Jump to content

probleme franare


p3tric

Recommended Posts

Atunci cand actionez frana imi vibreaza putin volanul ca si cum as cu merge masina pe piatra cubica? A mai patit cineva asa ?

Stie cineva ce ar trebui schimbat?

Si parca pierd putin si directia daca franez mai brusc.

Ms anticipat.

Link to comment
Share on other sites

cum se vede care e ovalizat?

+1

 

si pe mine m-ar interesa..pt un e46. cum iti dai seama exact daca e discul ovalizat, din moment ce simptomele de tremurat sunt cam la fel ca la articulatii varza?

mentionez ca la mine nu vibreaza mereu la fel de tare pe franare..depinde de viteza si de violenta franarii...

Link to comment
Share on other sites

CEAU,ACEIASI PROBLEMA AM AVUT-O SI EU ,UITATE LA DISCURI CA SE VEDE CARE II OVALIZAT,LA MINE A FOST DREAPTA SPATE AM SCHIMBAT DISC ,PLACUTE SI ETRIER

Cum se poate vedea cu ochiul liber discul ovalizat?

 

Ai schimbat disc si placute doar pe o parte?

 

De ce ai schimbat si etrierul daca era ovalizat discul?

Link to comment
Share on other sites

Daca pierzi un pic directia probabil si bucsile de la brat sunt duse.Mergi incet cu masina si pune un prieten sa se uite la rotinele din fata in timp ce tu franezi.Daca se duc rotile in spate inseamna ca sunt duse.

Bucsile alea mari sunt un pic duse. Dar am pus una nou de la bmw pe stanga si tot avea asa un pic de joc. Asta acuma 5 luni.

Link to comment
Share on other sites

aceasi problema am avut si eu....imi vibra volanul la orice viteza.....si la viteze de peste 120 vibra si masina+un sunet de rulment spart. am rezolvat schimband placutele de frana fata+spate. Precizez ca placutele pe spate mai aveau 2 milimetri carne.
Link to comment
Share on other sites

Indiferent de marca de masina, "senzatia" de discuri ovalizate e aceeasi si e unica :twoup: Schimba-le ca nu e de joaca. Si incearca pe viitor sa franezi mai finut, ca sa zic asa. Depinde si de calitatea placutelor de frana. Daca sunt dure si de proasta calitate, se duc si discurile mult mai repede.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Indiferent de marca de masina, "senzatia" de discuri ovalizate e aceeasi si e unica :twoup: Schimba-le ca nu e de joaca. Si incearca pe viitor sa franezi mai finut, ca sa zic asa. Depinde si de calitatea placutelor de frana. Daca sunt dure si de proasta calitate, se duc si discurile mult mai repede.

Tocmai asta e problema ca sunt nevoit sa franez finutz, ca imi ia rupe volanul (dar e nevoie si de frani neprevazute brutale si ma tem sa nu ma duca intr*un sant sau copac). Si placutele sunt destul de naspa ca nu mai am franile care le aveam dupa ce am pus placute SIMER .

Cum pot afla ce tip de placute aveam? Le am pe cele vechi dar nu imi scrie nici o marca pe ele sau nu stiu eu unde sa ma uit .

Link to comment
Share on other sites

Tocmai asta e problema ca sunt nevoit sa franez finutz, ca imi ia rupe volanul (dar e nevoie si de frani neprevazute brutale si ma tem sa nu ma duca intr*un sant sau copac). Si placutele sunt destul de naspa ca nu mai am franile care le aveam dupa ce am pus placute SIMER

Cum pot afla ce tip de placute aveam? Le am pe cele vechi dar nu imi scrie nici o marca pe ele sau nu stiu eu unde sa ma uit .

tu si bogdyy, pune ceva mai spre oe, ATE, TEXTAR, TRW, PAGID,...

