Jump to content

Recommended Posts

  • 5 months later...

Corect daca baga apa, baga vara nu iarna si oricum nu baga nici vara pt ca de regula cisterna vine noaptea, iar ziua fiind mult mai cald creste motorina in rezervoare consistent si oricum vara sunt pe + rau de tot cu motorina. Astea sunt povesti ca si apa din carburatoarele si rezervoarele daciilor pe vremuri iarna toata apa era din benzina, la condens nu s-a gandit nimeni si practic de acolo era toata apa.

 

apropo de apa in benzina:

daca tu imi explici cum de se facea gheata pe conducta de alimentare a pompei de benzina si in interiorul pompei de alimentare, fara a avea apa in rezervor, atunci te cred.

Si daca imi spui ca si in rezervor se putea face condens, atunci poate gasesti o explicatie a faptului ca numai benzina din anumite statii de alimentare producea condensul ala.

Sau se facea condensul direct in rezervoarele alea mari de la statia de alimentare?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Salut,

 

Stiu ca parerile sunt impartite dar, eu personal folosesc ulei 2T JASO FC 1052 de la Liqui Moly in proportie de 280ml-300ml la un plin (80 litri). Tratamentul il aplic de cand avea 220k, iar acum are peste 370 000 km, este Euro 3.

Acum am trecut pe PURE GARD TCW-3 (ulei de ambarcatiuni, are norma NMMA TC-W3)

Ce am observat de cand il folosesc in amestec:

- la accelerari puternice si bruste prin oras cantitatea de fum scoasa de masina a scazut mult(are facut si remap si chip)

- la partea de consum nu pot sa ma pronunt..este tot in jurul cifrei de 9 urban...in functie de talpa, nu prea o menajez (cutie manuala, 5 trepte)

- motorina folosesc de la Rompetrol varianta normala sau, mai nou de la Gazprom (nu fac reclama, dar asta e motorina care ii place cel mai mult) iar la alimentare prima oara bag ulei in rezervor dupa care alimentez cu diesel

- iarna nu am probleme la pornire absolut de nici o culoare, sunteul motorului este mai infundat, cald

- pe partea cu incalzirea auxiliara am avut cele mai mari retineri dar surprinzator Webasto-ul nu scoate fum :D

- da am trecut ITP-ul pe bune la gaze din nou, fara "atentii"

- nu am schimbat injectoare, pompe si alte ciudatenii ce tin de sistemul de alimentare (inca).Motorul este M57, masina este din 1998 iar ca si concluzie finala, personal imi place cum se comporta cu tratamentul de ulei 2T

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.