Jump to content

E34 Dezaburirea parbrizului


Soryn

Recommended Posts

am un e34 din 1990 si am o problema legata de,dezaburirea parbrizului!

Mai bine zis nu imi sufla aer pe parbriz cum trebuie de tare si daca dau aerul la maxim pt parbriz de abia se simte ca baga

Ce sa fac?cum sa remediez?ie vreu furtun sarit prin bord,care trimite aerul spre parbriz?

Va rog daca poate cineva sa ma ajute cu sfaturi si niste poze pt desfacerea bordului de sus pe unde vine aerul sau tre dat jos complet?

Ca de la jumatate l-am desfacut inclusiv la calorifer am ajuns pt ca am crezut,ca ar fi spart calorifeul din cauza ca mi se face ceva pe geam urit,mai bine zis se pateaza,mai ales daca dau pe caldura ies un fel de aburi sau ceva de genul

Acum dezaburesc cu clima dar ce ma fac cand vine adevaratul frig?

Ajutorrr

Link to comment
Share on other sites

Sau ai scapat ceva in sistemul de ventilatie? sau ti s-a rupt ceva pe la comanda clapetei de orientare a aerului :blink:...dar la picioare baga ventilatie? cand misti clapeta nu cumva e moale ca o rama? ar trebui sa se auda ceva cand deschizi din maneta clapeta de acces aer pe sus :)

Sorry...e cu clima...e posibil vreun furtunash sa se fi scos de pe acolo...celelalte pozitii ale sistemului de ventilatie/aerisire sunt OK? adica clapetele pt picioare, pt aeratoare merg? sau sunt si ele ineficiente?

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Nu am scapat nimic in sistemul de ventilatie.

Din contra toate clapetele lucra cum trebuie,comuta aerul normal,merge si la picioare si in spate,deci peste tot

Doar ca atunci cand pun clapa in pozitia in care normal ar trebui sa sufle pe parbriz nu sufla,dar aerul se aude undeva prin bord si incepe sa iasa un fel de fum Dar eu nu cred ca ie fum,mai degraba cred ca ie mizerie si praf ce ie prin bord pe acolo si aia imi vine pe parbriz(CRED).

Deci as putea spune ca se albesc cumva geamurile sau se infumureaza etc

Doar daca dau cu clima imediat se dezaburesc si se curata perfect

Cine a mai patit asta?

Ajutati-ma va rog mult ca azi am avut friguri si nu am putut da drumu la caldura in masina,noroc ca am incalzire in scaune! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Clapetele de obturare a canalelor de aer in instalatzia de climatizare sunt comandate de servomecanisme la E34, nu de cabluri bowden. De unde trag concluzia ca motorashul clapetei de la conducta de aer superioara nu mai este alimentat.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.