Jump to content

Probleme directie e46


Recommended Posts

Salut,

 

ieri am pus bascule si bucsi noi pe e46-le meu(febi). dupa montaj am observat intamplator ce eram cu rotile bracate la maxim ca nu mai pot misca de volan. Dupa ce am miscat masina 2-3 cm si-a revenit si am putut indrepta rotile. Aveti idee care ar putea fi problema? Am observat acesta problema doar la bracaj maxim si nu intotdeauna

 

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

acelover am acesi problema ca si tine, tot dupa ce am schimbat bucsele si bratul dreapta si la fel imi face. la mine se mai aude si un scartait ca de bucsa stricata cand te apesi pe masina ca sa verifci amortizoarele sau cand iau damburi, si nu stiu de la ce vine, bielete?

 

deci care e rezolvarea cu bracarea, ca e foarte deranjant!? tin sa precizez ca mecanicu a uns bucsele cand le-a pus cu o vaselina speciala, nu de aia normala.

Link to comment
Share on other sites

acelover am acesi problema ca si tine, tot dupa ce am schimbat bucsele si bratul dreapta si la fel imi face. la mine se mai aude si un scartait ca de bucsa stricata cand te apesi pe masina ca sa verifci amortizoarele sau cand iau damburi, si nu stiu de la ce vine, bielete?

 

deci care e rezolvarea cu bracarea, ca e foarte deranjant!? tin sa precizez ca mecanicu a uns bucsele cand le-a pus cu o vaselina speciala, nu de aia normala.

nu am scartait masina e teapana acum....inainte de schimbare nu facea iar personal am stat langa cei care au facut montajul si nu aveau ce sa greseasca.

 

La tine verifica si flansele din capul amortizoarelor...dai capacelele jos din compartimentul motor si te apesi pe masina si vezi daca se misca in rulmentul ala

Link to comment
Share on other sites

In TIS scrie ca orice piulita de la elementele de suspensie instalate (schimbate) trebuie stransa numai cu roata in pozitie normala si cu greutatea masinii distribuita egal pe cele 4 roti.

Adica nu se strag piulite la brate ,etc cu masina pe elevator si roata atarnand. Trebuie sa stea in pozitie normala pe sol si eventual cu o persoana la volan ( distributia greutatii).

Scartaitul poate sa fie de la bucse montate prost ( cu ciocanul), daca mecanicul loveste aiurea in bucsa se distruge inainte de a ajunge pe masina.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

piulitele la brate au fost stranse pe elevator dar fara ca roata sa atarne....au ridicat bascula cu un fel de cric lung pana a intrat corect pe gauri.

 

 

Azi-maine fac si geometria ca nu am avut timp.

Edited by Acelover
Link to comment
Share on other sites

nu a bautu cu ciocanul nimik, a bagat bucsa cu mana, acel scartatit imi facea inainte sa schimb bucsele si bratu drept si dupa ce l-am schimbat acelasi simptom, numai ca a aparut si acest inconvenient deranjat ca atunci cand brakez maxim sa se blokeze volanu, iar inainte de a schimba ceva nu il aveam. nu am facut geometria, nu am schimbat capete de bara sau bielete.

la mine a strans cu masina sus pe elevator, nu puteam sa ii zic : " bai vezi ca in TIS scrie ca nu e voie sau nu e bine asa" va da-ti seama ce privire baga.

 

acest scartait, daca ploua afara sau e umiditate nu se mai aude, numai cand e uscat si foarte cald.

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

am facut geometria si rotile erau inchise cu ~1cm ceea ce e foarte mult...dupa asta vad ca nu mai face.

 

Multumesc de suport.

 

imi poti spune te rog unde ai facut geometria? ca si eu trebuie sa fac acelasi lucru dupa ce am schimbat bratele si bieletele antiruliu...

 

la mine doar sta volanul spre dreapta cu cateva grade si masina trage stanga (o fi si cauciucul dezumflat pe stanga, ca mai pierde aer)...

Link to comment
Share on other sites

am facut geometria si rotile erau inchise cu ~1cm ceea ce e foarte mult...dupa asta vad ca nu mai face.

 

Multumesc de suport.

 

imi poti spune te rog unde ai facut geometria? ca si eu trebuie sa fac acelasi lucru dupa ce am schimbat bratele si bieletele antiruliu...

 

la mine doar sta volanul spre dreapta cu cateva grade si masina trage stanga (o fi si cauciucul dezumflat pe stanga, ca mai pierde aer)...

Salut,

 

la Autosoft in fundeni.

Link to comment
Share on other sites

am facut geometria si rotile erau inchise cu ~1cm ceea ce e foarte mult...dupa asta vad ca nu mai face.

 

Multumesc de suport.

 

imi poti spune te rog unde ai facut geometria? ca si eu trebuie sa fac acelasi lucru dupa ce am schimbat bratele si bieletele antiruliu...

 

la mine doar sta volanul spre dreapta cu cateva grade si masina trage stanga (o fi si cauciucul dezumflat pe stanga, ca mai pierde aer)...

Salut,

 

la Autosoft in fundeni.

 

ok, multumesc, o sa incerc si eu... sper sa iasa bine.. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.