Jump to content

Sa imi iau bmw e 36?


incepator.bmw

Recommended Posts

Aveti f mare dreptate baieti....ideea era sa vad cat m multe pareri...am tinut'o asa sa vedem care e treaba...eu sincer nici un kit de m nu as pune pe un bmw dc nu e m;) m bine un bme ruginit si cu motor fortza:D...motorizarile astea noi chiar nu m atrag f tare de la bmw...pacat:( sunt fan bmw:X....masina asta nu imi place de nicio cu,oare...cred ca s'asi vandut ca nu am m gasit'o pe net...o fi luat vreun cocalar din rahova..cu maneaua in blana si poate cu un nou paint pe spate semnul nike sau versace:))) eu am pejoul asta fara nicio prob si e f fiabil,f bun chiuar dc e cazan farnutzesc,cum spuneti voi...francezii sunt scumpi la piese,dar buni parerea mea...nemtii f buni la durabilitate si la pret! o sa pun in curand si ursul meu de care o sa va prapaditi de ras la estetic:D dar m vb la motor cu un nou topic;)

Si va rog pe viitor sa dati m multe detalii unui om si sa numai vob dupa forumuri si din auzite!Ms f mult!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Faptul ca noi nu avem o masina facuta dupa idei romanesti in afara de ARO tzine de cum a fost condusa aceasta tara, de ce si cum s-a vrut la vremea respectiva...de multe multe. Nu cred ca sunt/erau cu nimic mai presus ca nivel de cunostinte inginerii francezi decat cei romani, cel putin referindu-ma la anii '70-'90. Insa ei au avut norocul sa traiasca undeva unde au putut crea niste masini care au ajuns legende. Noi...nu.

 

Oricum...important la ceea ce discutam noi nu este ca francezii au creat acum multi ani niste masini bune si renumite, asta stie toata lumea. Ideea este ca acum de cativa ani nu mai creeaza masini deloc fiabile, si in plus sunt scumpe degeaba. Faptul ca noi nu fabricam deloc masini, da, e trist. Insa nici nu ne laudam a-n proasta ca suntem domle cine stie ce fabrica renumita...si ca masinile noastre sunt bune si fiabile.

Edited by Sherifu'
Link to comment
Share on other sites

Faptul ca noi nu avem o masina facuta dupa idei romanesti in afara de ARO tzine de cum a fost condusa aceasta tara, de ce si cum s-a vrut la vremea respectiva...de multe multe. Nu cred ca sunt/erau cu nimic mai presus ca nivel de cunostinte inginerii francezi decat cei romani, cel putin referindu-ma la anii '70-'90. Insa ei au avut norocul sa traiasca undeva unde au putut crea niste masini care au ajuns legende. Noi...nu.

 

Oricum...important la ceea ce discutam noi nu este ca francezii au creat acum multi ani niste masini bune si renumite, asta stie toata lumea. Ideea este ca acum de cativa ani nu mai creeaza masini deloc fiabile, si in plus sunt scumpe degeaba. Faptul ca noi nu fabricam deloc masini, da, e trist. Insa nici nu ne laudam a-n proasta ca suntem domle cine stie ce fabrica renumita...si ca masinile noastre sunt bune si fiabile.

intr'adevar serifule u ai o masina laudata de mult cunostinte d'ale mele...in rest astea noi....au dat gherla cu ele....m putin m'urile...nush nik despre ele

Nu poti sa vb asa despre ele...dc iti dau a mergi cu pejoul asta iti cad plombele,serios...nu bate,nu troncane nik pe el...motorr f bun...caroserie...tot...acum na nu se compara cu bmwul...eu ador bmwul...dar nu poti vb asa urat,cum vb lumea si de alfa...pana nu ai ceva nu vb din auzite!

