Jump to content

ce ati alege?


the rocket

Recommended Posts

Alege E46.

Nu vreau sa vad chiar la tot pasul E90-uri, inca. Macar 1-2 ani sa am impresia ca nu am o masina la fel de raspandita ca Loganul.

Trebuia sĂŁ scoĂži mai mulĂži bani din buzunar dacĂŁ vroiai sĂŁ ai o maÂşinĂŁ rarĂŁ. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In plus pozitia la volan in e90 e ca dracu. Eu sunt un pic mai scund am 1.75 si cand ma urc intr-unu daca imi reglez scaunul sa stau confortabil nu am vizibilitate buna in fata tre sa ma uit in sus, mai ales la alea cu navigatie, daca reglez sa vad bine in fata ajung sa stau asa da sus ca parca as sta in logan , nu mai zic de pozitia butoanelor de la geamuri electrice si de exfolierea ornamentelor interioare din plastic.

 

poate are omul 1,90 si nu e dezavantajat ca tine :) :)

 

Spre deosebire de E46 scaunul la E90 are mai multe nivele de reglaj pe inaltime .

Oricum e mult spus pozitie ca dracu . Daca tot sunt ca dracu masinile astea nu inteleg de ce nu le vindeti si reveniti la E46 .

 

Strict dpdv subiectiv pt mine e90 este o hidosenie de masina ,

 

Unde statea baubaul Bmwurilor in E90 , fantastic :(

 

va intreb din curiozitate pentru ca ma gandeam sa ma duc prin germania sa ma uit de o masina. Ce ati alege dintre un e46 320i 2004-2005 full (piele, navigatie) si un e90 2006-2007, 318i fara prea multe dotari?

 

spune exact ce are E90 pe care l-ai vazut.

 

Trebuia sĂŁ scoĂži mai mulĂži bani din buzunar dacĂŁ vroiai sĂŁ ai o maÂşinĂŁ rarĂŁ. :twoup:

 

Eu credeam ca E46 a inlocuit Opel Astra . Mai e mult pana acopera E90 locul asta . :(

Link to comment
Share on other sites

In plus pozitia la volan in e90 e ca dracu. Eu sunt un pic mai scund am 1.75 si cand ma urc intr-unu daca imi reglez scaunul sa stau confortabil nu am vizibilitate buna in fata tre sa ma uit in sus, mai ales la alea cu navigatie, daca reglez sa vad bine in fata ajung sa stau asa da sus ca parca as sta in logan , nu mai zic de pozitia butoanelor de la geamuri electrice si de exfolierea ornamentelor interioare din plastic.

 

poate are omul 1,90 si nu e dezavantajat ca tine :twoup: :)

 

Spre deosebire de E46 scaunul la E90 are mai multe nivele de reglaj pe inaltime .

Oricum e mult spus pozitie ca dracu . Daca tot sunt ca dracu masinile astea nu inteleg de ce nu le vindeti si reveniti la E46 .

 

 

 

Pai nu am ce vinde ca inca nu am cumparat nici una. De cateva luni incerc sa ma conving sa iau E90 in loc de E46CI da nu prea pot. Cum e sa te duci la autohouse si sa vezi masina de 17k euroi cu 70k km 2006 si sa vezi cum se exfoliaza interiorul? Pai ce progres tehnologic e asta?

 

Daca ai ocazia urcate un pic in Lexus IS 250 si sa vezi materiale faine, bord si confort. In schimb la exterior si la alte capitole......

Link to comment
Share on other sites

Cum e sa te duci la autohouse si sa vezi masina de 17k euroi cu 70k km 2006 si sa vezi cum se exfoliaza interiorul? Pai ce progres tehnologic e asta?

da ai dreptate , acolo sta progresul tehnologic la E90 :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ce se exfoliaza la interior? :twoup: Banuiesc ca panoul cu comenzile pt. geamuri. Ala se exfoliaza la orice marca auto si de vina sunt ghiolbanii care nu au grija de masina lor.

Nu poti sa nu ai grija de o masina dar sa ai pretentii sa fie impecabila.

Ciupanezu, nu am zis ca mi-am dorit o masina rara, doar mi-ar placea sa nu fie la fel de comuna ca Loganul. Si daca tot isi cumpara omul masina in functie de ce raspunde nea Vasile, i-am zis ce imi convine mie sa isi cumpere. Oricum astea sunt topicuri inutile, deciziile sunt mereu luate deja.

