Jump to content

intrebari pentru posesorii de e90


Heaven

Recommended Posts

Salut, am un E90 Facelift din 2010, drag ca ochii din cap. Stiti careva care sunt parametrii de functionare pentru centurile de siguranta?

 

Intreb, pentru ca am observat ca uneori NU primesc nicio alarma daca pasagerul are centura desfacuta.

 

Astazi spre exemplu, am urcat in masina mi-am pus centura dupa care am pornit motorul, dupa care am rugat pasagerul sa isi puna centura. In acest timp nu am vazut/auzit niciun avertisment si mi s-a parut suspect.

 

Am mers incet vreo 20 de metri si am rugat pasagerul sa isi dea centura jos in mers(era o straduta goala, nu era niciun pericol) sa vad daca primesc vreo atentionare. Nimic.

 

Insa dupa vreo 10 minute de mers cand a trebuit sa las pasagerul sa coboare, in timp ce incetineam, si-a desfacut centura si atunci am primit in sfarsit atentionare cu bip si toate cele.

 

Stiu ca cei de la Ford mentioneaza urmatoarele: "If - You and the front seat passenger buckle your safety belts before you switch the ignition on or less than 1-2 minutes elapse after you switch the ignition on... Then - The Belt-Minder feature will not activate. " Oare la fel se intampla si la BMW?

 

Ar trebui sa imi fac griji?

 

Mentionez ca NU mi s-au aprins alti indicatori, cum ca airbagurile nu ar functiona. Dar siguranta la drum e cea mai importanta pentru mine si am zis sa intreb aici cunoscatorii inainte sa ma duc la service sa imi spuna ca trebuie sa schimb aiurea te miri ce piese/senzori doar pentru ca ma vad ei mai ignorant.

Link to comment
Share on other sites

@Nym - ti s-a stricat senzorul de prezenta din scaunul pasagerului. Daca nu simte greutatea unui pasager pe scaun nu te alerteaza pt centura. Si al meu s-a stricat cat era masina in garantie si l-am schimbat, de atunci e ok. Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Eu unul am de gand sa il folosesc maine....si testez daca pot sa ii dau curent din bricheta cotiera, si detectorul sa stea intre scaun si tetiera....pe drapta (am vazut ceva similar acum ceva vreme la cineva, si voi incerca si eu) sau daca nu, cu prelungitor din cotiera, cu fir tras pe langa consola centrala, si capatul sa fie undeva pe consola / sub bord in fata.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Din cate am inteles problele apar la toate N47 dar poate sa difere de la caz la caz. Da un search pe forum...sunt multe si complexe discutii pe tema asta.Depinde ff mult de uzura aparuta...mai frecvent intalnita la modelele care au start/stop

 

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Edited by ionutf
Link to comment
Share on other sites

Din cate am inteles problele apar la toate N47 dar poate sa difere de la caz la caz. Da un search pe forum...sunt multe si complexe discutii pe tema asta.Depinde ff mult de uzura aparuta...mai frecvent intalnita la modelele care au start/stop

 

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

 

Da stiu, poate ofera garantie, cu toate ca masina are 129000km este vanduta de un dealer bmw, asta inseamna ca are carte service si se poate repara pe garantie....

 

Cele pana in 2009 au probleme la pinionul de la arborele cotit, ulterior remediat din 2010, deci nu mai trebuie schimbat si arborele ....

Link to comment
Share on other sites

Deci masina e din mĂźnchen adusa, nu are cine stie ce dotari..... si are un pret pe masura... are turbo nou, nu se aude nimic suspect la distributie, si este n47t, toate service.urile facute la bmw, au zis ca o verifica inca odata complet la ei in service daca sunt interesat....