Link to comment
Share on other sites

Faptul ca noi nu avem o masina facuta dupa idei romanesti in afara de ARO tzine de cum a fost condusa aceasta tara, de ce si cum s-a vrut la vremea respectiva...de multe multe. Nu cred ca sunt/erau cu nimic mai presus ca nivel de cunostinte inginerii francezi decat cei romani, cel putin referindu-ma la anii '70-'90. Insa ei au avut norocul sa traiasca undeva unde au putut crea niste masini care au ajuns legende. Noi...nu.

 

Oricum...important la ceea ce discutam noi nu este ca francezii au creat acum multi ani niste masini bune si renumite, asta stie toata lumea. Ideea este ca acum de cativa ani nu mai creeaza masini deloc fiabile, si in plus sunt scumpe degeaba. Faptul ca noi nu fabricam deloc masini, da, e trist. Insa nici nu ne laudam a-n proasta ca suntem domle cine stie ce fabrica renumita...si ca masinile noastre sunt bune si fiabile.

intr'adevar serifule u ai o masina laudata de mult cunostinte d'ale mele...in rest astea noi....au dat gherla cu ele....m putin m'urile...nush nik despre ele

Nu poti sa vb asa despre ele...dc iti dau a mergi cu pejoul asta iti cad plombele,serios...nu bate,nu troncane nik pe el...motorr f bun...caroserie...tot...acum na nu se compara cu bmwul...eu ador bmwul...dar nu poti vb asa urat,cum vb lumea si de alfa...pana nu ai ceva nu vb din auzite!

 

Dar de unde stii tu ca vorbesc din auzite ? E adevarat ca nu posed si nu am posedat vreodata un Peugeot...m-a ferit Dumnezeu :twoup: Insa au multi cunoscuti...am condus sau am mers cu multe Peugeot...Am condus si 307 1.6 benzina 102 cai vreo 2 zile, consuma cat 2 bmw-uri la un loc, computer-ul de bord ciudat ca naiba... Intr-o dimineata nu mi-a mai pornit. Si ciudat e ca avea doar 55k km. Si masina chiar nu era cazan, o avea omu de noua.

 

Aici e vorba de parerea fiecaruia. Asta e parerea mea, ca frantuzestile sunt degeaba, cel putin dupa 1995 incoace. Si aceasta parere n-o sa mi-o schimbi tu aratandu-mi ca nu-ti bat bucsile...Nici mie nu-mi bat bucsile la bmw, si nici lu Nea Grigore de la etaju 2 nu-i bat la Dacie. Si asta inseamna ca bmw meu, peugeot tau, si dacia lui sunt toate 3 masini bune ? In schimb la E38 acum ceva timp mi-a cazut pompa de servo. Deci rezulta ca E38 este cazan, nu ? Important nu e ca nu bat bucsile si nu e stricata nici o piesa si ca masinii in functioneaza toate piesele in norme. Important este cum te simti intr-o masina, ce senzatie iti ofera...multe multe chestii :)

 

P.S. ... Si te rog sa nu-mi dai sa merg cu el, nu vreau sa-mi cada plombele sa ajung iar la dentist, nu ma simt prea bine cand tre'sa ajung pe-acolo :)

Link to comment
Share on other sites

Faptul ca noi nu avem o masina facuta dupa idei romanesti in afara de ARO tzine de cum a fost condusa aceasta tara, de ce si cum s-a vrut la vremea respectiva...de multe multe. Nu cred ca sunt/erau cu nimic mai presus ca nivel de cunostinte inginerii francezi decat cei romani, cel putin referindu-ma la anii '70-'90. Insa ei au avut norocul sa traiasca undeva unde au putut crea niste masini care au ajuns legende. Noi...nu.

