Jump to content

Suspensie e39


g_emanuel

Recommended Posts

Salut,

 

Trebuie sa schimb suspensia la un e39 520d, am pus jante de m5 ( e39 ) si masina fiind cam barca in curbe sau denivelari mai bat rotile in caroserie. Am nevoie de o suspensie sport / reglabila care nici sa nu imi rupa spatele, sa mai pot pastra ceva din confortul de odata :twoup:.

 

La alta alternativa ma gandeam sa vad daca se potriveste o suspensie completa de m5.

 

Pentru cele reglabile am gasit pe la 600euro AP ( nu am auzit niciodata ) pe ebay.

 

Ce parere aveti ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut,

 

Trebuie sa schimb suspensia la un e39 520d, am pus jante de m5 ( e39 ) si masina fiind cam barca in curbe sau denivelari mai bat rotile in caroserie. Am nevoie de o suspensie sport / reglabila care nici sa nu imi rupa spatele, sa mai pot pastra ceva din confortul de odata :twoup:.

 

La alta alternativa ma gandeam sa vad daca se potriveste o suspensie completa de m5.

 

Pentru cele reglabile am gasit pe la 600euro AP ( nu am auzit niciodata ) pe ebay.

 

Ce parere aveti ?

 

AP sunt fabricate in GERMANIA si sunt destul de soft! Nu te astepta sa gasesti ceva fff rigid pt ca una rigida costa mult de obicei! O suspesnie reglabila devine ''rigida'' doar atunci cand dropul este foarte mare si depaseste specificatiile producatorului!

Link to comment
Share on other sites

Suspensiile de calitate costa mai mult nu neaparat cele sport.

Poti incerca kitul de arcuri eibach pro si amortizoare bilstein b8. Ai o cadere moderata de vreo 3 cm, arcurile sunt progresive. Desi e varianta mai blanda, totusi e destul de dura suspensia. Totusi eu nu as pune suspensie sport in Romania, condusul devine o corvoada. Interiorul se distruge mai rapid(apar imediat greieri care nu stiait ca ii ai )

Daca iti pui arcuri si amortizoare noi sigur ca nu o sa ai balans asa de mare. Balansul mare il ai din cauza ca e obosita suspensia nu ca nu e sport..

La mine pe fata, din cauza ca arcurile fata vechi erau asa de obosite, practic nici nu s-a observat cadearea aia de 3 cm, asa era de lasata.. :twoup:

Nu stiu cat costa la e39 un kit dinasta, la e34 am dat in jur de 640 de euro daca imi aduc aminte. Arcuri bune standard si amortizoare standard bilstein erau vreo 590.

Ce costa e calitatea lor, nu faptul ca sunt sport. Intre varianta sport si standard la aceasi firma diferentele sunt relativ mici, cum am dat si exemplul de mai sus. Am garantie 100k km la tot kitul.

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Nu vreau ceva foarte rigid. Vreau ceva ce sa ramana totusi confortabil dar nici barca totala sa nu mai fie. Acum imi bate caroseia in jantele de 18 ( m5 ) cand intru tare in curbe sau la valuri de asfalt.

 

Am realizat si eu acum 2 zile ca suspensia mea ( barca ) ar fi din cauza amortizoare / arcuri care sunt foarte obosite, dar foarte confortabile. nu stiu daca sa iau suspensie m sau m2 ( m2 este si pe m5, dar este mai dura ... ).

 

Daca aveti m, imi puteti spune niste impresii ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.