la un detinator de 530d care sa imi spuna cat de sprinten este fata de un 525.

 

Sa il stapanesti sanatos si sa nu ai parte de evenimente neplacute.

Edited by foxy
Link to comment
Share on other sites

Sa o stapinesti sanatos si bucura-te de aceasta masina!

 

Arata binesi este dotata.

 

Este ff economica la "cita masina ai cumparat" si in plus boculet si ai lui nu te ating la buzunar prin impozit ca ai sub 2000 cc, e o alegere buna.

 

Si eu am avut 520d l-am dat si mi-a parut rau dupa el.

 

Nu mai pierde timput cu resoftari si chestii de astea, trage de ea asa cum e ca te vei descurca destul de bine.

 

Demarajul dureza 1 - 2 sec dar confortul unui E39 il vei avea permanent.

 

De fugit fuge sigur peste 205 - 206Km/h si chiar e arhisuficient pt tara asta.

Edited by nene
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.