Jump to content

Trepidatii cand accelerez.


320i_24valve

Recommended Posts

Aceleasi simptome le-am avut la un 535i. Am banuit ca e flansa cardanica. Pana la urma a fost volanta.

 

Daca nu stii cu ce se mananca volanta, urmareste link-ul urmator si o sa intelegi.

 

Volanta e roata aia mare din capatul vibrochenului, puterea motorului e transmisa de ea catre roti prin intermediul cutiei si al diferentialului.

 

http://auto.howstuffworks.com/engine-inline.htm

Link to comment
Share on other sites

Ca sa dau cutia jos trebuie sa las masina mai mult timp in service. Cu ocazia asta as desface si motrorul. Intrebare... Off topic... (poate o sa par prea novice) exista cutie ptr E36 cu treapta intai inspre inapoi? e mai fiabila? e " in trepte scurte" ? Merita? Se gaseste? Unde pot sa aflu un pret?
Link to comment
Share on other sites

Trei posibilitati :  1. Ai luat masina de noua.

                          2. Ai avut bani sa iti iei o masina mai recent fabricata.

                          3. Ai cascat naibiiiiii ochii cand ai cumparat-o nu ca mine.

119449[/snapback]

 

Nu e nici una din variantele de mai sus !

Pisoiul meu e din decembrie 1991, si proprietarii dinaintea mea, nu prea au avut grija de ea. Doar, ultimul... a mai dus-o pe la Filaret, pe la revizii.

In rest, trebuie sa-i schimb o aripa ca a fost chituita prost, compresorul de AC trebuie facut sa mearga, trapa nu se deschide, interiorul as vrea sa-l schimb si sa retapitez scaunele, senzorul de temperatura exterioara nu stiu ce are ca aparatul nu imi indica corect... etc. Ma rog, astea sunt chestii minore si unele nu le-am vazut cand am luat masina. Ma bucur in schimb, ca la capitolul motor si mecanica masina sta bine.

Defapt, la asta m-am uitat cand am luat-o.

La electrica, ma pricep cat de cat... ca sunt electronist si cineva mi-a dat si schema electrica de E36 ! :blink:

Eu o sa-mi rezolv problemele, usurel, una cate una.

Dar, cum ti-am mai spus intr-un alt topic al tau, stai linistit ca orice se poate repara !

Link to comment
Share on other sites

1.Dak vrei sa desfaci motorul shi nu te pre pricepi mai bine il lasi asha cat sa se invarta, nu il desface pt k is multe piese shi o sa le incurci sau nu mia gaseshti sa le pui a loc.

2. Decat sa desfaci cutia d p masina mai bine stai linishtit shi dai motorul, pt k oricum acolo este volanta (p motor), dar u s-ar putea sa ai o problema in tampoanele la motor, nu cred k are rost sa dai motorul jos de la trepidatie intre 3000-4000 de ture, dak u aveai belele cu voalnta aveai la orice turatie (tinand cont k aia este sa elimine golurile intre ciclurile de aprindere shi .....), are mai multe roluri (din cate am auzit), shi shtiu shi eu ceva mecanica, dar in fine, mai bine t duci cu masina la un specialist, dak nu putem vorbi shi merem la un preten kre are service shi vede el ce are.

Acum cum crzi u mai bine!

Dar cu prietenul tau (cel care iti shtie masina de la A-Z), el ce spune, ce parere are????

Parerea mea, nu te arunca cu capul inainte ca is multe de stricat la motor + k u nu ai cine shtie c experienta (eu vb)

Multa bafta :blink: :) :)

Off topic cred k te-am vazut acum 2 sau 3 zile p iuliu maniu cu masina mai p seara un pic

Link to comment
Share on other sites

dak u aveai belele cu voalnta aveai la orice turatie (tinand cont k aia este sa elimine golurile intre ciclurile de aprindere shi .....), are mai multe roluri (din cate am auzit), shi shtiu shi eu ceva mecanica,

119528[/snapback]

 

Volanta creaza probleme la anumite turatii, nu la orice turatie. Este vorba de rotatia ei, care creeaza acea vibratie. Ia-o mai simplu. Rotzile neechilibrate, ai sesizat ca nu vibreaza decat de la o anumita viteza, 90 pana la 120. Asa si volanta, amplitudinea vibratiei creste cu turatia volantei pana la un punct, probabil intre 3000/4000rpm, si apoi scade.

 

Problemele astea le-a avut si masina mea. Eu simteam vibratia in scaun, aveam impresia ca vine de undeva din spate. Normal, m-am gandit la cardan. Rezolvarea vibratiei a fost schimbarea volantei, flansa cardanica si cardanul au ramas aceleasi.

 

Cum adica elimina golurile din ciclurile de aprindere? Si ce roluri zici tu ca mai are?

Link to comment
Share on other sites

Prietenul meu care stie masina de la A-Z saracul nu l-am mai cautat de o luna. Nu prea am timp. Armata imi papa 99% din timp. Cand sunt eu liber nu e el si tot asa... Totusi cred ca e de la cardan. Cred ca la service voi vedea cu adevarat. Va dau de stire...

119546[/snapback]

 

OFF TOPIC.

 

Lucrezi in armata, sau eshti unul dintre baftoshii adevaratzi care au prins ultimile incorporari ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.