Jump to content

problema 520d e39 din 2001 nu mai porneste


perpeleac

Recommended Posts

Problema e in felul urmator.Am masina de 5 luni,si la 2 luni de cand am luato a inceput sa faca figuri la pornire la rece,dar asta foarte rar,adica pana sa porneasca motorul se invartaea de 5-6 ori.Problema grava a aparut acu 2 zile,cand am dat de 3 ori la automat pt. a porni,si cand a pornit a scos un nor negru de fum.In ziua accea am parcurs cam 50 km,cu opriri,porniri motor,si nu am mai avut probleme.A doua zi dimineata,cand sa plec la servici masina nu a mai vrut sa porneasca deloc.Dau la automat si nu zice nimic,de parca nu ar fi motorina in ea.Am desfacut furtunu de tur,de la filtru motorina,si cand pun contactu vine motorina destula.De la ce poate fii?Va multumesc daca ma puteti ajuta.

Filtru de motorina nu l-am schimbat de cand am luato,sa fie infundat?In mers motorul tragea bine,nu facea figuri.

Link to comment
Share on other sites

Vezi daca vine motorina dupa filtru,asa poti sa-ti dai seama daca-i filtrul de motorina de vina.

 

Inclin sa cred ca este pompa de motorina din rezervor,cand se uzeaza colectorul de la cartus cam asa face,porneste si se opreste de nebun.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
Problema e in felul urmator.Am masina de 5 luni,si la 2 luni de cand am luato a inceput sa faca figuri la pornire la rece,dar asta foarte rar,adica pana sa porneasca motorul se invartaea de 5-6 ori.Problema grava a aparut acu 2 zile,cand am dat de 3 ori la automat pt. a porni,si cand a pornit a scos un nor negru de fum.In ziua accea am parcurs cam 50 km,cu opriri,porniri motor,si nu am mai avut probleme.A doua zi dimineata,cand sa plec la servici masina nu a mai vrut sa porneasca deloc.Dau la automat si nu zice nimic,de parca nu ar fi motorina in ea.Am desfacut furtunu de tur,de la filtru motorina,si cand pun contactu vine motorina destula.De la ce poate fii?Va multumesc daca ma puteti ajuta.

Filtru de motorina nu l-am schimbat de cand am luato,sa fie infundat?In mers motorul tragea bine,nu facea figuri.

am un 520d ,2001 care nu porneste, am trecut pasii cu pompa de alim. e ok, dar pompa de injectie la care iam desfacut conductele la inj. baga motorina putina fara presiune dar o distribuie cum trebuie, mentionez ca alim .pompei de inj. e ok ii vine motorina .intrbarea mea este daca cineva stie sigur presiunea scazuta care o da pompa de inj. poate sa aiba si alte cauze[senz. ax came, debitmetru ,etc ]sau e exclusiv vina pompeideinj. amuitat sa spun ca masina a fost nepornita cam de un an si ceva

daca ai rez. pune un raspuns ,ne mai luminam si noi

Edited by sebilica 73
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
ai vreun numar de telefon al lui dereglatu?

offtopic am eu numarul lui :twoup: 0763 722 392. dar da-mi un telefon inainte

on topic : mare posibilitate sa fie garniturile de la pompa de injectie

 

salut

 

OFFtopic: o sa te sun astazi sa vorbim

ON topic: poate ai dreptate nu zic nu, dar problema e ca pompita de alimentare a webasto nu primeste curent deloc.

Link to comment
Share on other sites

ON topic: poate ai dreptate nu zic nu, dar problema e ca pompita de alimentare a webasto nu primeste curent deloc.

....ma refeream la pompa de injectie vis-a-vis de treaba cu lasatul cu botul in sus sau in jos al masinii...... cat despre Webasto trebuie diagnosticat si vazut ce nu merge...e alta mancare de peste... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu am tot 525d, dar e60. Dimineata la rece la -5 grade , cum ii dau cheie a si pornit , dar se balbaie 3-4 secunde si trepideaza , dupa care merge perfect. Am sesizat asta doar la rece. Am inteles ca e ceva de soft ? sau motorina proasta ?

 

Eu cred ca ai una sau mai multe bujii arse.

 

Porneste pt ca nu este f frig si ai compresie buna, dar pe cilindrul care nu are bujie buna nu este arderea ok.

 

Bujiile. Alte pareri?

Link to comment
Share on other sites

Eu am tot 525d, dar e60. Dimineata la rece la -5 grade , cum ii dau cheie a si pornit , dar se balbaie 3-4 secunde si trepideaza , dupa care merge perfect. Am sesizat asta doar la rece. Am inteles ca e ceva de soft ? sau motorina proasta ?

 

Eu cred ca ai una sau mai multe bujii arse.

 

Porneste pt ca nu este f frig si ai compresie buna, dar pe cilindrul care nu are bujie buna nu este arderea ok.

 

Bujiile. Alte pareri?

 

Subscriu cu bujiile.

Aveam aceeasi problema dimineata ; invartea mult pana pornea. Am schimbat 3 bujii din 4 ca unu s-a rupt in _chiulasa_ si momentan am 3 noi si una decuplata pana am timp sa merg sa o dau afara. Acum porneste instant dimineata.

Link to comment
Share on other sites

Eu am tot 525d, dar e60. Dimineata la rece la -5 grade , cum ii dau cheie a si pornit , dar se balbaie 3-4 secunde si trepideaza , dupa care merge perfect. Am sesizat asta doar la rece. Am inteles ca e ceva de soft ? sau motorina proasta ?

 

Eu cred ca ai una sau mai multe bujii arse.

 

Porneste pt ca nu este f frig si ai compresie buna, dar pe cilindrul care nu are bujie buna nu este arderea ok.

 

Bujiile. Alte pareri?

 

Subscriu cu bujiile.

Aveam aceeasi problema dimineata ; invartea mult pana pornea. Am schimbat 3 bujii din 4 ca unu s-a rupt in _chiulasa_ si momentan am 3 noi si una decuplata pana am timp sa merg sa o dau afara. Acum porneste instant dimineata.

 

Si tu mergi asa cu bujia rupta?? Nu scapa compresie sau ceva?

Link to comment
Share on other sites

Eu am tot 525d, dar e60. Dimineata la rece la -5 grade , cum ii dau cheie a si pornit , dar se balbaie 3-4 secunde si trepideaza , dupa care merge perfect. Am sesizat asta doar la rece. Am inteles ca e ceva de soft ? sau motorina proasta ?

 

Eu cred ca ai una sau mai multe bujii arse.

 

Porneste pt ca nu este f frig si ai compresie buna, dar pe cilindrul care nu are bujie buna nu este arderea ok.

 

Bujiile. Alte pareri?

 

Subscriu cu bujiile.

Aveam aceeasi problema dimineata ; invartea mult pana pornea. Am schimbat 3 bujii din 4 ca unu s-a rupt in _chiulasa_ si momentan am 3 noi si una decuplata pana am timp sa merg sa o dau afara. Acum porneste instant dimineata.

 

Si tu mergi asa cu bujia rupta?? Nu scapa compresie sau ceva?

 

 

s-a rupt de la filet in partea superioara. este inca infiletata zdravan. am vazut ca au mai fost cazuri de genul asta ... acum sper sa rezolv problema fara facut bucati motorul. sa mearga cumva cu un extractor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.