Jump to content

Am belele cu E34 520i touring


Recommended Posts

Am facut un schimb... am dat o calibra pe un 520i touring E34 din 93. Mi-am luat o mare tzeapa.. Pe langa faptu ca imi fierbe motoru(asta se rezolva), are urmatoarele simtome:

-turatia fluctueaza la relanti intre 500-900 rpm....

-se aud niste zogomote metalice la relanti( uneori)

-pleaca nervos doar daca apas pedala pana la fund(si nici atunci nici un spectacol, doar dupa ce trece de 3500-3800 de ture se infige)

-nu are putere sa traga adik... daca apas pedala de acceleratie.. creste doar acu de la consum...si turatia dar foarte greu

- cand sta pe loc acul de la consum se ridica peste 30 si nu se mai vede, la drum intins... cu a5a la 2500 de ture consumul e de 9-10.

Daca ati putea sa ma ajutati cu un sfat... ce ar putea sa fie defect la masina asta...

119494[/snapback]

 

 

Salut,

 

si eu am dat un Opel Vectra pe un BMW 520i si sincer acum am ceva mustrari de constiinta. Opelul mergea super bine, consumul era mai mult decat bun dar avea ceva probleme cu rigina pe dedesupt. sunt fan BMW de mic si am zis ca am facut o afacere buna, dar am momente cand cred ca nu prea a fost. Vectra avea motor de 2000 115cp, calc de bord, afisaj electronic, oglinzi incalzite, trapa, inchidere centralizata si mai multe. Bmw-ul (520i din ;89) care il am acum e chel , are doar oglinzi electrice si inchidere centralizata.

Am si eu aproximativ aceleasi probleme cu el, nu prea trage, consuma de rupe ( in comparatie cu Vectra ), la startul de pe loc e mult mai puturos decat vectra desi are mai multi cp, dar cred ca se vad kg-ele in plus la greutate.

e careva dintre voi din Pitesti si ma poate indruma catre un service bun sau se poate uita si pe la mine pe acolo sa imi dea o parere ???

 

va multumesc !!!

Edited by dvz
Link to comment
Share on other sites

Daca te referi la ala de langa cimitir, eu zic ca are preturi mari... Cere pe un motor de 2,5 1500eu, un interior de M5 1000 EU, viscoculpa 3 milioane... Ornamente de plastic nu da decat cu tot cu ushi...

 

Dupa care am plecat, nu am mai intrebat de altele :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am facut un schimb... am dat o calibra pe un 520i touring E34 din 93. Mi-am luat o mare tzeapa.. Pe langa faptu ca imi fierbe motoru(asta se rezolva), are urmatoarele simtome:

-turatia fluctueaza la relanti intre 500-900 rpm....

-se aud niste zogomote metalice la relanti( uneori)

-pleaca nervos doar daca apas pedala pana la fund(si nici atunci nici un spectacol, doar dupa ce trece de 3500-3800 de ture se infige)

-nu are putere sa traga adik... daca apas pedala de acceleratie.. creste doar acu de la consum...si turatia dar foarte greu

- cand sta pe loc acul de la consum se ridica peste 30 si nu se mai vede, la drum intins... cu a5a la 2500 de ture consumul e de 9-10.

Daca ati putea sa ma ajutati cu un sfat... ce ar putea sa fie defect la masina asta...

119494[/snapback]

omule iti spun eu cateva chestii ca sa stii de motoarele de 24 de valve

-in general ai probleme cu fiertul apei vara mai ales in oras si asta nu pentru ca este termostatul daca il mai ai si nu ti l-a scos ala care ti-a vandut-o, ci pentru ca paleta aia care o ai la radiator nu mai este a lui (de regula banditii pun de ford ca se cam potriveste si nu prea) are o spirala cu mercur care s-a dus si te costa cam 100 de euro una la dezmembrari.

_ turatia fluctueaza pentru ca iti baga vapori de ulei pe returul circuitului de aer care intra in racordul de la iesirea din debitmetru, se poate remedia prin curatarea epuratorului de ulei. daca se repeta trebuie schimbat 6 milioane

- nu trage pentru ca s-ar putea sa fie discul de ambreaiaj dus si atunci nu are putere, oricum motorul de 24 de valve este mai puturos la reactia rapida a acceleratiei fata de cele de 12, urmareste ce le-am scris eu la cei care au intrat pe topicul meu cu vand bmw 520i plec din tara, si ai sa vezi.

Link to comment
Share on other sites

Am facut un schimb... am dat o calibra pe un 520i touring E34 din 93. Mi-am luat o mare tzeapa.. Pe langa faptu ca imi fierbe motoru(asta se rezolva), are urmatoarele simtome:

-turatia fluctueaza la relanti intre 500-900 rpm....

-se aud niste zogomote metalice la relanti( uneori)

-pleaca nervos doar daca apas pedala pana la fund(si nici atunci nici un spectacol, doar dupa ce trece de 3500-3800 de ture se infige)

-nu are putere sa traga adik... daca apas pedala de acceleratie.. creste doar acu de la consum...si turatia dar foarte greu

- cand sta pe loc acul de la consum se ridica peste 30 si nu se mai vede, la drum intins... cu a5a la 2500 de ture consumul e de 9-10.

Daca ati putea sa ma ajutati cu un sfat... ce ar putea sa fie defect la masina asta...

119494[/snapback]

salve-sa stii ca se rezolva problemele tale,dar bmw e mai tare decat calibra la multe capitole,mai ales fiabilitate-as vrea sa vad si eu masina ta-adioprisan

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

azi am studiat mai mult motorul si anexele si am gasit cateva lucruri in neregula: o gaurica mica in partea de plastic a radiatorului, 2 pale rupe de la elice, ulei in cilindru 6, bujiile negre...In timpul functionarii radiatorul nu se incazeste... iese abur prin gaurica respectiva, furtunul de sus al radiatorului frige, cel de jos e rece.... poate fi.. pe langa gaura din radiator de vina si termostatul?.... astept pareri in legatura cu cele depistate azi

pompa de apa trebuie schimbata nu mai circula apa de asta fierbe motorul

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

am gasit pe unu aici la mine in ploiesti are vreo 40 de bmw-uri de dezmembrat... si preturile nu-s asa mari are E28, E12, E32, E34, E36.... de toate :blink:

salut bossko...si eu sunt tot din ploiesti. de cine este vb, de "pocaitul" cel de la fostul poligon? legat de problemele tale, sunt si eu apropiat si anume mi se pare ca nu prea trage asa cum ma asteptam de la un bmw 520i si am si ceva probleme cu pornirea la rece si relantiul in permanenta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.