Jump to content

IATA SI TROACA MEA


Krebs

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
si eu il folosesc si e super tare, a curatat niste jante pline de vaselina pe interior de la un burduf spart de planetara fara prea mult efort din partea mea, aplicat, lasat 2-3 minute, dat apoi cu jet si voila, job done :thumbsup:
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

oare la cat se schimba distributia "safe" la motorul asta (M47N)?!

 

are 240 de mii , ma gandeam ca la 300 ar fi bine sa i-o schimb.

 

My link

+1

Si eu ma apropiu de 300k si ma gandeam sa o schimb. Stie cineva sau a schimbat-o cineva?

 

Ce piese ar trebui schimbate mai exact?

Link to comment
Share on other sites

ce este de schimbat este simplu (4 patine, 2 lanturi, 2 intinzatoare)

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/b/133.png

 

+

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/g/v/138.png

 

 

are zgomote?

daca nu mai verifica pe la 300k si te hotarasti atunci, desi si 300 e inca ok zic eu

cate ore de functionare are motorul?

 

n-are absolut nici o problema fata de prima zi, ca sunet de motor(care oricum este zgomotos din nastere..)

dar nu vreau sa ma trezesc ca se intampla dintr-o neglijenta.

 

eu n-am gasit un interval de schimb..

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

nu m-as hazarda sa schimb pinioanele si nici simeringul de la arbore, mai ales ca nu am gram de ulei pe nicaieri..totul este uscat, deoarece am praf uscat destul pe motor/cutie(n-am curaj sa bag jet de apa peste el) :)

 

poate apare cineva , ca prin minune cu un interval de service pt schimbul distributiei :) desi cred ca 80-90% nu au schimbata distributia la motorul asta..unele cu ceva sute de mii deja

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am schimbat curelele (Gates) cu unele Contitech(made in Romania) , surpriza ar fi ca nu mai scartaie la pornire oprire, se pare ca puful ala de pe curea chiar conteaza , la Gates nu exista puful.

 

Parca e si ciudat acum , fara scartait.

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

Kenbobo e pe bune faza, acum nu mai scartaie , parca ma obisnuisem naibi cu scartaitu :) alea gates sunt lucioase pe spate si au doar cauciuc pe caneluri

 

am observat ca motorul asta opreste in "trepte" si cred ca atunci scartaie cureaua daca nu este un cu puf , din cate stiu si cea oem tot de contitech este facuta , acum ce sa zic, sper sa tina cat mai mult minunea :)

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

s-a crapat vasul de expansiune..

 

http://i59.tinypic.com/29en6ns.jpg

 

http://i59.tinypic.com/jp8kzs.jpg

 

chin mare sa-l schimbi ..am pus un behr, sper sa nu mai pierd lichid de racire..

 

pierdea doar cand se incalzea apa si incepea sa fie presiune in vas, insa mai mult se prelingea, daca opreai motorul nu prea stiai de unde cum si in ce fel..

Link to comment
Share on other sites

pai din 2004..si 240 de mii.. :) prea devreme ?!

 

cert e ca nu era crapat total ,doar se deschidea putin la presiune(la o saptamana de mers prin Bucuresti puneam 1L de antigel),chestia nasoala era ca nu se vedea clar de unde...e boala lor, vorba aia.

 

eu prefer sa am mai mult antigel.

Edited by Krebs
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.