Jump to content

scoatere bucse brat fata(cele cu urechi)


kerosen

Recommended Posts

Am scos presa din trusa si e pusa mai sus putin tot in trusa

 

Se deschid ghearele aleia suficient ca sa agate miezul? Din poza nu prea pare ..

Eu am asa ceva si nu ating mijlocul (aia mare din dreapta)....Ca urmare folosesc un TAR...voiam sa vad unde gresesc...

Ceau :)

 

Da se deschid destul de mult, mai am cateva prese pentru rulmenti care nu apar in poze. Presa care este in trusa (poza) are pe mijloc un inel ce vine fix pe axul bratului.

 

 

Cand vrei sa le schimbi la masina ta Dane te astept cu berea rece :)

 

Pai ce ai uitat ca am poliuretanice sau numai cum se schimba? ...Nu cumva cand ti-ai schimbat prima data bucsele........

Inteleg ca inelul vine pe ax ...unde, in spate, si daca da, cum il bagi acolo?

Ma intereseaza practic de ce tragi....nu in ce te sprijini...Sa nu spui ca tragi de mantaua metalica exterioara ca nu te cred...

... :twoup: ..Vreau sa-i zic lui bogdyy si sa se calmeze..

Ceau

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trag de inel cu bratele presei, daca nu ma crezi maine fac poze ca am 2 E46 la schimbat de bucse de bascule si brate. ok? :twoup:

 

Pai aia vreau mah!!

Si eu ma gandeam la un asemenea inel. Pune o poza !

Este cumva crestat? Am sa fac si eu o poza cu ceva improvizat care se pare ca merge. Poate este de ajutor mai multora.

Link to comment
Share on other sites

Ce prostii ... scoti din bucsa bratul, mai ales ca ai montat-o nu demult. Va iesi usor si vei monta bratul nou. Punct. Atata filozofie, de parca bucsile alea is ceva rachete ...

 

poate ne dai si un argument - in afara de ala ca iese usor, pana acum nu am vazut bucsa reutilizabila sau vreun producator sa recomande asa ceva, cat despre brat are si ala o limita, de vreo 2 ori merge imbucsat parca.

de ce? am scris mai sus.. dar deh, in fond ce-i o bucsa? o jucarie.. care-i riscul? infim

 

 

p.s. scoti bucsa din brat, nu invers, iar comentariul propriu ti se potriveste de minune!

 

Gago, citeste semnatura mea. Acum, te rog, nu mai abuza .. Pune si tu manuta pe o bucsa de aia, veci cum e de fapt si cum functioneaza si apoi hai inapoi si cere-ti scuze.

 

Scoti bratul din bucsa sau bucsa de pe brat, e fix acelasi lucru. Eu mi-am montat singur bucsile alea, cu apa, sapun si masurat, cum spune in manual. Daca le-a montat de 1 saptamana, parerea mea e ca poate linistit sa le refoloseasca. Pentru ca STIU CE IS SI CUM FUNCTIONEAZA. Asa ca parerea mea e una destul de avizata, fata de a ta.

 

ps: mult ti-a luat sa coci raspunsul

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

vorbiti cu un inginer mecanic care stie meserie si o sa va spuna un singur lucru, viata bucsei devine considerabil mai redusa daca o refolosesti. Acum depinde ce intelegi prin "merge". "Merge" cum merge totul la romani, adica improvizat, carpit si altele sau "merge ca la carte", si ansamblul va avea o durata de viata exact cat trebuie.

Nu are nici o importanta ca bucsa aia a stat o saptamana sau 1h pe bratul vechi, operatiunea de bucsare ii dauneaza in sine..

Fiecare face ce vrea dar nu mai recomandati aiurea tot felul de dubiosenii ca fiind fara probleme. Ca poate sa tina destul de mult.. da. Ca e mai ieftin.. da. Dar nu ca "nu are nimic" si e normal asa, si pe deasupra e si recomandat, iar aia care cumpara brat cu tot cu bucse sunt niste tampiti care arunca cu banii..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

vorbiti cu un inginer mecanic care stie meserie si o sa va spuna un singur lucru, viata bucsei devine considerabil mai redusa daca o refolosesti. Acum depinde ce intelegi prin "merge". "Merge" cum merge totul la romani, adica improvizat, carpit si altele sau "merge ca la carte", si ansamblul va avea o durata de viata exact cat trebuie.

