Jump to content

Valva PCV la 318i e46


Recommended Posts

Problema este ca a inceput sa se auda un zgomot la motor ca un huruit de rulment indiferent daca eram in mers sau cu motorul la relanti si cu aerul cond. oprit, la inceput am crezut ca este o rola intinzatoare,dar dupa ce am dat curelele jos am vazut ca singura care avea joc destul de mare era pompa de apa,pe care am schimbato dar zgomutul a continuat,asa ca am duso la un atelier ,acolo dupa ce s-au uitat la ea 2 zile au ajuns la concluzia ca este valva PCV si furtunul gros care intra in ea pe care le-a schimbat ,furtunul era copt ,si valva avea rupte aripioarele alea 3 micute din centru si era plina de depunere ca o zgura neagra pe membrana din ea.Si culmea a disparut huruitul.

Intrebarea mea este care ar fi legatura intre valva cu furtunul si huruitul care parea de rulment,ca din cate am inteles cand sunt duse joaca relantiul,acum vreu sa fac mai multi km sa vad daca reapare huruiala ca parca nu imi vine sa cred ca aia a fost defectiunea.

MS.

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut valva si furtunul ala copt dara nu imi huruia,aveam oscilati in acceleratie

asa stiam si eu ca tre sa faca daca sunt defecte,dar mecanici zic altceva,mie nu imi vine sa cred ca ar putea face asa zgomot valva aia,

sau aerul fals care zic ei ar fi facut zgomotul ala.

sau poate ca o fi fost alt ceva si prosti au apucat sa imi schimbe valva si furtunul si dupa si-au dat seama si nu mi-a mai spus sa nu se faca de ras

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Valva aia iti da relantiul peste cap daca are membrana rupta/ciupita dar nu neaaparat tot timpul. A mea era praf facuta, rupta de jur imprejur si facea urat doar cand se incalzea motorul un pic. Fluiera ca naiba, prima data am zis ca am luat curea de calitate proasta, numai ce o schimbasem. Daca scoteam furtunul relantiul isi revenea.

La e36 costa 250 ron ca sa iti faci o idee, probabil tot pe acolo si la e46. A... plus ca imi tragea tot aerul din motor...ceva de genu, nu stiu cum sa explic dar cand scoteam joja in mers iesea foarte greu dupa care se auzea ca la compresor... fsss. Cred ca ai inteles:). Un priceput o poate testa sa stie exact daca e dusa.

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Cat te-a costat valva respectiva cu furtunul aferent?

 

Masina are motorul de 2 litri 143CP?

valva originala la bavaria 200ron,iar furtunul era 130 ron dar bineinteles ca nu eram nebun sa dau pe un simplu furtun de 40cm de vacum 130 cand valva era mai importanta si era 200 ron

masina 316 motor 1.9

Link to comment
Share on other sites

Cat te-a costat valva respectiva cu furtunul aferent?

 

Masina are motorul de 2 litri 143CP?

pe valva am dat 45 euro si pe furtun 18 euro eu sunt afara din tara si piesele a trebuit sa le cumpere de la BMW astia cu serviciu ca magazinele celelante nu aveau originale

Link to comment
Share on other sites

Valva aia iti da relantiul peste cap daca are membrana rupta/ciupita dar nu neaaparat tot timpul. A mea era praf facuta, rupta de jur imprejur si facea urat doar cand se incalzea motorul un pic. Fluiera ca naiba, prima data am zis ca am luat curea de calitate proasta, numai ce o schimbasem. Daca scoteam furtunul relantiul isi revenea.

La e36 costa 250 ron ca sa iti faci o idee, probabil tot pe acolo si la e46. A... plus ca imi tragea tot aerul din motor...ceva de genu, nu stiu cum sa explic dar cand scoteam joja in mers iesea foarte greu dupa care se auzea ca la compresor... fsss. Cred ca ai inteles:). Un priceput o poate testa sa stie exact daca e dusa.

Numai bine.

Deci se poate ca de la valva sa faca zgomutul asta ciudat care mie mai mult mi sa parut a fi de rulment uzat, tu daca o accelerai brusc disparea sunetul pt un moment ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.