Jump to content

Merita montata turbina electrica?


blade

Recommended Posts

DESCRIERE :

 

At full throttle, the Electric supercharger automatically activates to produce 2.5 psi additional air-pressure to the engine intake. This additional air-pressure results in greater air density reaching the engine. The mild level of boost from the supercharger is measured by the engine management sensors, and the car's computer (ECU) increases the delivery of fuel to keep the air-fuel ratio at optimum levels.

 

Gain up to 30hp on your BMW

 

 

PRET : $449.99

post-8368-1279657223_thumb.jpg

post-8368-1279657237_thumb.jpg

post-8368-1279657244_thumb.jpg

Edited by blade
Link to comment
Share on other sites

E o pacaleala. Jucaria aia nu poate produce un debit de aer suficient.

Desi nu pare, cantitatea de aer consumata de un motor este extrem de mare. Ca sa produci cantitatea de aer necesara trebuie sa consumi foarte multa energie. Un motor electric alimentat la 12V nu ar fi capabil de asa ceva, ar trebui sa consume cateva sute de amperi. Tocmai de aceea turbinele sunt antrenate fie de gazele de evacuare, fie mecanic direct de motor.

 

Daca era asa de simplu nu s-ar mai complicat fabricantii cu turbine care se invart cu cateva zeci de mii de rotatii pe minut si care sunt extrem de scumpe. Ar fi pus un motoras din asta si gata turbo :twoup: .

Link to comment
Share on other sites

ma gandeam eu ca o fii un fel de tuning pilot :twoup: si mi se pare enorm 30 cai putere in plus sa stoarca prostia aia mica....

 

 

asa ca un off topic ce zici de kitu astalalt :

 

 

 

dar nu este pacaleala am sa imi montez si eu ventilatorul de la baie si o sa vedeti ca o sa am cel putin 50 hp

pe o roate desigur ca eu am baia cu multe ventilatoare

 

 

hai sa nu facem totusi mistouri,eu am cerut parerea colegilor nu idei dastea ironice ! merci !

post-8368-1279657597_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

CĂŁline, parcĂŁ ai vrut sĂŁ-Ăži faci aÂşa ceva pe Passatu' ĂŁla diesel, nu ?

Ai mai facut ceva ?

 

Eu am incercat altceva, aer sub presiune dintr-o butelie care era eliberat in admisie. Bineinteles ca nu a mers, e nevoie de debit mare de aer. Intre timp am schimbat motorul si nu am mai fost curios.

Link to comment
Share on other sites

Căline, parcă ai vrut să-ţi faci aşa ceva pe Passatu' ăla diesel, nu ?

Ai mai facut ceva ?

 

Eu am incercat altceva, aer sub presiune dintr-o butelie care era eliberat in admisie. Bineinteles ca nu a mers, e nevoie de debit mare de aer. Intre timp am schimbat motorul si nu am mai fost curios.

 

merge cu o butelie de O2, riscul este ca in contact cu uleiul-hidrocarburi.. face bum..! :twoup:

 

p.s. un bum destul de serios.

 

wow jucaria mai este si 450$$$ :) mai degraba se comporta ca o restricitie in admisie, in cel mai bun caz amesteca ceva mai bine aerul la debite mici-il omogenizeaza.. dar in mare este o pacaleala..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

cu turbo-compresor este ceva mai complicat, e bine sa iei legatura cu cineva care a mai pus si sa vezi cam la cat se ridica investitia, nu este simplu bolt-on, depinde de boost, trebuie calculat putin si motorul , eventual scazut raportul de comprimare, retras avansul, calibrat debitmetrul... + partea de control a turbinei. Pentru presiune mare si implicit putere mai mare deja trebuie sa patrunzi in motor: pistoane, biele.. Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

pai da-i click pe ea,mai mare de atat nu am putut face rost,detalii nu pot sa iti dau ca am luat si eu poza de pe ebay,acolo am gasit kituri pentru 4 cilindrii,am inteles de la cineva ca si presiune in turbina merge pana la 0,8 bari,si creste puterea de la 140 la 190 maxim 200 cp fara interne schimbate,azi am vb cu cineva si zicea ca stie pe cineva care are turbina garret pe motor m42 1.8is si cica l-a dus la 230 cp....acuma eu ma chinui sa fac rost de un contact al unei persoane ce a pus turbo pe motoru asta.cum fac rost de mai multe detalii promit sa le astern aici sau pe alt topic....
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa cauti o destinatie mai potrivita banilor :twoup: .

E nejustificat sa pui turbina pe un motor ca al tau. Daca vrei putere mai mare mai bine vinzi masina si cumperi una cu un motor mai mare.

Link to comment
Share on other sites

ideea e ca acu e prea mare impozitul,ca sa schimb motoru de pe asta e nasol sa il faca fara acte ca asta ce am e 4 cilindrii si celalalte sunt in 6....daca era in 6 era mai usor si nu in ultimu rand ma incanta ideea asta de tuning la motoru asta.....

 

 

deocamdata ma interesez ca am altele de facut la ea,la anu sa vedem ce si cum....adun informatii acu :twoup:

Link to comment
Share on other sites

ideea e ca acu e prea mare impozitul,ca sa schimb motoru de pe asta e nasol sa il faca fara acte ca asta ce am e 4 cilindrii si celalalte sunt in 6....daca era in 6 era mai usor si nu in ultimu rand ma incanta ideea asta de tuning la motoru asta.....

 

 

deocamdata ma interesez ca am altele de facut la ea,la anu sa vedem ce si cum....adun informatii acu :twoup:

 

Deci: incepand cu acea asa zisa turbina electrica si terminand cu kitul turbo prezentat de tine mai jos, pot sa-ti spun ( cu riscul de a atrage o agresiune de pareri contra) ca nu sunt 'bazaconii' cum spune lumea. La acea (hai sa-i spun ventilator electric), montat pe unele motoare pe benzina, cu siguranta creste putin puterea; e logic si firesc sa fie asa. Motorul atmosferic trage aer cat are nevoie, dar cand "oboseste" daca pacaleala asta mica ii baga mereu, il ajuta.

2. Kit turbo se poate monta pe orice motor; ideea este sa nu te grabesti si sa iti faca lucrarea cineva avizat. Nu ca ar fi mare smecherie, dar trebuie atentie si putin know-how. Cu asta se schimba datele problemei. Puterea si cuplul cresc semnificativ, si asa cum ai spus si tu, daca pot scoate dintr-un motor de pana in 2 litri puterea unuia de 3, de ce nu.

Link to comment
Share on other sites

probabil ajuta ventilatorul ala putin dar nu cred ca iti da 30 cp, e prea mult,vorba aia o turbina normala iti da sau cel putin la motoru meu da 40 cp fara sa fortezi prea mult motoru la o presiune de 0,8 bari din ce am inteles

 

cat despre kitu ala turbo sunt sigur ca o sa creasca putearea motorului mult si sunt sigur ca o sa crape piese pe rand,dar dupa cum spuneam deocamdata tatonez terenu ,caut pe cineva care chiar a pus,deci ceva sigur

Link to comment
Share on other sites

probabil ajuta ventilatorul ala putin dar nu cred ca iti da 30 cp,

Nu numai ca nu ajuta deloc, dar mai si obstructioneaza admisia!

Daca pui gluma aia de ventilator, nu el o sa pompeze aer, ci din contra, el va fi invartit de fluxul de aer care intra in motor.

Nu vei castiga, ci vei pierde ceva putere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.