Nu are nici o importanta ca bucsa aia a stat o saptamana sau 1h pe bratul vechi, operatiunea de bucsare ii dauneaza in sine..

Fiecare face ce vrea dar nu mai recomandati aiurea tot felul de dubiosenii ca fiind fara probleme. Ca poate sa tina destul de mult.. da. Ca e mai ieftin.. da. Dar nu ca "nu are nimic" si e normal asa, si pe deasupra e si recomandat, iar aia care cumpara brat cu tot cu bucse sunt niste tampiti care arunca cu banii..

+1

Link to comment
Share on other sites

Nu a zis nimeni ca aia care cumpara brat cu tot cu bucse sunt tampiti. Dar daca tie iti place "crede si nu cerceta", treaba ta. Nu e o bucsa care intra prin presare. Functionalitatea ei consta in aderenta pe brat si miscarea pe care o permite datorita celor doua aripioare. Atata timp cat bucsa strange pe brat(si din cate am citit, aderenta aia se obtine dupa mai mult timp) si aripioarele nu sunt crapate sau rupte, bucsa isi face treaba.

 

De ce sa arunce cu banii?

 

 

A, inca ceva. Nu cred ca bucsa asta a fost proiectata pentru socurile provocate de drumurile din Romania. Asa ca nu va tine niciodata cat tine in Germania. Chiar daca vei cumpara brat cu tot cu bucsa ..

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

ok, din partea mea poti sa le scoti si sa le bagi de 100 de ori cu apa si sapun cum ai spus, dar te rog abtine-te de la comentarii de genul 'Prostii..'. Intamplarea face sa lucrez in domeniu si sa stiu ce vorbesc, filozofie nu e multa la o bucsa, dar inginerie este, acum depinde de fiecare ce inseamna inginerie..

 

ce sfaturi dai nu ma intereseaza, eu nu-mi rezolv problemele pe forum, atitudinea a fost oarecum deranjanta..

de obicei dupa operatii din astea empirice pe care le postati pe aici, brusc apareti la sectiunea cu probleme tehnice ca nu stiu ce drac bate pe fata la denivelari mici, si va apucati sa schimbati 3/4 din suspensie, inclusiv caseta de directie cate unii, mai putin respectivele bucse..

 

p.s. scuze pentru ce anume sa-mi cer? sunt pe un forum public, nu cred ca ti-a zis cineva ceva pana nu ai inceput cu comentarii de genul : "prostii... ascultati la mine, eu asa faceam la tractor si tinea o viata..'

nu stau pe forum sa coc raspunsuri, unii mai si muncesc printre altele, sau ai impresia ca te urmaresc pe tine in mod special? :twoup:

 

aderenta pe brat cum o dobandeste? se lipesc materialele din care sunt confectionate, sau cum? eu zic ca se preseaza - in timp ce-i drept, nu e nevoie de presa la montare, normal ca daca ai bagat o bucsa pe brat de 10 ori nu prea mai are ce sa preseze si intra cu mana pana la cap si iese la fel de usor.. si ajungem la ce am spus mai sus cu bataile..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Nu a zis nimeni ca aia care cumpara brat cu tot cu bucse sunt tampiti. Dar daca tie iti place "crede si nu cerceta", treaba ta. Nu e o bucsa care intra prin presare. Functionalitatea ei consta in aderenta pe brat si miscarea pe care o permite datorita celor doua aripioare. Atata timp cat bucsa strange pe brat(si din cate am citit, aderenta aia se obtine dupa mai mult timp) si aripioarele nu sunt crapate sau rupte, bucsa isi face treaba.

 

De ce sa arunce cu banii?

 

 

A, inca ceva. Nu cred ca bucsa asta a fost proiectata pentru socurile provocate de drumurile din Romania. Asa ca nu va tine niciodata cat tine in Germania. Chiar daca vei cumpara brat cu tot cu bucsa ..

Nu e vorba numai de tinut cat in Germania. Eu personal nici macar nu as schimba bratul numai pe o parte. Desi inteleg conditiile din Romania, partea dreapta tinde sa se uzeze mult mai accelerat decat stanga, nu am uitat de unde am plecat si vin aproape in fiecare an.