Link to comment
Share on other sites

Nu neapărat, probabil că-l interesează şi părerile altora dacă tot a deschis topicul.

Topicul ar fi inutil dacă ar fi spus că nu ştie ce să aleagă ĂŽntre Bentley Continental GT şi M6, ĂŽnsă nu are ĂŽncă banii, achiziţia fiind posibilă doar ĂŽn cazul ĂŽn care ĂŽi ies chiar cele 6 din 49. :twoup:

 

Eu cred că există toate premisele ca E90 să ajungă la fel de comună ca Loganul, la fel cum s-a ĂŽntâmplat şi cu E36 şi E46.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

a fost doar o parere,in fine..

 

Si zici ca te-ai suparat?

Pai ai zis ca te-ai intalnit cu un prieten...care a fost nemultumita de E90 :twoup:

Sau era un prietena?

Haide, cefi, nu mai fi rau!

 

Ciupane, intre un E90 dotat si un E46 la fel de dotat, as alege E90-ul, desi ca design, parca tot E46-le imi place mai mult. Aduce mult ma bine cu imaginea de BMW consacarata de-a lungul timpului.

 

Insa intre un E46 dotat si un E90 chelios, clar as alege E46-le.

Link to comment
Share on other sites

E90, e model mai nou, alta tehnologie, look, etc

 

E fix frectie ce zici tu .Eu am avut bani de e90 si mi-am luat e46 , de ce? Pentru ca e asa de bine tinuta incat nu simti diferenta la nivel calitativ -motor-cutie-putere.tinuta de drum .etc etc ce vrei tu.

 

Strict dpdv subiectiv pt mine e90 este o hidosenie de masina ,poate cu faceliftul le-au mai indulcit un pic, bmw-urile candva aveau suflet , acum ma abtin :twoup:

 

ce tehnologie inglobeaza in + ? DSC + DTC?13 cai in plus fata de motoru vechi de 2.0d si....motoru de 3.0d s-a tinut pana 2007 resoftat la 231 de cai.

 

Subscriu. Am facut acelasi lucru ca tine. Sigur, eu nu sunt un "expert" in "ale masinilor" si poate gresesc, insa, in opinia mea, nu cred ca noua tehnologie de pe E90 este absolut revolutionara incat sa faca E46-le ceva antic. Am mers cu E90.

 

Da, E90 este mai nou, are tehnologie mai noua, etc. Insa, nu are ceva ce sa imi lipseasca mie, personal, pe E46. Nu generalizez. Este pur si simplu o opinie personala. Cu alte cuvinte, nu as "sacrifica" look-ul E46-lui pentru imbunatatirile aduse de noua tehnologie de pe E90.

 

Marius

Edited by MariusVE
Link to comment
Share on other sites

Ciupane, intre un E90 dotat si un E46 la fel de dotat, as alege E90-ul, desi ca design, parca tot E46-le imi place mai mult. Aduce mult ma bine cu imaginea de BMW consacarata de-a lungul timpului.

 

Nu e vorba de imagine, e mai mult faptul cĂŁ E90 prefacelift nu e foarte arĂŁtos, mai ales ĂŽn varianta standard, fĂŁrĂŁ pachet M Âşi jante mari.

DacĂŁ era de ales ĂŽntre un E92 Âşi un E46, sunt sigur cĂŁ E92 ĂŽĂži place mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Subscriu. Am facut acelasi lucru ca tine. Sigur, eu nu sunt un "expert" in "ale masinilor" si poate gresesc, insa, in opinia mea, nu cred ca noua tehnologie de pe E90 este absolut revolutionara incat sa faca E46-le ceva antic. Am mers cu E90.

 

absolut revolutionar nu are ce sa fie fata de facelift , are doar alta dinamica vad ca ai 325 are ceva mai multi cai , alt motor , in interior e ceva mai mult spatiu cel putin la pasagerii fata , modulul climatronic chiar fata cu brio si in plus e ventilat spate , o mare lipsa la E46 , vine standard cu 4 geamuri electrice . Figurile astea cu vai bordul nu e nu stiu cum sau spatele nu e desnat ca norii de pe cer , copilarii . Evident ca cine are E46 nu va face schimbarea la E90 mai ales in conditiile astea de piata . Dar cei care iau acum masina , pot lua f serios in calcul E90 .