 

Oricum...important la ceea ce discutam noi nu este ca francezii au creat acum multi ani niste masini bune si renumite, asta stie toata lumea. Ideea este ca acum de cativa ani nu mai creeaza masini deloc fiabile, si in plus sunt scumpe degeaba. Faptul ca noi nu fabricam deloc masini, da, e trist. Insa nici nu ne laudam a-n proasta ca suntem domle cine stie ce fabrica renumita...si ca masinile noastre sunt bune si fiabile.

intr'adevar serifule u ai o masina laudata de mult cunostinte d'ale mele...in rest astea noi....au dat gherla cu ele....m putin m'urile...nush nik despre ele

Nu poti sa vb asa despre ele...dc iti dau a mergi cu pejoul asta iti cad plombele,serios...nu bate,nu troncane nik pe el...motorr f bun...caroserie...tot...acum na nu se compara cu bmwul...eu ador bmwul...dar nu poti vb asa urat,cum vb lumea si de alfa...pana nu ai ceva nu vb din auzite!

 

Dar de unde stii tu ca vorbesc din auzite ? E adevarat ca nu posed si nu am posedat vreodata un Peugeot...m-a ferit Dumnezeu :twoup: Insa au multi cunoscuti...am condus sau am mers cu multe Peugeot...Am condus si 307 1.6 benzina 102 cai vreo 2 zile, consuma cat 2 bmw-uri la un loc, computer-ul de bord ciudat ca naiba... Intr-o dimineata nu mi-a mai pornit. Si ciudat e ca avea doar 55k km. Si masina chiar nu era cazan, o avea omu de noua.

 

Aici e vorba de parerea fiecaruia. Asta e parerea mea, ca frantuzestile sunt degeaba, cel putin dupa 1995 incoace. Si aceasta parere n-o sa mi-o schimbi tu aratandu-mi ca nu-ti bat bucsile...Nici mie nu-mi bat bucsile la bmw, si nici lu Nea Grigore de la etaju 2 nu-i bat la Dacie. Si asta inseamna ca bmw meu, peugeot tau, si dacia lui sunt toate 3 masini bune ? In schimb la E38 acum ceva timp mi-a cazut pompa de servo. Deci rezulta ca E38 este cazan, nu ? Important nu e ca nu bat bucsile si nu e stricata nici o piesa si ca masinii in functioneaza toate piesele in norme. Important este cum te simti intr-o masina, ce senzatie iti ofera...multe multe chestii :)

 

P.S. ... Si te rog sa nu-mi dai sa merg cu el, nu vreau sa-mi cada plombele sa ajung iar la dentist, nu ma simt prea bine cand tre'sa ajung pe-acolo :)

Am eu un dentist bun:)))ideea e ca ce e nemtesc e nemtesc frate!dar nici de alte marci nu poti spune ca sunt de lepadat!italienii intrec nemtii din multe pdv si francezii.....m multe...sa numai zic japonezii....noi vb de niste cazane pe aici de cateva mii de euro...nu am aflat nik despre pisici pe aici...in fine...cum sterg topicul....AAAAA SI M ALES MULTUMESC BAVARIA PT BALIVERNELE TALE....U DE LA BAVARIA CARE AI SCRIS TOPICUL ITI DAU EU UN BMW RECHIN,AL UNUIA DE LA MINE DE LA TARA CARE IL DA PE UN CAL,DC TOT ZICI CA BMWUL E BMW!

Link to comment
Share on other sites

daca toate firmele lor fac de 30 de ani numai masini mici si ieftine, nu poti intra pe o piata premium batand din palme. Cati ani i-au luat lui BMW si Audi sa concureze cu Mercedes ? Cam 20 de ani.

Crezi ca ar da cineva 80k pe un echivalent al lui M facut de Renault ? Au mai incercat sa faca un echivalent al seriei 5 si au fost cele mai mari esecuri posibile, vezi Velsatis de exemplu, am impresia ca s-au facut doar 2000 de exemplare si le-au luat cativa taximetristi dupa ce au putrezit in showroom cu anii..