 

Mi se pare scumputa ptr un e90lci.... mare dilema

Link to comment
Share on other sites

Salut,am nevoie de un sfat in legatura cu clima,am un E91lci 2010,pornesc clima,cupleaza compresorul si gmv-ul,dar baga f.grreu rece,am fost si am incarcat instalatia cu freon,dar tot anemic baga, as lua alt compresor dar mie sa nu dau banii aiurea si sa nu rezolv problema,ce as mai putea verifica? Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

@Nym - ti s-a stricat senzorul de prezenta din scaunul pasagerului. Daca nu simte greutatea unui pasager pe scaun nu te alerteaza pt centura. Si al meu s-a stricat cat era masina in garantie si l-am schimbat, de atunci e ok.

si a mea face la fel ca a lui nym. ce presupune schimbarea senzorului de pasager? e doar un senzor undeva mic sau e toata bucata de sezut a scaunului? si ca pret daca poti sa ne zici deva detalii.tx!

Link to comment
Share on other sites

Deci masina e din mĂźnchen adusa, nu are cine stie ce dotari..... si are un pret pe masura... are turbo nou, nu se aude nimic suspect la distributie, si este n47t, toate service.urile facute la bmw, au zis ca o verifica inca odata complet la ei in service daca sunt interesat....

 

Mi se pare scumputa ptr un e90lci.... mare dilema

 

Eu din ce am citit pe net, despre buba asta cu distributia, am inteles ca au fost cazuri in care au acordat garantie partiala, cu alte cuvinte au suportat doar o parte din costuri, si asta daca se indeplineau niste conditii de genul maxim 150.000 km si service / revizii doar in reprezentante BMW. Doar ca aceasta varianta se pare ca nu mai este aplicabila. Imi pare ff rau, dar nu mai am link-urile.

Cert este ca in urma a tot ceea ce am vazut pe net, atat RO cat si prin alte tari, chiar is UK unde am vazut niste reportaje TV despre aceasta problema, mi-am dat seama ca tre' sa o fac singur....ceea ce am si facut. Am schimbat distributia, si acum stau linistit.

Link to comment
Share on other sites

Eu din ce am citit pe net, despre buba asta cu distributia, am inteles ca au fost cazuri in care au acordat garantie partiala, cu alte cuvinte au suportat doar o parte din costuri, si asta daca se indeplineau niste conditii de genul maxim 150.000 km si service / revizii doar in reprezentante BMW. Doar ca aceasta varianta se pare ca nu mai este aplicabila. Imi pare ff rau, dar nu mai am link-urile.

Cert este ca in urma a tot ceea ce am vazut pe net, atat RO cat si prin alte tari, chiar is UK unde am vazut niste reportaje TV despre aceasta problema, mi-am dat seama ca tre' sa o fac singur....ceea ce am si facut. Am schimbat distributia, si acum stau linistit.

 

Am pornit masina m-am uitat cu atentie la ea, masina arata impecabil, are istoric bmw la zi, arata extrem de bine interior-exterior, turbo nou si motorul nu scotea nici un zgomot, se ofera garantie ptr ca este vanduta direct de dealer bmw.... se pare ca acum este rezervata... eu am ceva strangeri de inima la 14600e pentru un e90 lci si am zis pas

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Am pornit masina m-am uitat cu atentie la ea, masina arata impecabil, are istoric bmw la zi, arata extrem de bine interior-exterior, turbo nou si motorul nu scotea nici un zgomot, se ofera garantie ptr ca este vanduta direct de dealer bmw.... se pare ca acum este rezervata... eu am ceva strangeri de inima la 14600e pentru un e90 lci si am zis pas

 

Nu mi-o lua in nume de rau, dar pretul este cam mare si din punctul meu de vedere....da, adevarat...istoric stiut, garantie, turbo nou, etc....dar mult pt un e90 lci. In cazul meu cu isotric stiut, fara garantii, luata de la persoana fizica (nu samsar), masina din 2011, si da...e91 nu e90 (dar asta cuatam), pretul a fost semnificativ mai mic, si masina am achizitionat-o recent.

Spor la cautari!