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Nu stiu cum e cu aceasta comparatie, insa mie E90 asta cu face lift, imi place la nebunie si chiar cred ca voi cumpara unul, imi place mai mult decat cam orice alt model de la BMW, nu stiu de ce, dar imi place mult :twoup:

 

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/bmw-330d-xdrive-sedan-e90-2009-new-cars-collection_1.jpg

http://www.autoevolution.com/images/testdrive/gallery/bmw-330d-xdrive-sedan-e90-2009-new-cars-collection_5.jpg

 

A si on topic, intotdeauna as merge pe e90, pe mai nou adica, nu pe mai vechi, cu designul te obisnuiesti in timp. Mie nu mi-a placut deloc e60 dar pana la urma mi-am cumparat si m-am obisnuit, apoi a ajuns sa imi placa foarte mult. Bine, cu M6-le nu m-am putut obisnui niciodata, aia chiar era o masina urata, dar nu conta asta :)

Link to comment
Share on other sites

To the be the best.

Mie imi par amuzanti cei care au E46 si spun ca nu vor E90.Daca aveau E90,cu siguranta nu recomandau E46.

Vorba aia..."noah"

 

Este logic ce spui. O persoana ce opteaza pentru o masina, in general, se documenteaza si o alege in functie de multe variabile. Astfel, sigur ca o data ce alege E90, pentru acea persoana, E90 este alegerea potrivita. Insa, asta nu inseamna ca E90 este alegerea potrivita pentru toata lumea. Spre exemplu, pentru mine, nu a fost o alegere potrivita desi aveam bugetul necesar pentru o astfel de masina.

 

Am mentionat ca E46 a fost o alegere personala, alegere pe care am considerat-o potrivita nevoilor mele. Nu am generalizat. Sigur, in general, ceea ce este mai "nou" este si mai bun, nu neg asta. Nu sunt absurd. Totusi, se poate intampla ca "noutatile" respective sa nu fie indeajuns de inovative incat sa incline balanta spre un anumit model, atat timp cat am observat, in mod subiectiv bineinteles, ca noul model E90 a adus si ceva puncte negative.

 

In concluzie, am preferat sa astept revenirea BMW la liniile clasice. Uitandu-ma la F10, sunt optimist. :twoup:

 

Marius

Link to comment
Share on other sites

Ciupane, intre un E90 dotat si un E46 la fel de dotat, as alege E90-ul, desi ca design, parca tot E46-le imi place mai mult. Aduce mult ma bine cu imaginea de BMW consacarata de-a lungul timpului.

 

Nu e vorba de imagine, e mai mult faptul cĂŁ E90 prefacelift nu e foarte arĂŁtos, mai ales ĂŽn varianta standard, fĂŁrĂŁ pachet M Âşi jante mari.

DacĂŁ era de ales ĂŽntre un E92 Âşi un E46, sunt sigur cĂŁ E92 ĂŽĂži place mai mult.

Eeee, E92-ul este alta treaba. :twoup: Normal ca imi place mai mult!

Link to comment
Share on other sites

Si la E90 non facelift daca ai pui stopurile blackline si eleronul original arata bine.Daca mai are si paket-ul M e blana.

 

Da, aÂşa este.

E90 prefacelift cu pachet M e chiar miÂşto.

Stopurile alea fumurii schimbĂŁ complet spatele, chiar meritĂŁ.

NiÂşte jante mari Âşi ai o maÂşinĂŁ foarte frumoasĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

imi aduc aminte prima data,si asta prin 2005....primul e90 care l-am vazut mi-a creat greata.mi-am spus ca este cea mai urata masina posibila.80% din cauza spatelui oribil,20% din cauza partii frontale....avea jantele alea pe 16 din aliaj,cele mai urate,nu stiu modelul ca nu le-as pune nici iarna pe masina,toba aia lasata in jos :twoup:

niciodata nu ma gandeam ca voi avea exact acelasi model,in schimb odata cu trecerea timpului m-am obisnuit cu modelul si pot spune ca este destul de placuta,daca ii schimbi putin "originalitatea".

cum au spus si ceilalti mai sus,pe primul loc pachet M<ideal din fabrica,nu sunt adeptul demontarii pieselor de pe masina,altfel aveam deja>,apoi stopuri blacklines<sau ca ale mele :)))))>,eleron M si jante cel putin pe 17 si obligatoriu spatele 255 latimea.este o masina de care te indragostesti,o masina foarte buna<din punctul meu de vedere>.

P.S. pot spune ca E46-le l-am adorat de la primul contact vizual,dar daca m-ai pune sa aleg........E90

varul meu are E46 si este o masina stralucita.masina lui m-a facut sa aleg BMW

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.