 

Renault si Peugeot sunt niste masini foarte Ok pentru clasa lor, si mai ales Renault face niste masini fiabile raportat la cat dai pe ele mai ales. Ca se rup si cad plasticele de pe ea ? Asta tine mai curand de pret care se reflecta in calitatea interiorului, nu de fiabilitate.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

bre,pana acum voiai bmw,acum brusc italienii si frantuzii stiu sa faca masini,bmw nu; da stiu sa faca dar sunt incomparabile cu bmw,sunt comparabile cu vw dar totusi sub,la fell si cele japoneze sunt sub cele nemtesti

 

eu iti recomand un drive test si ai sa te convingi

 

chiar daca interioarele sunt mai sobre ai sa apreciezi materialele,pozitia in scaun,stabilitatea,lipsa greierasilor,dotarile,ergonomia,posibilitatea de configurare,val de revanzare si nu in ultim rand motoarele

 

asa e bmw face doar M-uri,vezi 3.0 benzina bi-turbo 340cp,vezi 3.0 diesel bi-turbo 306cp,cutiile cu 8 trepte si lista poate continua

Link to comment
Share on other sites

Faptul ca noi nu avem o masina facuta dupa idei romanesti in afara de ARO tzine de cum a fost condusa aceasta tara, de ce si cum s-a vrut la vremea respectiva...de multe multe. Nu cred ca sunt/erau cu nimic mai presus ca nivel de cunostinte inginerii francezi decat cei romani, cel putin referindu-ma la anii '70-'90. Insa ei au avut norocul sa traiasca undeva unde au putut crea niste masini care au ajuns legende. Noi...nu.

 

N-ai cum sĂŁ faci o maÂşinĂŁ fĂŁrĂŁ sĂŁ investeÂşti sume mari de bani, asta e clar.

ĂnsĂŁ având ĂŽn vedere cĂŁ nu am fost ĂŽn stare (din diverse motive) sĂŁ facem o maÂşinĂŁ autohtonĂŁ bunĂŁ, mai bine ne oprim cu criticile la adresa altora.

 

...in rest astea noi....au dat gherla cu ele....m putin m'urile...nush nik despre ele

 

AdicĂŁ BMW-urile noi sunt slabe?

Nu Âştii pe ce lume trĂŁieÂşti.

Link to comment
Share on other sites

in anii 80 de care vorbiti voi, departamentul de zgomot de la BMW (se ocupa de exemplu de cum si cat suiera stergatoarele la vant) avea buget de 7 mil de DM, si la brasov le-au dat un buget de 40k Lei unui profesor si unor studenti sa faca prima Dacie Diesel.

Cam asta e diferenta.

De alte masini premium poti sa iti zici ca nu iti plac, dar nu ca sunt praf sau slabe.

M e o masina masina misto dar vreo 60% din ce vinde BMW sunt probabil 316i si 116i ...

Cei care vorbesc de cat de naspa sunt masinile japoneze nu am mers probabil niciodata cu un Lexus sau Infiniti.

Un Mitshibishi Evo poate fi comparat foarte usor cu un M3, este mai bun pe alocuri si il bate la pret..

Sunt si eu fan BMW dar sa nu ne imbatam cu apa rece ca numai nemtii fac masini si BMW e ceva de neegalat..

Link to comment
Share on other sites

Cat m-am distrat citind topicul acesta... :twoup: ,mai greu sa citesc posturile initiatorului din cauza limbajului de mess/mirc/etc..

Este fapt stiut ca masinile frantuzesti au cele mai scumpe piese din gama lor.Nu or fi asa rele,sau proaste,dar cand ti se strica ceva,te doare.

Dai 10 000E pe masina si piesele costa cat la o masina de 20 000E.

La BMW stii exact la ce sa te astepti.

Link to comment
Share on other sites

dap, la BMW avem asa.. probleme electrice, debitmetre, casete de directie de 3000 de euro bucata la astea mai noi, la restul sunt ceva mai ieftine, cutii automate "lifetime" :twoup: , pompe de combustibil, pompe de injectie, injectoare, turbine ..