Link to comment
Share on other sites

Hm, sa vedem cu garantia oferita atunci

 

La 130k km pot apare semne? :blush:

 

Una din masinile mele este E90LCI cu efficient dynamics si pana acum n-am avut probleme cu masina. Fabricata in 2010, cu ceva dotari (navi, dublu clima, incalzire in scaune, 4 geamuri, senzori bla bla, dar fara xenon, piele si alte mofturi), avea 116.000km in 2014 cand am cumparat-o, iar acum am trecut de 150.000km, fara mari interventii (schimbat placute fata + 2 revizii). Am avut garantie la ea 1 an (fiind luata de la dealerul din KASSEL) si la momentul achizitiei (Dec. 2014) a costat 14.900 euro + 300 euro numere si asigurare + drum dus-intors + alte cheltuieli.

Deci, la 14.600 adusa acasa, cu 130.000km, nu e un pret chiar asa rau.

 

Dar daca stai sa compari cu ce e pe OLX (in mare parte, ca sa nu generalizez), unde tot ce este 320d cu dotari medii este pana in 10.000euro (dar fara nicio garantie), atunci e normal sa ti se para scumpa asta.

 

Cred ca toata chestia asta cu problemele de distributie e relativa si tine si de noroc. Cel putin eu asa am patit cu o masina mai veche. Luasem o Octavia 2 FSI din reprezentanta (avea 2 ani masina si 130.000km reali) si 2 ani de zile am avut numai probleme cu ea, pe cand alti posesori cu acelasi motor, km mai multi decat mine, n-au avut nicio problema nici pana azi.

 

Spor la cautari :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Nu mi-o lua in nume de rau, dar pretul este cam mare si din punctul meu de vedere....da, adevarat...istoric stiut, garantie, turbo nou, etc....dar mult pt un e90 lci. In cazul meu cu isotric stiut, fara garantii, luata de la persoana fizica (nu samsar), masina din 2011, si da...e91 nu e90 (dar asta cuatam), pretul a fost semnificativ mai mic, si masina am achizitionat-o recent.

Spor la cautari!

 

Berlinele sunt mai scumpe totusi asa am spus si eu, ca este un pic cam scumputa, sigur ca era pret de reprezentanta... se oferea garantie, mai caut dar este greu sa gasesti masina, aproape toate se vand doar export din cauza numarului de kilometrii, nici un händler nu vinde la privat.... din cauza garantiei

Link to comment
Share on other sites

Una din masinile mele este E90LCI cu efficient dynamics si pana acum n-am avut probleme cu masina. Fabricata in 2010, cu ceva dotari (navi, dublu clima, incalzire in scaune, 4 geamuri, senzori bla bla, dar fara xenon, piele si alte mofturi), avea 116.000km in 2014 cand am cumparat-o, iar acum am trecut de 150.000km, fara mari interventii (schimbat placute fata + 2 revizii). Am avut garantie la ea 1 an (fiind luata de la dealerul din KASSEL) si la momentul achizitiei (Dec. 2014) a costat 14.900 euro + 300 euro numere si asigurare + drum dus-intors + alte cheltuieli.

Deci, la 14.600 adusa acasa, cu 130.000km, nu e un pret chiar asa rau.

 

Dar daca stai sa compari cu ce e pe OLX (in mare parte, ca sa nu generalizez), unde tot ce este 320d cu dotari medii este pana in 10.000euro (dar fara nicio garantie), atunci e normal sa ti se para scumpa asta.

 

Cred ca toata chestia asta cu problemele de distributie e relativa si tine si de noroc. Cel putin eu asa am patit cu o masina mai veche. Luasem o Octavia 2 FSI din reprezentanta (avea 2 ani masina si 130.000km reali) si 2 ani de zile am avut numai probleme cu ea, pe cand alti posesori cu acelasi motor, km mai multi decat mine, n-au avut nicio problema nici pana azi.

 

Spor la cautari :thumbsup:

 

 

Mda, dar asta era in 2014, acum pretul a scazut.... si o sa pierd cateva mii la revanzare....

