Jump to content

Diagrame cuplu/rpm E46 318i , E90 320i


dr3

Recommended Posts

Pai noi crezi ca ne-am luat BMW pentru capacitatile masinii ? Noi am luat de ochii lumii, sa moara vecinii si dusmanii de ciuda ! Ce ne intereseaza pe noi cuplu si diagrame ? Sa scrie BMW pe capota e tot ce conteaza !
Link to comment
Share on other sites

Ma intereseaza diagramele cuplu/turatie la cele doua modele , E46 318i 143 cp , si E90 320i 150 cp . Aveti idee pe unde le pot gasi?

 

Greu sa gasesti asa ceva si nu stiu la ce ar ajuta.

 

318i E46 143cp la 6000rot/min si 200NM la 3750rot/min

320i E90 150cp la 6200rot/min si 200NM la 3600rot/min

 

Mai mult de atat...nu te pot ajuta.

Link to comment
Share on other sites

Daca era vorba de masini de performanta m-ar fi interesat, dar la motorizarile de mai sus vorbesti serios ??

 

Incerc, mi-am stors creierii sa inteleg ce te-ar putea interesa atat de mult la diagramele alea, cuplul maxim ? ...altceva n-as vedea ce sa fie.

 

Ironia cu emblema pe capota e o explicatie pentru multi posesori de BMW, ca multumesc lui D-zeu nu-s membri p'aici ca nu stie sa vorbeste pre bine rumaneste.

Link to comment
Share on other sites

Cand vreau sa-mi achizitionez o masina imi place sa stiu totul despre ea . Vad ca multi se dau oameni educati dar nu sunt in stare decat sa arunce ironii.

 

Pai si cu ce crezi tu ca te-ar putea ajuta diagrama de cuplu in alegerea unei masini cu motorizarile respective? Ambele incep sa "traga" calumea peste 3800-4000rot/min pana in aprox 6000rot/min.Mai mult de atat nici nu cred ca ti-ar folosi la ceva diagramele la niste motoare simple de tipul astora.

Link to comment
Share on other sites

Cand vreau sa-mi achizitionez o masina imi place sa stiu totul despre ea . Vad ca multi se dau oameni educati dar nu sunt in stare decat sa arunce ironii.

 

Pai si cu ce crezi tu ca te-ar putea ajuta diagrama de cuplu in alegerea unei masini cu motorizarile respective? Ambele incep sa "traga" calumea peste 3800-4000rot/min pana in aprox 6000rot/min.Mai mult de atat nici nu cred ca ti-ar folosi la ceva diagramele la niste motoare simple de tipul astora.

te ajuta destul de mult sa intelegi una alta daca intelegi graficele

Link to comment
Share on other sites

Si eu am fost curios sa caut pentru a mea. Nu ma interesa cuplul maxim (pentru ca il cunosteam), ci mai degraba graficul. Degeaba au sarit colegii ca sunt motoare slabe. N-are legatura. E util sa vezi un astfel de grafic. Nu neaparat pentru a stoarce maxim din motor, ci mai degraba pentru a-l conduce corect.
Link to comment
Share on other sites

Si eu am fost curios sa caut pentru a mea. Nu ma interesa cuplul maxim (pentru ca il cunosteam), ci mai degraba graficul. Degeaba au sarit colegii ca sunt motoare slabe. N-are legatura. E util sa vezi un astfel de grafic. Nu neaparat pentru a stoarce maxim din motor, ci mai degraba pentru a-l conduce corect.

 

Ăl poţi conduce corect ĂŽn funcţie de cum ĂŽl simţi.

 

Ăţi poţi da foarte uşor seama dacă mergi subturat şi la ce turaţie trebuie să schimbi ca să te foloseşti la maxim de putere.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

te ajuta destul de mult sa intelegi una alta daca intelegi graficele

 

Ce??

 

 

Nu neaparat pentru a stoarce maxim din motor, ci mai degraba pentru a-l conduce corect.

 

Hai sa fim seriosi,deja o dam in Formula 1,stam sa citim grafice inainte de a ne cumpara o masina de familie.

Link to comment
Share on other sites

punct optim de schimbare a vitezei de ex :twoup:

 

am atasat si niste grafice

 

http://www.e46fanatics.com/faq/m54engine.html

 

ma rog poti sa vezi si curba de cuplu vs putere

 

tu vad ca ai un remap facut nu te-a interesat vreodata sa vezi diferentele fata de stock?

 

Sincer,nu prea...diferenta o simti in teste de acceleratie 0-100,0-160,0-200,100-200 si compari timpi stock vs timpi dupa remapare,plus de asta daca iti cunosti masina simti diferenta daca s-a schimbat ceva in bine,daca simti cuplul de la o turatie mai mica fata de inainte.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eu m-am interesat de viteza maxima constructiva, sa fie cel putin 200kmh.

 

:) ...za best

Si surprize-surprize...toate BMW-urile(cu transmisie manuala) mai noi de '99 au viteze maxime constructive incepand cu 200kmh, deci usor de ales...l-am luat pe cel mai ieftin si bun dintre ele :twoup: .

Mai ramane sa gasesc diagramele alea de cuplu, ca sa ma tin si eu la semafoare dupa loganul de 1,6 8v, ca de ala de 16v nu reusesc sa trec decat dupa 180kmh dar asta doar teoretic.

Link to comment
Share on other sites

punct optim de schimbare a vitezei de ex :twoup:

 

am atasat si niste grafice

 

http://www.e46fanatics.com/faq/m54engine.html

 

ma rog poti sa vezi si curba de cuplu vs putere

 

tu vad ca ai un remap facut nu te-a interesat vreodata sa vezi diferentele fata de stock?

schimbare optima, in ce scop?

pt consum - trebuie sa nu mergi subturata ca sa nu faci probleme distributiei

pentru performanta - schimbi imediat dupa turatia de putere maxima, la otto oricum cuplul dezvoltat la roti (si puterea) e mai mar intr-o treapta inferioara si daca ajungi aproape de limitare decat in urmatoarea treapta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.