Link to comment
Share on other sites

ti-au schimbat aia la sevice vreun disc bun sau altceva cu unul naspa la constatarea pt busitura

Inca e la service , dar ma gandesc sa imi repar franile sa nu mai ajung prin service ca ma imbolnavesc de nervi. Am acasa 4 discuri mai bune primite de la un baiat de pe forum la rubrica donatii si ma gandesc sa le pun cele de pe fata. Posibil sa am si bucse duse la cate gropi am luat , dar la drum se comporta tare bine , nu ma devia de pe traiectorie desi erau gropi sau denivelari, doar la franare simt ca se misca volanul ca si cum as merge pe piatra cubica.

 

Indiferent de marca de masina, "senzatia" de discuri ovalizate e aceeasi si e unica :twoup: Schimba-le ca nu e de joaca. Si incearca pe viitor sa franezi mai finut, ca sa zic asa. Depinde si de calitatea placutelor de frana. Daca sunt dure si de proasta calitate, se duc si discurile mult mai repede.

De ce se ovalizeaza discurile? Doar li se aplica aceeasi forta pe ambele parti si nu ar avea voie. Se ovalizeaza daca calc frana prea fortat sau le incalzesc folosind des frana la viteze mari?

Link to comment
Share on other sites

Cand pun frana, mai ales la viteze mai mari, trebuie sa trag de volan un pic in partea stanga, si cand iau piciorul dupa frana si eliberez si volanul, masina se redreseaza, tin sa tind ca ar putea fi de la articulatie. Cand franez nu bate nimic, doar ca nu tine drumul drept !

Abia astept sa ajung in service sa vad si eu cum merge un bmw ! :twoup:

Edited by Gabi_BMW
Link to comment
Share on other sites

Discurile se ovalizeaza de obicei de la socurile termice....dicuri incinse si apa, mai ales cand ploua, sau discuri incinse si spalatorie...

Se poate observa cu ochiul liber, se ridica masina pe cric, si se invarte de roata, si pe anumite portiuni se blocheaza sau atinge placuta de disc, inseamna ca discul este ovalizat.

De obicei , discurile ieftine, cedeaza repede...

Eu am avut probleme cu niste discuri FERODO in nici 10mii km a inceput sa bata volanul...

Acum am pus Zimmerman perforate, sa vedem astea cat or sa ma tina!

Link to comment
Share on other sites

Cand pun frana, mai ales la viteze mai mari, trebuie sa trag de volan un pic in partea stanga, si cand iau piciorul dupa frana si eliberez si volanul, masina se redreseaza, tin sa tind ca ar putea fi de la articulatie. Cand franez nu bate nimic, doar ca nu tine drumul drept !

Abia astept sa ajung in service sa vad si eu cum merge un bmw ! :twoup:

DE la articulatii simti doar un soc in momentu inceperii franarii, nu "ia curba singura" ca sa zic asa, adica nu are efect de virare pe tot parcursul franarii.

 

Corect , la discuri ovalizate trebuie sa simti in pedala, oarecum ca la ABS

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Si eu am niste probleme cu discurile(cred). Cand franez se aude un uuuuuuuu pana ajung la 20km/h dupa care incep sa simt socuri, nu in pedala, nu in volan, ci masina franeaza in socuri sincron cu turatia rotilor. Asta ce mai e? Sunt discurile patratizate? :twoup: Au ceva crescaturi pe ele? Nu pot sa-mi explic. Sunt discurile cucare am cumparat masina din Germania si nu faceau asa. Urmeaza sa le schimb curand dar sunt curios de ce or fi suferind...
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema am avut-o eu... pe partea stanga, fata, la franare vibra aleator, ba uneori facea mai tare ba uneori mai finut, ba nu facea... am schimbat bucsa mare, de la brat si s-a rezolvat.

 

oricum, bucsele alea-s pain in the ass... inca de noi au o toleranta foarte mare pentru o bucsa... .

 

nu se ovalizeaza discurile chiar asa usor, nu orice vibratie in directie e de la discuri, chiar daca e pe franare.

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.