Jump to content

scartait 520d


Flo_55

Recommended Posts

salut. am un 520d din 2000. am dus-o la spalatorie si ca desteptu am spalat si motoru. la vreo 2 ore dupa ce am scos-o din spalatorie a inceput sa scartaie ceva pe la motor. am fost la un service si mi-a zis ca e cureaua de la compresor. am schimbat-o (400mii), scartaia in continuare binenteles, si am fost la alti prosti care mi-au zis ca sunt rolele intinzatoare de pe cureaua auxiliara. le-am schimbat si pe alea vreo 4mil juma cu tot cu manopera si tot scartaie. am fost la niste baieti care cica se pricep la bmw-uri si cica e fulia de la compresor. am fost sa intreb si cica e vreo 17mil aia. nu stiu ce draq sa mai fac.
Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil cureaua de la alternator(ultima ramasa :blink: ).

Mai ,dar nu trebuie sa schimbi curelele asa,doar pe banuieli.Cureaua se poate da jos, porneste motorul,daca nu mai face,bingo,daca face in continuare e altceva.

 

La fel si cu fulia de la compresor,scoate cureaua,vezi daca mai face.

Bine ca nu ti-au zis sa cumperi alt motor :)

Link to comment
Share on other sites

salut. am un 520d din 2000. am dus-o la spalatorie si ca desteptu am spalat si motoru. la vreo 2 ore dupa ce am scos-o din spalatorie a inceput sa scartaie ceva pe la motor. am fost la un service si mi-a zis ca e cureaua de la compresor. am schimbat-o (400mii), scartaia in continuare binenteles, si am fost la alti prosti care mi-au zis ca sunt rolele intinzatoare de pe cureaua auxiliara. le-am schimbat si pe alea vreo 4mil juma cu tot cu manopera si tot scartaie. am fost la niste baieti care cica se pricep la bmw-uri si cica e fulia de la compresor. am fost sa intreb si cica e vreo 17mil aia. nu stiu ce draq sa mai fac.

119898[/snapback]

Ca sa vezi care curea este, daca scartie intr-adevar vreo curea ,poti sa torni apa pe ea in timp ce merge motorul si pt cateva sec cat este uda nu se mai aude nimc atunci sigur cureaua este de vina.Apropo de spalat de evitat acest lucru (mai ales cu apa sub presiune ) mai sunt si alte topicuri care spun ce probleme pot apare la spalare.

Link to comment
Share on other sites

intr-adevar , cu apa sub presiune pot aparea probleme. dar daca spalarea se face cu presiune scazuta a jetului, nu prea vad ce probleme pot aparea. ma refer la motoare diesel, asa cum este cel al lui FLO 55

120243[/snapback]

Indiferent de motor ,pot apare prbl la spalarea cu apa sub presiune.Ex . cel cu senzorul de la pedala de acceleratie ,senzor la care a intrat apa (a doua zi dupa ce spalat motorul cand a pornit masina statea turata la 4000 de ture) .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
sefu.... am avut si eu problema cu scirtaitul dupa spalare..... vrei solutia ?.... ia ti un spray de la 2+2 care unge si degripeaza ... eu dupa ce o spal ai dau drumu la motor si ai dau cu spray pe tot ce se invirte pe toate intinzatoarele etc etc.... si problema se remediaza de fiecare data ..... si apare din nou la urmatoarea spalade de motor... ..... e 170 mii spray ul ala .... eu zic sa ti iei spray decit sa ti cumperi alt motor :blink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.