Jump to content

Bec galben ulei inca aprins


Cosmin316

Recommended Posts

Va salut!

 

Ieri am schimbat uleiul, filtrele si senzorul de nivel ulei de pe baia de ulei. Asta fiindca becul se aprindea aiurea, ramanea aprins dupa ce opream masina, uneori nu se aprindea.

 

Dupa ce am schimbat senzorul , am mers 10 km si becul s-a reaprins :twoup: :) :)

 

Ce alta componeneta de pe masina mea (e46 316i) ar putea sa mai aprinda becul ala?

 

Am cautat pe forum si am vazut ca la ceilalti colegi a incetata problema dupa schimbarea acestui senzor.

 

Drumuri bune!

Link to comment
Share on other sites

Va salut!

 

Ieri am schimbat uleiul, filtrele si senzorul de nivel ulei de pe baia de ulei. Asta fiindca becul se aprindea aiurea, ramanea aprins dupa ce opream masina, uneori nu se aprindea.

 

Dupa ce am schimbat senzorul , am mers 10 km si becul s-a reaprins :twoup: :) :)

 

Ce alta componeneta de pe masina mea (e46 316i) ar putea sa mai aprinda becul ala?

 

Am cautat pe forum si am vazut ca la ceilalti colegi a incetata problema dupa schimbarea acestui senzor.

 

Drumuri bune!

 

Nivelul l-ai verificat? Te intreb fiindca nu ai zis daca ai facut_o

Link to comment
Share on other sites

Ulei am pus original BMW 4 litri. Abia l-am schimbat. Am verificat si nivelul pe joja (cu toate ca din moment ce am pus 4 l nu cred ca mai era nevoie).

 

Senzorul l-am luat pe producator (Germania) si am dat 280 lei pe el, cel original e 500 lei.

 

Norocul meu e ca l-am montat in service si acum ma duc sa-mi iau banii inapoi . Cred ca o sa cumpar unul sh.

 

Concluzia e ca in afara de acest senzor, altceva nu aprinde acest bec (in conditiile in care nivelul uleiului e corect). Am inteles bine?

Link to comment
Share on other sites

Ulei am pus original BMW 4 litri. Abia l-am schimbat. Am verificat si nivelul pe joja (cu toate ca din moment ce am pus 4 l nu cred ca mai era nevoie).

 

Senzorul l-am luat pe producator (Germania) si am dat 280 lei pe el, cel original e 500 lei.

 

Norocul meu e ca l-am montat in service si acum ma duc sa-mi iau banii inapoi . Cred ca o sa cumpar unul sh.

 

Concluzia e ca in afara de acest senzor, altceva nu aprinde acest bec (in conditiile in care nivelul uleiului e corect). Am inteles bine?

 

pune senzor original NOU! este pe Hella parca

Link to comment
Share on other sites

pune senzor original OEM si ulei Castrol recomandat de BMW si iti garantez ca ai scapat de acest mic defect.

bafta

 

Poti sa detaliezi putin recomandarea subliniata de mine mai sus?

Foloseste search si ai sa gasesti un topic lung referitor la acest senzor si cam ce e cu el...mai ales ce-l face sa functioneze.

Link to comment
Share on other sites

Eu l-am schimbat de aproape e o saptamana ...

Mi s-a aprins in fiecare zi, dupa primii 10-15km se aprinde, dupa ce opresc motorul ramane un timp aprins...

 

Oare se va remedia de la sine problema? Adica... in momentul asta functioneaza la fel ca si cel vechi, stricat!

 

Daca nu-si revine pana luni, il schimb, am programare la service!

Link to comment
Share on other sites

Nu-si mai revine. Daca ai garantie du-te si schimba-l. Partea proasta e ca trebuie sa schimbi si uleiul pentru care nu cred ca ai garantie.

In ianuarie am schimbat senzorul si uleiul iar acum am si eu problema asta: mi se aprinde dupa citiva km de mers si nu se mai stinge decit la vreo 30 de sec dupa ce opresc motorul. Nivelul e ok.

Am verificat la un mecanic firele si dpdv electric totul e ok. A mai ramas uleiul sau senzorul defect.

Cel mai probabil e senzorul care functioneaza prost, adica da semnale false de nivel scazut al uleiului ceea ce nu-i cazul.

 

Eu am pus febi si se pare ca o fost o decizie proasta dar o sa merg asa pina la urmatorul schimb de ulei cind o sa pun un senzor original.

Edited by fane77
Link to comment
Share on other sites

Tot pe Febi l-am luat si eu.. 260 de lei..

 

Uleiul in scot intr-un vas curat si-l pun la loc, ar fi chiar culmea sa il schimb dupa nici 500 km.

 

Am cumparat ieri de la roscatu un senzor original, acum ma duc in curte sa-l montez.

 

Pana diseara cand ajung la bucuresti vad si daca se mai aprinde.

Link to comment
Share on other sites

deci e problema daca ramane aprins dupa ce pornesti motoru nu ?

Eu am experimentat doua comportamente:

1. imediat dupa ce pornesti motorul se aprinde pentru vreo 15 sec dupa care se stinge si nu se mai aprinde pina la urmatoarea pornire. Daca nivelul uleiului e ok cel mai probabil e stricat senzorul. La mine a dat pe tester eroare de open-circuit.

2. se aprinde in mers - intotdeauna numai dupa ce lichidul de racire ajunge la temperatura optima (~90 grade C). Daca nivelul e ok se pare ca problema e tot senzorul. De data asta nu mai da eroare pe tester pentru ca teoretic functioneaza, dar functioneaza prost.

 

Trebuie pus neaparat original ca altfel ajungi sa platesti pina la urma mai mult.

 

Pina la urma nu-i asa mare problema cu conditia sa fi atent la nivelul de ulei, sa te uiti des pe joja.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.