Jump to content

intrebari pentru posesorii de e90


Heaven

Recommended Posts

salutari!

am cautat de cautat dar nu prea am gasit nimic concret pe forum asa ca am deschis acest topic.

se da una bucata bmw e90 din 2007 si cu aproximativ 65000 km

vreau sa va intreb daca este normala la acest numar de km o uzura (exfoliere?) a ornamentelor de la volan (am pus poza sa vedeti la ce ma refer) si pe suportul lateral al scaunului soferului (scaunul este din piele si este putin uzat pe marginea stanga a scaunului exact pe suportul lateral).

multumesc!

 

 

va dati cu parerea asa siguri de voi.a mea are 70 000 ,o am de noua de la 0 km.am avut grija mare de interior,volanul intr-adevar nu are nimic,insa scaunul mi-e varza cu toate ca pielea a costat o gramada de bani(beige dakota) mai e extrem de uzat suportul de care trag usa soferului pe interior,e practic distrus.sunt chestii care se uzeaza. daca spre exemplu masina a fost condusa de o femeie cu inele si bratari si capse si tzurtzuri la blugi nu vad de ce ar fi mare mirarea sa fie uzate.

Link to comment
Share on other sites

@ Heaven sa-ti stapanesti masina sanatos si fara evenimente

 

imi cer scuze de interventie si poate sunt offtopic pentru baiatul care tocmai si-a cumparat masina.

am un e90 325i si imi intra destul de greu in viteza. are momente la semnafor cand apas ambreiajul la maxim si nu vrea sa intre in treapta I. tre sa dau drumul la pedala si sa o apas din nou si oricum si asa parca fortez schimbatorul.

are 160k km. sunt convins ca ambreiajul nu mai cumpleaza la fel dar credeti ca ar schimba ceva daca as schimba uleiul la cutie. e luata din germania la 120k km si de cand o am eu nu l-am schimbat.

sanatate!

Link to comment
Share on other sites

are 160k km. sunt convins ca ambreiajul nu mai cumpleaza la fel dar credeti ca ar schimba ceva daca as schimba uleiul la cutie. e luata din germania la 120k km si de cand o am eu nu l-am schimbat.

sanatate!

 

Nu prea are legatura cu uleiul la tine , probabil ai nevoie de un kit ambreiaj , la manuale uleiul se schimba daca intra ceva mai greu in viteze la rece , sezon rece , sau temperaturi scazute . Daca-si revine la cald , poti suspecta ca uleiul din cutie si-a cam pierdut din proprietati . Oricum in cazul tau , e vb de aprox 1 l ulei , nu ai filtre , deci pot sa faci schimbul asta cu un pret modic , undeva la 150 ron . Schimba si lichidul de frana , presupun ca nu ai respectat indicatia la 2 ani , cu ocazia asta se aeriseste si cilindrul ambreiaj .Cel mai indicat ar fi sa duci masina la un service sa ceri o parere referitor la cursa ambreiaj .

Link to comment
Share on other sites

uleiul la automate se schimba cam pe la 80k in ciuda recomandarilor celor de la bmw. gandeste-te ca ei zic life-time. noi sa zicem ca acest life-time = 200.000 km. in acest caz tu realizezi ca uleiul ala o sa fie mai mult apa de ploaie? chiar daca sunt sintetice uleiurile isi pierd din proprietati pe parcurs. daca vrei ca masina sa functioneze ceas o sa il schimbi mai repede. la fel si la revizie. ei zic sa mergi 30k pana la urmatoarea schimbare de ulei. pai in conditiile din romanica la 30 de k acel ulei o sa fie plin de imputirati. toate treburile astea duc la uzura prematura a componentelor motorului.

cat tine de problema cu ambreiajul si eu cred ca ai nevoie de unul nou. totusi trebuie sa mergi sa se uite la ea cineva specializat.

multumesc pentru urari!

Link to comment
Share on other sites

tare faza cu revista. parca acum stau putin mai linistit. sunt semnate si sper sa nu atraga hotii.

in alta ordine de idei, ce jante va plac la e90? acum am style 158 pe care as vrea sa le pun pe iarna si sa iau altele pentru vara.

as vrea sa ma limitez la 17" pt ca imi e cam frica sa trec la 18 avand in vedere ca o sa tin cauciucurile runflat si faptul ca avem drumuri minunate. totusi asa de fantezie ziceti si de 18 daca vreti.

multumesc!

