Jump to content

intreruperi la relanti?


Recommended Posts

sal,poate ma poate ajuta si pe mine cineva,am un bmw 525 din 2001 si intrerupe la relanti,am fost pe la toate servisurile din oras si nu i-am dat de capat,am mers si la reprezentanta bmw iasi si m-au pus sa schimb un injector,debitmetru de aer si cablaj injectoare,am schimbat toate aste si problema nu a disparut,am mers din nou la reprezentanta bmw iasi si au spus ca masina e ok nu are nici o problema,nu stiu ce sa-i mai fac ma dispera..
Link to comment
Share on other sites

Pe pompa de inalta nu e senzor ci electrovalva de presiune ( se distinge usor pt ca este singura componenta de pe pompa care are prinsa o mufa...electrovalva se prinde in doua suruburi torx25...se ajunge destul de greu acolo, trebuie data admisia jos si indepartata partial conducta principala de vacuum ce vine de la pompa de vacuum )

 

Electrovalva are o sita extrem de fina....eu a gasit-o acoprita partial cu un fel de gelatina de la motorina proasta de la noi. Ca simtome, motorul nu prea tragea la turatie mica, intre 2000-2500rot/min se cam dadea in nas si imi oscila realantiul si la rece si la cald.

 

Nu iti recomand sa sufli cu aer sita pt nu a nu forta mizeria sa treaca de partea cealalta....eu am curatat-o cu un spray pt curatat carburatoare fara a aplica perpendicular jetul pe sita, ci un pic oblic pt a se indeparta mai usor mizeria in lateral...mai poti folosi si o pensula subtire si fina.

 

La seria 3 cu injectie common rail, electrovalva se gaseste pe rampa de inalta....ideea cu curatatul a avut-o un vecin cu un 318d/2004 care avea aceleasi simtome pe care le-am enumerat mai sus.

post-28479-1281467542_thumb.jpg

Edited by BeMWeistul
Link to comment
Share on other sites

la mine la 3.0 nu arata asa si nici nu este prinsa in 2 suruburi si nici nu trebuie sa dai admisia jos. la mine cel putin acel senzor sau electrovalva cum zici tu este cu surub pe ea siguru lucuru este ca trebuie sa dai carcasa de la filtru de aer de pe partea soferului si strambi o cheie in asa fel incat sa o poti baga acolo, iti zic maine exact si marimea ca ma duc la service uite si o poza cum arata la mine.

post-11021-1281642408_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Intradevar, acest senzor care citeste presiune de motorina poate fii suflat cu aer, el fiind amplasat pe rampa de inalta undeva in spatele admisiei, sub ea, mai precis. Problema oscilatilor nu cred ca este de la senzor pt ca prin el nu circula motorina precum circula prin electrovalva de presiune de pe pompa de inalta. Electrovalva e prevazuta cu o sita extrem de fina prin care circula motorina spre rampa cu injectoare, si daca nu e curata aceasta sita, atunci debitul de motorina e scazut si motorul se comporta ca si cum ar fii gatuit.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.