Mergi tu cu viteze mari mai multa vreme, cu masina in mintile ei si apoi spui poti spune usor ce e accetabil si ce nu. Piesele nu se schimba neaparat cand se rup in doua si ai batai mari decat tunul de bas din portbagaj.

Cei mai multi care spun ca e ok probabil ca nu au mers cu o masina pusa la punct ca sa poata aprecia cum trebuie sa mearga. Ca ti se pare satisfacator si nu trebuie sa te tii crispat de volan la 160 km/h nu inseamna neaparat ca e ok.

Link to comment
Share on other sites

Domi, nu am spus ca piesele se schimba cand se rup in doua. Desi majoritatea atunci le schimba. Eu imi intretin masina destul de bine, insa nu sunt de acord cu aruncatul de bani pe fereastra cand nu e nevoie.

Chiar daca nu merg in fiecare luna pe autostrada nu inseamna ca nu stiu ce inseamna o masina in mintile ei.

 

 

Gago, nu inteleg de ce exagerezi. Nimeni nu a zis ca scoate si baga bucsa de 100 de ori. Ci doar a doua oara, pentru a schimba bratul. Stii de ce se pune cu apa si (foarte putin)sapun? Pentru ca aluneca usor la montare si pentru ca apa se evapora, realizandu-se astfel "priza". Chiar tu ai spus ca se preseaza in timp, ce-i drept. Sa inteleg ca intr-o saptamana e super-intepenita?

 

Sunt curios, ce inseamna "din intamplare lucrez in domeniu" ?

Iar referitor la "Prostii..", de ce te deranjeaza? nu e cu Âş, e cu s.

 

Eu cu mana pe inima as pune inapoi bucsa aia, folosita 1 saptamana. Nu are ce sa pateasca ca sa puna in pericol siguranta mea si a celor din trafic. In cel mai rau caz, se poate uza prematur(desi sunt 99,9% convins ca nu se va uza mai repede). Si si in acel caz sunt tot mai castigat, ca m-am si folosit de ea o perioada, nu am aruncat-o aiurea.

Link to comment
Share on other sites

ok vl4d, ok Robert_TAU, pe mine nu trebuie sa ma convingeti de nimic, am spus-o si o repet, eu nu-mi rezolv problemele pe forum, fiecare face cum vrea, eu mi-am spus parerea si atat, nu incercati sa ma convingeti pe mine.. nu reusiti!

 

vl4d, m-am prins ca ai scris cu s, stai fara grija, ai combatut ideea in felul tau..

 

Robert_TAU elementul ce absoarbe socul este din cauciuc, prinderea nu prea se face pe cauciuc, cauciucul este fixat de 2 bucse metalice, una dintre bucsile metalice o tot freci pe un con de asemenea melatic.. dar ma rog .. ce ma bag eu?.. faceti cum vreti.. eu va sfatuiesc innainte sa va aruncati in afirmatii de genul 'nu se intampla nimic' sa deschideti o carte de organe de masini mai precis 'asamblari' poate mai prindeti cate ceva de pe acolo. succes!

 

va rog nu ma combateti in continuare pana nu veniti cu o informatie data de un producator de brate-bucsi cum ca dupa presare-depresare bucsa poate fi refolosita!

 

p.s. expertii pe forum-ul asta se pare ca sunt doar cei ce poseda o trusa de prese mecanice si ceva ciocane de greutate mare..., ma abtin sa spun ce le lipseste

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

n-o vinzi? :twoup: :) :)

 

 

 

as putea da un exemplu mai sexual despre cum intra si iese bratul din bucsa...

 

si apropo, eu n-am observat sa fie chiar conica partea aia a bratului in care intra bucsa... n-ar fi nici logic... bucsa pe con... ar avea tendinta sa iasa

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

de scos oricum o scoti cam greu cu ciocanu'... nu "trage" deloc cand dai in capul bratului ca-i flexibila, iar daca o sprijini pe buzele alea din interior cand dai... chiar o distrugi... Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Inelul are colturile rotunjite si permite alunecarea bucsei mai usor, in felul asta nici nu se deterioreaza invelisul bucsei. Am sa pun poze azi sa te conving

 

Acum m-am prins ca vorbim de doua lucruri diferite.