Link to comment
Share on other sites

ce jante va plac la e90?

multumesc!

Acuma am styling 32 pe 17" iar de iarna am styling 156.

modelul 32 pe 17 imi place f mult, arata bestial pe masina. E un model vechi ca design, de pe vremea lui E34, dar s-au pastrat in timp.

Oricum, orice janta cu cat e mai mare arata mai fain.

Edited by vladps
Link to comment
Share on other sites

faza cu exfoliatu mi s-a intamplat si mie....si masina avea 40k, deci se poate...chiar si pielea volanului avea o mica problema la cusaturi..si se desfacuse o mica bucata!

Solutie: am schimbat si ornamentul de volan dar si volanul cu totul pe garantie:)

Link to comment
Share on other sites

Am si eu niste nelamuriri, poate stie cineva sa raspunda, sau poate mai vor si altii sa afle:

1. la iDrive am agenda telefonica in meniu, dar nu stiu cum sa adaug numerele din telefon. am presupus ca se transfera din telefon odata facuta sincronizarea telefonului cu sistemul bluetooth, dar nu s-a intamplat.

2.am pe volan buton de activare comenzi vocale, dar tipa vbeste germana, iar eu nu stiu gram. cum as putea s-o conving sa treaca pe engleza? din meniul iDrive am schimbat limba, dar s-a modificat doar pe display.

3.Cand actionez sistemul de inchidere centralizata din buton, sau daca deschid vre-o usa sau portbagajul dupa ce masina a stat mai mult de 5 minute se aude un scartzait sub masina undeva in partea din fata. a mai sesizat cineva?

4.Cum se comporta jantele de aliaj(originale BMW) in cazul in care se folosesc pe post e set de iarna? Sunt pareri ca materialul nu s-ar comporta prea bine iarna la temperaturi extreme, si ca ar fi de recomandat jante de tabla. Mai e si problema antiderapantului folosit la noi care mi-e teama ca distruge finisajul si le distruge aspectul. A folosit cineva mai mult de 2-3 sezoane? Se confirma?

5. Chiar nu se poate vedea nicaieri temperatura motorului? Mai mult pentru a sti cat menajez motorul la plecari cu motorul rece.

Multumesc anticipat.

Edited by vladps
Link to comment
Share on other sites

@vladps si eu am aceeasi problema cu nemtoaica de la comenzile vocale :twoup: stie cineva rezolvare?

aia cu temperatura motorului ma termina cu nervii. exista o varianta sa o vezi, dintr-un meniu ascuns din BC, dar procedura e destul de complicata ca sa o faci repede. cred ca pana la urma o sa o invat pe deasupra ca sa pot afla cand vreau pt ca si mie mi-e frica de motor rece. totusi am observat ca se incalzeste destul de repede :) oricum in primele 10 minute nu vede mai mult de 2000 de ture si daca am piciorul usor automata schimba chiar mai jos.

cum astia anunta iarna grea cred ca o sa o bag pe pisi in garaj la caldurica si pentru zapezi iau una d`aia pe la 500 de euro si circul cu ea. mi-e frica sa nu dau cu ea de santurile alea de gheata sau mai rau, sa nu dea vreun nanac peste mine.

cu dpf-ul si cu oil-level nu stie nimeni? eu nu dau de ele nici in idrive si nici in bc. help!

Link to comment
Share on other sites

Heaven - calm. Toate astea noi au asa. Mie mi s-a rupt pielea de pe volan la 60000 km. Primul proprietar, masina luata de la AB. Ma rog, S-a exfoliat exact acolo unde ai si tu problema. Asa ca.... mai putem spune ceva despre calitate? E o notiune pe care astia au uitat-o. Eu am scos pielea de pe volan si am fost la cei de la exta auto si am pus piele noua pe volan. A iesit mai tare decat cea din fabrica - a costat 250 ron. Cu exfolierea asta o lasa asa, asta e, daca marea fabrica BMW face de astea ce sa te mai astepti la altele... Rusine... Edited by godoroja
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.