Astea erau dotarile:

 

 

VIN long WBAPP51060A792314

 

Type code PP51

 

Type 320D EFFDYN EDIT320D EFFION (EUR)

 

Dev. series E90 (MUE)

 

Line 3

 

Body type LIM

 

Steering LL

 

Door count 4

 

Engine N47T

 

Cubical capacity 2.00

 

Power 120

 

Transmision HECK

 

Gearbox MECH

 

Colour TITANSILBER METALLIC (354)

 

Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

 

Prod. date 2010-03-10

 

 

 

 

Order options

No. Description

 

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

 

1CB CO2 CONTENT

 

1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION

 

1CD BRAKE ENERGY REGENERATION

 

2BW LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE 268

 

216 SERVOTRONIC

 

230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT

 

258 RUNFLAT TYRES

 

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

 

423 FLOOR MATS, VELOUR

 

428 WARNING TRIANGLE

 

430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

 

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

 

464 SKIBAG

 

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

 

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

 

5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL

 

5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS

 

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

 

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

 

521 RAIN SENSOR

 

522 XENON LIGHT

 

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

 

575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET

 

6AA BMW TELESERVICES

 

6AB CONTROL TELESERVICES

 

6FL USB-/AUDIO INTERFACE

 

606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS

 

612 BMW ASSIST

 

615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION

 

616 BMW ONLINE

 

633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.

 

698 AREA-CODE 2

 

7SN NAVI BUSINESS W.HANDYPREP.BLUETOOTH

 

8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE

 

8SP COP CONTROL

 

801 GERMANY VERSION

 

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

 

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

 

 

 

 

Series options

No. Description

240 LEATHER STEERING WHEEL

 

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

 

321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR

 

4CG INT.STRIP SATINSILVER

 

520 FOGLIGHTS

 

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

 

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

Link to comment
Share on other sites

Intrebare pt cei mai cunoscatori / experimentati :)

 

Masina: E91 LCI din 2011:

1. incalzirea oglinzi este activa tot timpul, sau porneste odata cu dezaburire luneta? Ideea e ca am sesizat recent ca nu se mai incalzesc oglinzile, sunt convins ca in trecut am vazut ca se incalzesc, dar nu mai stiu daca am activat eu dezaburirea luneta....sau erau defaul incalzite.

2. Pe acel cartonas de la sigurante, din torpedo, am identificat pictograma cu oglinda, erau trecute 2 sigurante (nu mai stiu numarul), le-am verificat si nu erau arse. Ca urmare......intrebarea ar fi daca aveti idee de la ce ar putea fi? As vrea sa evit scoaterea oglinzii (sticlei) pt a verifica firele, dar daca alta alternativa nu am, am s-o fac si pe asta cu riscul de a busi vreo oglinda

3. optinuea cu schimbarea pozitiei oglinzii dreapta atunci cand dai cu spatele, ar trebui sa mearga la toate e90 &e91 sau tine de lista de optiuni ale masinii?

 

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

1. incalzirea oglinzi este activa tot timpul, sau porneste odata cu dezaburire luneta? Ideea e ca am sesizat recent ca nu se mai incalzesc oglinzile, sunt convins ca in trecut am vazut ca se incalzesc, dar nu mai stiu daca am activat eu dezaburirea luneta....sau erau defaul incalzite.

 

3. optinuea cu schimbarea pozitiei oglinzii dreapta atunci cand dai cu spatele, ar trebui sa mearga la toate e90 &e91 sau tine de lista de optiuni ale masinii?

 

1. Incalzirea in oglinzi porneste automat, daca sunt respectate anumite conditii. Una dintre ele e ca temperatura exterioara sa fie mai mica de 7 grade C, deci cu siguranta nu poti testa acum functionalitatea.

 

3. E necesar ca oglinzile sa aiba comunicatie pe LIN-BUS, adica sa fie rabatabile electric sau daca ai scaune cu memorie. In plus, trebuie sa fie activata aceasta optiune in FRM (se rezolva prin codare) si sa ai selectorul de oglinda catre dreapta (butonul cu care selectezi oglinda, atunci cand le reglezi).

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.