Tu tragi de inelul exterior pa cand eu credeam ca tragi de interior (de ala care este presat in bascula) si d'aia nu stiam cum dr_ cu' agati cu presa aia. Eu am un taler crestat(crestatura cat tija din spatele basculei) mai mare in diametru decat bucsa pe care-l bag in spatele ei si agat ghearele presei de el. La montat, daca se incapataneaza am presa aia pe care ti-am aratat-o si care o copiaza pe cea originala.

Acum este clar.

Totusi tragand de inelul exterior nu soliciti cam tare bucsa (in cazul in care "se tine tare")?

Doar o parere

Link to comment
Share on other sites

bun, confuzia am facut-o si eu cu bucsa si inelele respective

 

1. acea bucsa ar trebui sa iasa usor?

2. prinderea o faci cu ghearele pe mantaua exterioara sau cu o saiba taiata care practic impinge in inelul interior al bucsei?

 

eu vad in felul urmator mai ales in cazul in care bucsa se incapataneaza sa iasa, si ar trebui sa se incapataneze daca este noua, cauciucul fiind foarte aderent pe brat:

daca tragi de mantaua exterioara bucsa este afectata practic intinzi cauciucul, daca tragi cu saiba, la fel intern cauciucul il vei comprima

sau mai ai si o tehnica ce permite bucsei sa alunece pe brat, ceva in genul cum spunea vl4d, cu apa si sapun, dar fiind noua nu stiu cum intra intre brat si bucsa solutia.

 

daca bucsa este usor de scos de pe brat:

ori bucsa a fost presata prea mult timp si cauciucul nu mai are aderenta, ori cota de montaj a bratului a suferit ceva modificari de diametru.

 

p.s. ma indoiesc ca respectiva bucsa sa nu aiba o armatura pe interior in apropierea inelului.

 

raman la ideea proprie ca este mai bine sa fie schimbate ambele..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

eu am pus-o pe masa presei(hidraulice)cu bratul in jos si sprijinind doar marginea de aluminiu a bucsei pe cele doua placi ale mesei si am impins bratul in jos cu presa... abia daca s-a intins bucsa in timpul presarii... bine, presezi finutz, lent, nu dai ca la pompa la bicicleta

 

...deja o da in teoreme discutia, las ca data viitoare fac video

 

 

 

(a nu se intelege ca schimb 2-3 brate in aceeasi bucsa :twoup: )

 

 

PS: Gago, nu-i corect "acea bucsa ar trebui sa iese usor?" corect e "sa iasa" (fara ironie)

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

vl4d, m-am prins ca ai scris cu s, stai fara grija, ai combatut ideea in felul tau..

 

Pot doar sa rad, maestrule. Acum stii si tu despre ce se vorbeste. Ai ajuns la vorbele mele din pacate, insa cum a spus cefi, te-ai facut de cacao in felul tau.

Link to comment
Share on other sites

bag de seama ca nu ai apucat sa citesti tot topicul, iti spun si tie ce i-am spus si lui.. cum il cheama

 

stii tu vorba romaneasca: cainele moare de drum lung..

 

nu ma mai contrazic.. faceti cum vreti, daca ati putea sa veniti si cu ceva argumente, nu din cele auzite pe la coltul blocului sau facute de voi insiva din lipsa de fonduri, as fi surprins, ba chiar v-as da dreptate: o nota tehnica, o procedura, un sfat din partea unui producator..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

deja am pierdut prea mult timp pe topicul asta cu fel de fel de experti

uitati ce zice TIS-ul referitor la aceste bucsi si la reutilizarea lor:

1.jpg

 

printre altele mai spune ca trebuiesc schimbate ambele bucsi st-dr, imi e greu sa scot tot documentul dar daca aveti nevoie va dau referinta. 31 12 049

 

acum ce ar trebui? sa zic sa sunteti de c..... ? sau poate sa fiti laudati ca lucrati la masini nemtesti cu ingeniozitate romaneasca la fel ca la daciile din 70 si va mirati ca nu stau bine pe strada?

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.