Jump to content

Presiune ulei la pornire


Recommended Posts

Salut, problema pe care am sesizat-o este la pornirea motorului, si anume, becul de presiune la ulei in loc sa se stinga in momentul pornirii motorului, se stinge cam dupa o secunda. Inca nu am avut timp sa ma duc sa-mi verific presiunea la ulei dar am facut un "test" cu motorul la temperatura optima. Am tras frana de mana si din ambreiaj am tinut cateva secunde motorul undeva la 600rpm si becul la ulei nu s-a aprins deloc.

stie cineva de ce ar fi problema cu presiunea doar la pornire ?

Link to comment
Share on other sites

Ce ulei ai in motor?

 

Daca ar fi ceva uzat la motor atunci la testul tau s-ar fi aprins becul. La rece uleiul este ceva mai gros si ii ia ceva timp pana cand incepe sa circule prin motor. Unele motoate au o valva unisens care tine uleiul in partea superioara - nu stiu daca al tau are asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Uleiul este Castrol magnatec 10w40 , e de vreo 4000Km in motor si la fel se comporta si cu Aral atat la 0Km cat si la 11-12 mii. motorul are aproape 200 mii(la bord, real... Dumnezeu cu mila :twoup: )

Daca motorul este cald si opresc undeva 5 minute, la pornire se stinge imediat, dar daca stau mai mult, sa zicem jumate de ora, din nou se stinge ceva mai greu.

Si eu ma gandesc tot la o valva de genu asta sau alte filtre infundate(daca mai exista si altele in afara de cel care il schimba toata lumea odata cu uleiul.

 

stie cineva ce rol are valva 5 din prima imagine sau piesa 4 din a doua imagine ?

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Tour...ump_with_drive/

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Tour...tem_oil_filter/

Edited by waterresistro
Link to comment
Share on other sites

Uleiul este Castrol magnatec 10w40 , e de vreo 4000Km in motor si la fel se comporta si cu Aral atat la 0Km cat si la 11-12 mii. motorul are aproape 200 mii(la bord, real... Dumnezeu cu mila :twoup: )

Daca motorul este cald si opresc undeva 5 minute, la pornire se stinge imediat, dar daca stau mai mult, sa zicem jumate de ora, din nou se stinge ceva mai greu.

Si eu ma gandesc tot la o valva de genu asta sau alte filtre infundate(daca mai exista si altele in afara de cel care il schimba toata lumea odata cu uleiul.

 

stie cineva ce rol are valva 5 din prima imagine sau piesa 4 din a doua imagine ?

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Tour...ump_with_drive/

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Tour...tem_oil_filter/

 

Lasa alea si schimba filtrul...

Link to comment
Share on other sites

Salut, problema pe care am sesizat-o este la pornirea motorului, si anume, becul de presiune la ulei in loc sa se stinga in momentul pornirii motorului, se stinge cam dupa o secunda.

 

Nu este nici o problema.Apare o anumita uzura dupa multi km, insa eu nu mi-as face griji.

Daca s-ar aprinde becul dupa 800-1000rpm, aia ar fi altceva.

Link to comment
Share on other sites

poti merge linistit cu masina, atata vreme cat becul se stinge pe un unterval 0.5-5 sec nu ai absolut nici o problema

ca si idee poti cronometra acum in cat timp se stinge becul si cand o sa faci schimbul de ulei masori iar timpul , sa vezi diferenta

Link to comment
Share on other sites

iti curge uleiul din filtrul de ulei inapoi in baie cand sta mai mult

apoi pana nu se umple filtrul cu ulei nu creaza presiune

cauza: una din garniturile de la filtru nu e etansa.... fie aia mica din capul prezonului....fie cea de la capac poate nu e nici strans bine capacul

in mod normal uleiul din filtru ar treb sa ramana in filtru

timpul mult mai mare pt restabilirea presiunii si ungerii lagarilor iti va mari uzura care apare la pornire...deci probl treb remediata

Link to comment
Share on other sites

iti curge uleiul din filtrul de ulei inapoi in baie cand sta mai mult

apoi pana nu se umple filtrul cu ulei nu creaza presiune

cauza: una din garniturile de la filtru nu e etansa.... fie aia mica din capul prezonului....fie cea de la capac poate nu e nici strans bine capacul

in mod normal uleiul din filtru ar treb sa ramana in filtru

timpul mult mai mare pt restabilirea presiunii si ungerii lagarilor iti va mari uzura care apare la pornire...deci probl treb remediata

 

Ar parea logic, doar ca garniturile au fost schimbate odata cu filtrul... si cu filtrul vechi era aceeasi poveste.

O sa le verific zilele astea...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.