Jump to content

faruri bixenon pe e46 facelift?


Diesel Power

Recommended Posts

nu pricep un lucru..cum adica bixenon?adica are xenon si pe faza lunga? ca eu mi-am luat niste faruri originale bmw cu xenon din fabrica, si n-am vazut vreo diferenta la lupa xenon cand dau faza lunga... doar se aprinde si becul de faza lunga cu halogen.

ma poate lamuri cineva?

mentionez ca am scos mufa de la becul de faza lunga si nu misca nimic xenon-ul cand dau faza lunga..

Link to comment
Share on other sites

da.. becul tau are 1 lupa pe faza scurta , deci xenon pe faza scurta , daca era bi-xenon trebuia ca celalalt bec(de la faza lunga) sa aiba si el lupa

 

 

gresit!

bmw cu xenon din fabrica au faza lunga pe becul cu xenon ce are si faza scurta, este D2S sau D2R nu mai stiu exact, dar cu siguranta are bixenon si nu cu 2 lupe.

Link to comment
Share on other sites

Cu farurile aprinse pe faza scurta, roaga pe cineva sa dea flash si ai sa vezi cum se misca ceva in lupa si lumineaza mai tare si cel de faza scurta, asta este bixenon-ul, nu ca ai xenon si pe faza lunga.

si faptul ca xenonul de faza scurta isi intensifica lumina cand dai faza lunga, ce sa fie oare?!

Link to comment
Share on other sites

Cu farurile aprinse pe faza scurta, roaga pe cineva sa dea flash si ai sa vezi cum se misca ceva in lupa si lumineaza mai tare si cel de faza scurta, asta este bixenon-ul, nu ca ai xenon si pe faza lunga.

si faptul ca xenonul de faza scurta isi intensifica lumina cand dai faza lunga, ce sa fie oare?!

 

E doi peste !?! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Cu farurile aprinse pe faza scurta, roaga pe cineva sa dea flash si ai sa vezi cum se misca ceva in lupa si lumineaza mai tare si cel de faza scurta, asta este bixenon-ul, nu ca ai xenon si pe faza lunga.

si faptul ca xenonul de faza scurta isi intensifica lumina cand dai faza lunga, ce sa fie oare?!

 

E doi peste !?! :twoup:

 

 

Este doua peste! fi corect in exprimare :))

Link to comment
Share on other sites

merci de raspunsurile prompte...dar ce s-a zis aici stiam si eu. anume ca bixenonul este de fapt modificarea unghiului de proiectie a xenon-ului de pe faza scurta simultan cu aprinderea halogenului de faza lunga.

faza la mine e alta daca erati un pic atenti.am scos mufa de la halogenul de faza lunga, ca sa nu imi incurce experienta vizuala, si am dat flash... surpriza..xenon-ul nu isi modifica nici intensitatea si nici pozitia fata de cum era in faza scurta...cu alte cuvinte dadeam flash si nu se intampla nimic.

mentinonez ca am incercat doar la un singur far..desi nu cred ca are asa mare importanta..

vreo idee?

Link to comment
Share on other sites

nu se ridica atunci cand dai flash (tragi maneta spre tine). se modifica daca dai faza lunga, deci impingi maneta spre inainte. ia incearca si o sa fii surprins :twoup:

am incercat si n-am fost deloc surprins..

daca citeati cu atentie ati fi vazut ca am incercat faza lunga in toate felurile..nu numai flash..

oricum...un alt aspect vad ca a fost trecut cu vederea...

am zis de la inceput ca mi-am luat faruri cu xenon..se subintelege ca nu aveam inainte si incerc sa fac un retrofit..upgrade,etc

aci trebuia sa le pice fisa celor care au facut aceeasi schimbare ca si mine sau aci trebuie sa ii invat si eu pe altii care au in plan sa-si puna faruri cu bixenon desi aveau instalatie normala de faruri.

faza lunga pe xenon, prin modificarea unghiului de proiectie a luminii din lupa xenon, nu se va produce decat daca este alimentata si mufa mica cu 3 picioruse de langa cea mare cu 2 picioruse, care alimenteaza faza scurta, implicit lupa xenon.

masinile care nu au avut xenon din fabrica nu au decat mufa faza scurta, mufa faza lunga, mufa bec pozitie si mufa reglaj electric.nicio mufa pentru intrarea cu 3 picioruse de langa mufa de faza scurta..aceasta mufa opereaza paleta care obtureaza lumina in interiorul lupei xenon, pentru a da lumina gen faza lunga sau faza scurta.

in mod normal la cele 3 picioruse vine un negativ un plus si inca un fir verde..care nu stiu exact ce si cum..dar chiar nu face mai nimic.

pinul cu negativ nu e musai sa fie legat, deoarece oricum primeste negativ de la mufa cu faza scurta cu 2 picioruse. ( fire maro(+) si negru(-) daca imi aduc bine aminte).Oricum concluzia e ca mufa cu 3 picioruse nu trebuie alimentata decat pe piciorul de sus din mijloc cu un + dar + care sa fie activ doar cand actionezi de la maneta faza lunga.

acu sunt 2 variante din ce am citit pe net..ori te apuci si tragi respectivul plus din blocul de lumini..si faci asta separat pentru fiecare far.. ori faci cum am eu in plan si "intepi" plus-ul de la mufa de faza lunga si in felul asta ai plus numai cand trebuie, iar minus deja are, si al treilea pin oricum nu mai conteaza.

deci..cam asta e de facut ca sa-ti mearga bixenonul.

la mine e ca si rezolvat.daca are cineva detalii ce e de facut pentru instalarea spalatoarelor de faruri(ce componente imi trebuie, ce fire am de tras), mi-ar fi util sa-mi povesteasca.

bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.