Jump to content

scoatere bucse brat fata(cele cu urechi)


kerosen

Recommended Posts

o sa imi cumpar brat dreapta fata,din cate stiu bratul vine fara a cea bucsa cu urechi,acum 1 saptamana chiar schimbasem bucsile dar nu si bratu,cand o sa scot bucsa de pe bratu vechi ,iar apoi o pun pe cel nou,se va uza bucsa,se va strika,va trebui sa iau alta bucsa...? help!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu ,nu asta sa intamplat....ma lasat bratu original pivotu a sarit si nu pot misca masina....si am nevoie urgent de un brat....

am gasit la grozadan lemforder 540ron si ZF la 360ron ,din cate am cautat pe net LEMFORDER,SACHS,BOGE SI ZF fac parte din grupul ZF....

ma intereseaza daca bratu ZF este bun si pot avea incredere sa cumpar,daca ma tine,chestia e ca nu dispun de atati bani pt bratu lemforder care stiu ca e bun..nam cu ce ,e criza..de abia am bagat bani in masina...

Edited by kerosen
Link to comment
Share on other sites

am inteles,orikum acu nu mai conteaza,caci am achizitionat lemforder..:twoup:,,,merci dan

poti sa scoti bucsa de pe bratul vechi,trebuie sa tai bratul vechi(bratul se taie chiar unde se termina bucsa) si dupa poti scoate bucsa

Link to comment
Share on other sites

si acea bucsa nu are o cota de presare cand este noua? daca o scoate prin depresare din brat adio cota de presare pe bratul nou(practic trece de 3 ori cu ea printr-un alezaj..), nici cu taiatul nu sunt prea impacat bucsa fiind deja presata o data(practic trece cu ea de 2 ori prin alezaj)..

 

cumpara brat cu bucsa sau brat si bucsa noi ambele si scapi de niste riscuri inutile..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

nu ,nu asta sa intamplat....ma lasat bratu original pivotu a sarit si nu pot misca masina....si am nevoie urgent de un brat....

am gasit la grozadan lemforder 540ron si ZF la 360ron ,din cate am cautat pe net LEMFORDER,SACHS,BOGE SI ZF fac parte din grupul ZF....

ma intereseaza daca bratu ZF este bun si pot avea incredere sa cumpar,daca ma tine,chestia e ca nu dispun de atati bani pt bratu lemforder care stiu ca e bun..nam cu ce ,e criza..de abia am bagat bani in masina...

A iesit pivotul din brat?? :twoup:

 

Multa lume spune ca este imposibil,cred ca ai spart mitul..

Link to comment
Share on other sites

Ce prostii ... scoti din bucsa bratul, mai ales ca ai montat-o nu demult. Va iesi usor si vei monta bratul nou. Punct. Atata filozofie, de parca bucsile alea is ceva rachete ...

busca intra foarte usor pe brat dar inapoi nu o mai poti scoate asa usor

Link to comment
Share on other sites

Si Gago si Robert au dreptate, in sensul ca iese usor cu presa, dar cand o bagi iar cred ca scade cu 30% viata ei, daca nu si mai bine.. Se merita sau nu o bucsa noua in situatia asta proprietarul decide... Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

am scos si eu cu presa, nu-i nici o filosofie... iese foarte simplu

 

 

PS: am scos cu presa hidraulica, nu extractoare ca cele din poza... poate merge si cu alea, depinde cat deschid ghearele alea...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

se poate scoate cu presa hidraulica,stiu si eu....nu iese foarte usor caci pana la urma urmei fortzezi bucsa cumva,si la scos si la bagat...deci asta ma itnereseaza,daca cumva se uzeaza,scade durata de viata,sau ce urme de uzura vor fi in urma acestei operatiuni..
Link to comment
Share on other sites

Ce prostii ... scoti din bucsa bratul, mai ales ca ai montat-o nu demult. Va iesi usor si vei monta bratul nou. Punct. Atata filozofie, de parca bucsile alea is ceva rachete ...

 

poate ne dai si un argument - in afara de ala ca iese usor, pana acum nu am vazut bucsa reutilizabila sau vreun producator sa recomande asa ceva, cat despre brat are si ala o limita, de vreo 2 ori merge imbucsat parca.

de ce? am scris mai sus.. dar deh, in fond ce-i o bucsa? o jucarie.. care-i riscul? infim

 

 

p.s. scoti bucsa din brat, nu invers, iar comentariul propriu ti se potriveste de minune!

Link to comment
Share on other sites

adevarul e ca sistem de bucsa ca astea de la E46 nici nu prea vezi in general... mari, moi... umplute cu ulei... astea-s un fel de "tampoane"... nu bucse... au toleranta foarte mare, denumirea de bucsa o au doar pentru locatie am impresia... chiar de noi permit bratului, implicit rotii, o miscare improprie unei bucse... dupa parerea mea sunt niste "rateuri" Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

si e34 si e39 au bucsi din acestea umplute cu ulei

 

in mod normal cu rotile drepte, la e34-e39, nu permit rotii sa se duca in fata sau in spate, si permit libertate atunci cand virezi..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Am scos presa din trusa si e pusa mai sus putin tot in trusa

 

Se deschid ghearele aleia suficient ca sa agate miezul? Din poza nu prea pare ..

Eu am asa ceva si nu ating mijlocul (aia mare din dreapta)....Ca urmare folosesc un TAR...voiam sa vad unde gresesc...

Ceau :twoup:

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.