Jump to content

AM ACHIZITIONAT UN E39 PARERI OPINII


sensaura

Recommended Posts

Salut ,

 

Eu sunt din Timisora si de curand am achizitionat un seria 5 520D , sunt curios de parerile vostre daca a meritat bani.

 

Masina este din 2002 520 d 136 de cai. :-) 140k asa zicea omul care mia dat-o. Are carte servis cu toate revizile la BMW ultima schimb ulei si filtre la 138k ( verificat corespunde cu baza de date ).

 

* tota lumea zice ca este o putore ordinara insa mie nu mi se pare chiar asa ( deacord ca nu e numic spectaculos dar se misca binicel)

 

PS: la cat a ajunge impozitul acuma la peste 2000 cm chiar nu i-mi pare rau deloc.

 

Ca si dotari am dublu climatronic, alarma viper cu senzori de interior, PDC fata spate, navi mare , cruz control, big xenon, senzori de lumini si ploaie, oglinzi rabatabile ,incalzite si heleomate, ventilare auxiliara .

 

* fara pele si incalzire in scaun .

 

Culoare gri sobolan, 2 zgareturi fine pe caroserie , giam sofer un pic zgariat , cheder sofer rupt si dezlipit, 3 lini de pinxeli morti pe calculatorul de bord,1 bec angel eay dus.

 

* o sa pun si niste poze insa nu am apucat sa fac.

 

Probleme descoperite in timpul verificarilor:

 

la scanare - erau stocate errori mai vechi ceva de intermitenta intre ECU si restu de calculatoare ( closter board, si un senzor de ABS ) de unde am si dedus ca a fost schimbat un senzor de ABS .

- sa resetat tot si nu am mai aparut alte erori dupa 2 zile.

verificare amanuntita pe dedesupt - a iesit cu urmatoarele: 2 rulmenti ( fata dreapta si spate stanga ), hardingul pe duca .

 

 

 

Pretul negociat final a fost 7400 de euro.

 

Primul criteriu de selectie a fost aspectul din interior si exterior . Inaite de a ma hotara am vazut in jur de 8 masini unele pe net prin preajma orasului meu (care aratau beton in poze:-)).

 

-- scuze pentru eventoalele greseli de ortografie--

 

arata bine, e intretinut...dar nu a fost un pic cam mult? totusi, 7400 euro, cutie manuala (adevarul e ca motorul e prea mic pentru automata - nici nu stiu daca este modelul cu automata), fara piele...intreb, nu dau cu parul...

Link to comment
Share on other sites

Salut ,

 

Eu sunt din Timisora si de curand am achizitionat un seria 5 520D , sunt curios de parerile vostre daca a meritat bani.

 

Masina este din 2002 520 d 136 de cai. :-) 140k asa zicea omul care mia dat-o. Are carte servis cu toate revizile la BMW ultima schimb ulei si filtre la 138k ( verificat corespunde cu baza de date ).

 

* tota lumea zice ca este o putore ordinara insa mie nu mi se pare chiar asa ( deacord ca nu e numic spectaculos dar se misca binicel)

 

PS: la cat a ajunge impozitul acuma la peste 2000 cm chiar nu i-mi pare rau deloc.

 

Ca si dotari am dublu climatronic, alarma viper cu senzori de interior, PDC fata spate, navi mare , cruz control, big xenon, senzori de lumini si ploaie, oglinzi rabatabile ,incalzite si heleomate, ventilare auxiliara .

 

* fara pele si incalzire in scaun .

 

Culoare gri sobolan, 2 zgareturi fine pe caroserie , giam sofer un pic zgariat , cheder sofer rupt si dezlipit, 3 lini de pinxeli morti pe calculatorul de bord,1 bec angel eay dus.

 

* o sa pun si niste poze insa nu am apucat sa fac.

 

Probleme descoperite in timpul verificarilor:

 

la scanare - erau stocate errori mai vechi ceva de intermitenta intre ECU si restu de calculatoare ( closter board, si un senzor de ABS ) de unde am si dedus ca a fost schimbat un senzor de ABS .

- sa resetat tot si nu am mai aparut alte erori dupa 2 zile.

verificare amanuntita pe dedesupt - a iesit cu urmatoarele: 2 rulmenti ( fata dreapta si spate stanga ), hardingul pe duca .

 

 

 

Pretul negociat final a fost 7400 de euro.

 

Primul criteriu de selectie a fost aspectul din interior si exterior . Inaite de a ma hotara am vazut in jur de 8 masini unele pe net prin preajma orasului meu (care aratau beton in poze:-)).

