Jump to content

nelamuriri e39!


hamm3411

Recommended Posts

:twoup: am cumparat de curand un 525 d din 98....printre dotari proprietarul mi a spus ca are si pilot automat....nelamurirea mea este CUM SE FOLOSESTE ACESTA SAU UNDE VAD DACA ARE ASA CEVA???

O alta nelamurire este de ce nu merge senzorul de ploaie..pe aceste sigur il are???

post-31400-1278335891_thumb.jpg

post-31400-1278335898_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

din pozele interioare, pentru pilot automat trebuia sa ai comenzi pe volan, poate a schimbat volanul dar cablajul exista.. + trebuie sa faci schimbul de ulei :twoup:, din poza externa pare ca ai senzor de ploaie, si un proiector spart :). Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

ms de raspuns..schimbul de ulei l am facut(bmw longlife),am schimbat si filtrele de aer,ulei,motorina,polen!!!dar unde trebui sa ma uit pt a vedea daca are cablajele pentru pilot?nu prea are importanta asta pt mine....dar ca fapt divers..vreau sa stiu
Link to comment
Share on other sites

pt pilot automat, in afara de volan cu comenzi si de cablaje, o sa mai ai nevioe de un buton pe trim-ul dintre volan si cd-player.

oricum, in romania mergi pe tempomat cam 10 min, un calcul mediu....

 

ps:pe ziuarul de la pedale scrie "ceausescu"?

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

ExistĂŁ buton de pilot automat pe volan.

Pe trim-ul acela existĂŁ un buton pentru opĂžiunea EDC. (amortizoare reglabile electric)

da, exista, dar eu ii dau drumul la tempomat de pe trimul din spatele volanului, pe buton este exact acelasi desen ca si cel de pe volan:

de pe trim ii dau drumul

de pe volan:daca sunt nevoit sa franez, ca sa ajung la aceeasi viteza apas pe cel de pe volan.

cam asa "functioneste" la mine :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ExistĂŁ buton de pilot automat pe volan.

Pe trim-ul acela existĂŁ un buton pentru opĂžiunea EDC. (amortizoare reglabile electric)

da, exista, dar eu ii dau drumul la tempomat de pe trimul din spatele volanului, pe buton este exact acelasi desen ca si cel de pe volan:

de pe trim ii dau drumul

de pe volan:daca sunt nevoit sa franez, ca sa ajung la aceeasi viteza apas pe cel de pe volan.

cam asa "functioneste" la mine :twoup:

 

+1 :)

Link to comment
Share on other sites

sunt 2 versiuni de pilot automat, cele cu buton pe trim si cu modul separat de volan, de obicei are si un motor care trage de cablu de acc(diferit de cel de la pedala - doar pt benzina) pentru a seta viteza, si al doi-lea tip dupa '97 parca unde respectivul modul este integrat in volan, nu mai exista buton de on.off pe trim, si nu mai exista acel motor, legatura este facuta direct in ecu pt benzina cu MDK sau EML, la diesel banuiesc ca este la fel neexistand o clapeta de aer.. Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

din poza se vede ca, ai avea senzor de ploaie...ori nu ai pus pe pozitia care trebuie butonul de la maneta pt stergatoare ori poate e arsa vreo siguranta ce tine de senzor de ploaie..trebuie verificat...cred...

ms de raspuns....cateodata imi arata in bord acel senzor,apoi se stinge..de ce oare?

Link to comment
Share on other sites

sunt 2 versiuni de pilot automat, cele cu buton pe trim si cu modul separat de volan, de obicei are si un motor care trage de cablu de acc(diferit de cel de la pedala - doar pt benzina) pentru a seta viteza, si al doi-lea tip dupa '97 parca unde respectivul modul este integrat in volan, nu mai exista buton de on.off pe trim, si nu mai exista acel motor, legatura este facuta direct in ecu pt benzina cu MDK sau EML, la diesel banuiesc ca este la fel neexistand o clapeta de aer..

 

Da, acesta este motivul.

 

Modelele cu acceleraĂžie electronicĂŁ nu mai au buton pe ornament.

Link to comment
Share on other sites

cateodata imi arata in bord acel senzor,apoi se stinge..de ce oare?

 

 

nu ai martor de avertizare pentru senzorul de ploaie, eventual iti apare cel pentru nivel lichid spalare parbriz

 

 

 

Modelele cu acceleraţie electronică nu mai au buton pe ornament.

 

MDK-ul este un hibrid, nu e chiar acceleratie electronica.. cererea de cuplu se face tot prin cablu atasat de pedala, controlul pentru ASC/pilot automat se face cu ajutorul motorului integrat in clapeta care poate face override peste controlul tau din pedala.

EML-ul este intradevar acc full electronica drive by wire.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Butonul de pornire pentru pilotul automat.

mersi.

si eu am un astfel de buton, doar ca are inscriptionat 0 , nimic altceva. probabil de acolo doar il opresti...o sa incerc diseara sa vad daca functioneaza.

 

 

Tu ai butonul pe trim si de acolo il pornesti si il opresti. Butonul 0 de pe volan este doar pentru "resetare" viteza setata (pilotul ramane activat si ultima viteza memorata) Daca apesi dupa aceea butonul "recall", adica "cesultetul" cu semn, masina revine la ultima viteza memorata.

Link to comment
Share on other sites

Tu ai butonul pe trim si de acolo il pornesti si il opresti. Butonul 0 de pe volan este doar pentru "resetare" viteza setata (pilotul ramane activat si ultima viteza memorata) Daca apesi dupa aceea butonul "recall", adica "cesultetul" cu semn, masina revine la ultima viteza memorata.

stai putin ca nu am inteles (eu sunt mai greu de cap).

deci, setez viteza, pun frana (incetineste masina) si apas pe 0 , atunci ea "uita" la ce viteza am setat eu? adica daca apas pe butonul de revenire a vitezei de pe volan ea nu mai revine?

Link to comment
Share on other sites

Tu ai butonul pe trim si de acolo il pornesti si il opresti. Butonul 0 de pe volan este doar pentru "resetare" viteza setata (pilotul ramane activat si ultima viteza memorata) Daca apesi dupa aceea butonul "recall", adica "cesultetul" cu semn, masina revine la ultima viteza memorata.

stai putin ca nu am inteles (eu sunt mai greu de cap).

deci, setez viteza, pun frana (incetineste masina) si apas pe 0 , atunci ea "uita" la ce viteza am setat eu? adica daca apas pe butonul de revenire a vitezei de pe volan ea nu mai revine?

 

 

Poate nici eu nu m-am exprimat prea clar. Butonul 0 face exact ce face si frana, computerul tine minte viteza la care era. Este pentru o "franare usoara" sau o "dezactivare temporara" fara sa apesi pe frana. Inchipuie-ti ca mergi pe o autostrada cu 140 km/h, nu ai mai pus piciorul pe frana sau acceleratie de 2h (mi s-a intamplat, evident nu la noi) si nu ai nevoie sa franezi ci doar sa reduci putin...dezactivezi apasand pe 0 si masina se comporta ca si cum nu ai mai accelera.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.