Jump to content

Recommended Posts

Salut, am si eu un E36 din 1996 1.8i sedan si am o problema cu furtunul care face legatura intre pompa de benzina si capacul rezervorului. L-am schimbat pentru prima oara acum cateva luni si tot imi face figuri.... am schimbat inca vreo 5 de atunci pentru ca nu gasesc unul original si ce am pus eu nu rezista.... cica pomipitza aia mica de benzina ar baga in jur de 6 atmosfere....

 

Nu stiu ce sa mai fac si nu gasesc un furtun original.... astia de la Bavaria m-ar pune sa imi iau toata pompa....

 

Daca are cineva un asemenea furtun sau stie pe cineva care m-ar putea ajuta as ramane indatorat...

 

Multumesc anticipat!!!

Link to comment
Share on other sites

crede-a ca am pus furtun de caucuic pentru alimentare dar nu a rezistat. Furtunul original era de plastic, maro si .... cum sa zic... era gen armonica.... am vazut pe la unii pe la dezmembrari dar erau mai lungi...

si astea de plastic nu merg taiate

Link to comment
Share on other sites

Deci ... am incercat si eu cateva variante de furtune de cauciuc si toate s-au dus. Problema este ca furtunele alea sunt facute sa reziste la benzina la interior, dar vaporii de benzina din rezervor de mananca (inmoaie invelisul) la exterior si automat dup 1-2 saptamani face poc.

 

Mergi in dezmembrari si cauta ori pompa, ori sonda dupa partea dreapta si scoate neaparat doar furtunul de plastic. Merge taiat cu un KUTER. La capete se monteaza cu un pistol de aer cald ca sa se muleze perfec pe mustucurile de plastic (eventual poti adauga cate un colier la fiecare capat pentru siguranta ta), garantat nu o sa mai ai probleme.

 

BAFTA!

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

Deci ... am incercat si eu cateva variante de furtune de cauciuc si toate s-au dus. Problema este ca furtunele alea sunt facute sa reziste la benzina la interior, dar vaporii de benzina din rezervor de mananca (inmoaie invelisul) la exterior si automat dup 1-2 saptamani face poc.

 

Mergi in dezmembrari si cauta ori pompa, ori sonda dupa partea dreapta si scoate neaparat doar furtunul de plastic. Merge taiat cu un KUTER. La capete se monteaza cu un pistol de aer cald ca sa se muleze perfec pe mustucurile de plastic (eventual poti adauga cate un colier la fiecare capat pentru siguranta ta), garantat nu o sa mai ai probleme.

 

BAFTA!

 

 

multumesc mult.... o sa fac tot posibilul... oricum...astia de la Bavaria Baneasa sunt varza... nu se priceprea niciun mecanic... sau nu vor sa spuna... oricum sunt dezgustat de serviciile oferite de ei... degeaba firma e nemteasca, aici tot de romani dai... niciun pic de bunavointa... oare cei din germania ce ar zice daca le-as pocesti cum ce reguli de functionare au impuzs romanasii?

 

intrebarea este cum vine stutzul de la pompa fata de stutzul de la capacul rezervorului??? direct sau in diagonala??? adica furtunul se monteaza direct sau face o bucla????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.