 

-- scuze pentru eventoalele greseli de ortografie--

 

arata bine, e intretinut...dar nu a fost un pic cam mult? totusi, 7400 euro, cutie manuala (adevarul e ca motorul e prea mic pentru automata - nici nu stiu daca este modelul cu automata), fara piele...intreb, nu dau cu parul...

Eu nu am cautat cu piele si nici cu cutie automata. Insa pot spune ca e mai bine cu piele deoarece versiunile cu piele au si alte ornamente in piele (+ pielea e mai rezistenta si arata mai bine interiorul dar fara ventilare in scaune e cam nasol vara) . Iarna banuesc ca tine frig .

 

Pretul e discutabil eu zic ca e ok .

Link to comment
Share on other sites

>>> Sigur scade durata de viata a turbinei , lumea spuna ca se mareste cuplul de la 280 N/M la 340 -mi se pare cam mult. Deci creste bine presiunea in turbina , in conditile in care consumul scane ceea ce eu nu prea cred.

Intrebarea este oare cat rezista ? - cum este norocul fiecaruia :-)

Intrebare turbina de la 520 D e aceeasi cu 525 ca dimensiuni ?

<<<

 

Daca incepi cu dorinte secrete legate cresterea puterii nu uita ca detii un motor cu 4 cilindrii (520d). Acesta mi se pare ca este destinat din fabricatie sa se comporte cat se poate de normal pentru o caroserie grea cum are seria 5 E39.

 

Daca treceai granita la 6 cilindrii (motorizarile 525d si 530d) puteai sa speri la un compormativ ceva mai sportiv si puteai sa umbli si la ceva chip tuning.

 

Data fiind situatia economica si frustrarea actualului guvern cred ca esti printre cei mai fericiti romani, adica un detinator de motor sub 2000 cmc, caruia nu i se va dubla impozitul

Eu caut de 2 saptamani modalitati sa imi radiez o masina (VW Vento 2,8 VR6 si sa mut 525d in Bulgaria, Ungaria sau Congo).

 

Sincer, personal, cred ca motorizarea de 2000 cmc este putin sub necesarul caroserie masive a seriei 5.

Astept o parere de la un detinator de 530d care sa imi spuna cat de sprinten este fata de un 525.

 

 

 

Sa il stapanesti sanatos si sa nu ai parte de evenimente neplacute.

 

 

530d/193cp Nu stiu sa spun in comparatie cu un 525 dar e destul de "sprinten" si pentru un consum de 6.7 mixt ..... :twoup: Singura problema e "cu Boc" :)

Link to comment
Share on other sites

>>> Sigur scade durata de viata a turbinei , lumea spuna ca se mareste cuplul de la 280 N/M la 340 -mi se pare cam mult. Deci creste bine presiunea in turbina , in conditile in care consumul scane ceea ce eu nu prea cred.

Intrebarea este oare cat rezista ? - cum este norocul fiecaruia :-)

Intrebare turbina de la 520 D e aceeasi cu 525 ca dimensiuni ?

<<<

 

Daca incepi cu dorinte secrete legate cresterea puterii nu uita ca detii un motor cu 4 cilindrii (520d). Acesta mi se pare ca este destinat din fabricatie sa se comporte cat se poate de normal pentru o caroserie grea cum are seria 5 E39.

 

Daca treceai granita la 6 cilindrii (motorizarile 525d si 530d) puteai sa speri la un compormativ ceva mai sportiv si puteai sa umbli si la ceva chip tuning.

 

Data fiind situatia economica si frustrarea actualului guvern cred ca esti printre cei mai fericiti romani, adica un detinator de motor sub 2000 cmc, caruia nu i se va dubla impozitul

Eu caut de 2 saptamani modalitati sa imi radiez o masina (VW Vento 2,8 VR6 si sa mut 525d in Bulgaria, Ungaria sau Congo).

 

Sincer, personal, cred ca motorizarea de 2000 cmc este putin sub necesarul caroserie masive a seriei 5.

Astept o parere de la un detinator de 530d care sa imi spuna cat de sprinten este fata de un 525.

 

 

 

Sa il stapanesti sanatos si sa nu ai parte de evenimente neplacute.

 

 

530d/193cp Nu stiu sa spun in comparatie cu un 525 dar e destul de "sprinten" si pentru un consum de 6.7 mixt ..... :twoup: Singura problema e "cu Boc" :)

Eu sunt tot din Timisoara si am tot un 520d.O am de 3 ani si sunt super multumit de ea .Sa o folosesti cu succes

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.