Jump to content

Pierde apa si nu se stie pe unde


Recommended Posts

De 2 zile ma confrunt cu o problema. Masina imi pierde apa. Mi m`a aprins martorul respectiv ieri,am completat cu apa ,s-a stins,am mers vreo 20 de km,iar s-a aprins,ma uit,apa 0. Azi am fost la service ,s-au uitat la ea,au verificat furtune,nu era stop de apa pe nicaieri. Am plecat de acolo mai in ceata decat am venit.

 

 

De la ce sa fie?

Link to comment
Share on other sites

De 2 zile ma confrunt cu o problema. Masina imi pierde apa. Mi m`a aprins martorul respectiv ieri,am completat cu apa ,s-a stins,am mers vreo 20 de km,iar s-a aprins,ma uit,apa 0. Azi am fost la service ,s-au uitat la ea,au verificat furtune,nu era stop de apa pe nicaieri. Am plecat de acolo mai in ceata decat am venit.

 

 

De la ce sa fie?

 

Salut,uleiul cum este,ai verificat,ca poate ai garnitura de la _chiulasa_ arsa si ti-o baga in motor,scoate fum-abur pe esapament?

Link to comment
Share on other sites

La cati mecanici priceputi sunt in service`uri puteau 10 ani sa stea langa masina si nu`ti dadeau seama de la ce e. Noroc cu unul,la care ma duc de vreo cativa ani buni, am descoperit.

 

Anul trecut prin iarna am avut probleme cu vasul de expansiune,eram in brasov,am dus masina la un service de pe acolo sa mi-o faca. atunci s-a spart vasul de expansiune ,am lasat-o acolo 2 zile ca sa mi-o faca,eu eram in concediu la brasov, si mi`au facut`o.

 

eu am comandat vas de expansiune si ei mi l`au lipit cu mastic.

Link to comment
Share on other sites

Am patit-o si eu la 320 nFL. Am mers 10 mii km asa, puneam cativa 2 l de apa la 100km. Nu exista nicaieri urma de apa sau depuneri, nu scotea abur pe esapament. Mi se pare ca am schimbat si pompa de apa degeaba. Am fost la o gramada de service-uri, inclusiv la Bavaria. Nimeni n-a zis domne hai sa desfacem motorul sigur e de acolo. Au zis ca ar putea fi de acolo, dar ciudat nu era ulei in apa si nici nu dadea cu abur pe esapament. Abia dupa 10-11mii km a inceput sa fie mai grav si incepuse sa apara spuma (urme de ulei) in lichidul de racire.

 

Pana la urma am vandut masina si am aflat ca intr-adevar era chiulasa fisurata.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Si la mine a fost chiulasa fisurata... cand aud de pierderi de apa, ma ia cu dureri de cap...

salut baieti vreau sa spun ca si eu ma confrunt de 1 luna cu aceasi problema ,prima oara am facut un drum la craiova si am mers cu ea mai tare ,imi pierdea apa ,am ajuns la buc am schimbat pompa de apa,dupa ce am schimbato iar sa aprins martoru ,iar am scos pompa afara nu a vea nimic ,acum 2 seri iar am mers mai tare cu ea si iar sa aprins martoru.Nu mai stiu ce si cum,apa pare sa piarda undeva pe langa compresorul de AC sau se scurge de undeva acolo ,nush .....

 

astazi merg iar cu ea la service sa vad...

Link to comment
Share on other sites

Deci nu mai suport.

Am cumparat alt vas ,toate bune si frumoase pana cand

1. martorul de la bord nu s-a stins oricat as fi completat cu apa,chiar daca imi arata ca e plin. ( nu este original bmw vasul )

2. Din cate stiam si am mai vazut la masina mea , cand desfaceam busonul de la vasul de expansiune acolo era o gaurica pe care curgea apa , acum nu mai circula. Am incercat sa deschid pe unde se face aerisirea ,pe langa vasul de expansiune si acolo vine apa.

 

 

 

ce se intampla? ce are? ca eu nu mai inteleg nimic.

 

 

 

Astept un raspuns

Link to comment
Share on other sites

vezi sensorul ala de nivel daca l-ai montat bine. E chiar pe fundul vasului de expansiune. NU stiu de ce gaurica zici tu. Normal din radiator vine un fel de puteta pe unde radiatorul refuleaza apa in vas cand are presiune/ temperatura prea mare. Daca nu iti curge pe acolo nu e bine, inseamna ca trebuie aerisit sau desfundat daca e cazul. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

vezi sensorul ala de nivel daca l-ai montat bine. E chiar pe fundul vasului de expansiune. NU stiu de ce gaurica zici tu. Normal din radiator vine un fel de puteta pe unde radiatorul refuleaza apa in vas cand are presiune/ temperatura prea mare. Daca nu iti curge pe acolo nu e bine, inseamna ca trebuie aerisit sau desfundat daca e cazul.

 

 

Cand desfaci capacul de la vasul de expansiune in dreapta e o gaurica (returul cred) .

un link cum s`ar face o aerisire cap coada se poate?

Link to comment
Share on other sites

vezi sensorul ala de nivel daca l-ai montat bine. E chiar pe fundul vasului de expansiune. NU stiu de ce gaurica zici tu. Normal din radiator vine un fel de puteta pe unde radiatorul refuleaza apa in vas cand are presiune/ temperatura prea mare. Daca nu iti curge pe acolo nu e bine, inseamna ca trebuie aerisit sau desfundat daca e cazul.

 

 

Cand desfaci capacul de la vasul de expansiune in dreapta e o gaurica (returul cred) .

un link cum s`ar face o aerisire cap coada se poate?

 

 

 

up

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.