Nu stiu daca am omis ceva, cu rugina stau bine intradevar, in afara de e36 si la e46 problema aia cand se rupe puntea spate cu totul .:)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

dap, la BMW avem asa.. probleme electrice, debitmetre, casete de directie de 3000 de euro bucata la astea mai noi, la restul sunt ceva mai ieftine, cutii automate "lifetime" :twoup: , pompe de combustibil, pompe de injectie, injectoare, turbine ..

Nu stiu daca am omis ceva, cu rugina stau bine intradevar, in afara de e36 si la e46 problema aia cand se rupe puntea spate cu totul .:(

Da' voi ce vreti, sa fie perfectiunea intruchipata care nu se strica absolut niciodata? Mi se pare absurd... Orice se degradeaza, pana si omu', d-apoi un "amalgam ordonat" de fiare, plasticuri, cabluri, etc :)

 

Adica cum se rupe puntea spate cu totul, din ce cauza?

Banuiesc ca din cauza ruginei... :)

 

Eu nu am auzit abslout niciodata de vreun E36, de E46 nici nu mai pomenesc, caruia sa i se rupa puntea spate... :(

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Sunt niste suporti la care apar fisuri/crapaturi. Treaba a fost corectata la seriile ulterioare, dar unu numar destul de mare au prezentat problema asta.. Erau niste poze pe undeva , nu dau de ele acum, din cate stiu si cativa useri de aici de pe forum au avut problema asta. Se rezolva cu sudura, dar e destul de neplacut la o masina de calibrul asta.

Nici macar nu poti da vina pe drumuri, ca apare si in Vest treaba asta la greu.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Sunt niste suporti la care apar fisuri/crapaturi. Treaba a fost corectata la seriile ulterioare, dar unu numar destul de mare au prezentat problema asta.. Erau niste poze pe undeva , nu dau de ele acum, din cate stiu si cativa useri de aici de pe forum au avut problema asta. Se rezolva cu sudura, dar e destul de neplacut la o masina de calibrul asta.

Nici macar nu poti da vina pe drumuri, ca apare si in Vest treaba asta la greu.

Pana la urma e vorba de E36 sau E46? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

pe ambele modele..

 

un exemplu pe e46

un alt clip aici (se vede in partea de sus fisura aparuta :) )

 

au aparut si kit-uri de reparatie pentru astfel de fisuri.. asa ca este o problema ce trebuie urmarita atent :twoup:

product99a.pdf

Link to comment
Share on other sites

pe ambele modele..

 

un exemplu pe e46

un alt clip aici (se vede in partea de sus fisura aparuta :) )

 

au aparut si kit-uri de reparatie pentru astfel de fisuri.. asa ca este o problema ce trebuie urmarita atent :twoup:

Si ma gandesc ca doar pe motorizarile mari apare, sau nu?

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca sunt predispuse modelele cu motoare peste 2.0, datorita socurilor mai puternice pe care le resimte sasiul in zona respectiva. Acuma depinde si de modul de exploatare al masinii in decursul timpului. M3-ul respectiv nu cred ca stat prea mult "cuminte" deci putem sa ne gandim la ceva torsiuni pe puntea spate..
Link to comment
Share on other sites

eu zic ca sunt predispuse modelele cu motoare peste 2.0, datorita socurilor mai puternice pe care le resimte sasiul in zona respectiva. Acuma depinde si de modul de exploatare al masinii in decursul timpului. M3-ul respectiv nu cred ca stat prea mult "cuminte" deci putem sa ne gandim la ceva torsiuni pe puntea spate..

Se vede cu ochiul liber problema, sau trebuie dat jos antifonul?

Link to comment
Share on other sites

batai puternice in partea din spate dupa accelerari, decelerari mai bruste :twoup: asta nu inseamna neaparat ca ai o fisura sau ceva, dar merita inspectat ca sa stii o treaba.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.