Jump to content

oscilatii relanti e36 318i M43


Recommended Posts

Salut. De ceva vreme au aparut niste probleme cu relantiul, adica atuci cand motorul se incalzeste apar oscilatii la relanti intre 1000 si 400 rpm. Am verificat si chiar schimbat debitmetrul, am schimbat si o sonda de apa, bujiile, am verificat si furtunurile dar problema nu s-a schimbat. Am uitat sa mentionez ca si la plecarea de pe loc masina este foarte puturasa( acul turometrului in loc sa se ridice constant are un moment in care cade brusc, apoi isi revine).

Consumul nu mi se pare ca a crescut iar in mers masina se comporta excelent.

Sa fie oare o cauza acea valva PCV?

Mutumesc antivipat pentru sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Am incercat si nu este valva problema. De fapt acum masina merge bine, dar are momente cand o apuca dracii. De exemplu ieri a mers bine pana seara cand, la un semafor a inceput sa oscileze relantiul. Am crezut ca este din cauza alternatorului deoarece eram cu farurile aprinse, dar astazi l-am verificat si incarca f bine (13,93 cu consumatori). Nu stiu ce sa mai cred.
Link to comment
Share on other sites

Sa fie oare o cauza acea valva PCV?

Daca sufla mai mult de 2 -3 secunde la oprirea motororului, atunci poate fi aici problema...Dar nu numai valva...poate fi si furtunul

Daca nu, la sondele lambda se poate sa gasesti cauza.

O testare iti indica exact care este de vina

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Mie imi mai face asa si am 0 erori pe tester, absolut toate piesele esentiale schimbate cu piese noi, furtune, etc.

Din cate am citit, asta cu oscilatia se poate intampla si cand motorul merge bogat...

Nu inteleg exact ce inseamna ,,merge bogat", dar astazi nu mi-a mai facut probleme. Oricum, nu cred sa fie sonda lamda pt. ca nu am consum iar motorul in mers merge ca uns.

Habar nu am, sa fie oare cauza caldura excesiva din ultimile zile?

Edited by Komura
Link to comment
Share on other sites

Si la mine face la fel, doar ca nu chiar intre 400 si 1000...

La mine oscileaza undeva intre 900 si 700....

E ciudat....doar cand e cald motorul.

O data cand eram la semafor si facea chestia asta i-am dat peste bot in 4000 de ture....2-3 secunde.

Culmea e ca n-a mai oscilat dupa...

Oricum, asta am inteles ca e o problema frecventa la motoarele astea...

Link to comment
Share on other sites

Mie imi mai face asa si am 0 erori pe tester, absolut toate piesele esentiale schimbate cu piese noi, furtune, etc.

Din cate am citit, asta cu oscilatia se poate intampla si cand motorul merge bogat...

Nu inteleg exact ce inseamna ,,merge bogat", dar astazi nu mi-a mai facut probleme. Oricum, nu cred sa fie sonda lamda pt. ca nu am consum iar motorul in mers merge ca uns.

Habar nu am, sa fie oare cauza caldura excesiva din ultimile zile?

Bogat e cand e mai multa benzina decat aer.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca am depistat problema. Este pompa de benzina. Astazi, in mers s-a oprit alimentarea de doua ori pentru cateva momente, si de la pompa da benzina (in interior sub bancheta) se aude un bazait in permanenta (cu motorul pornit), bazait care nu se auzea inainte.
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca asta e rezolvarea...

PS

Tu umbli cu benzina putina in rezervor?

Da, desteptul de mine am observat acest lucru cand am scos pompa. In dicatorul de nivel din bord imi arata cam 15l dar bineinteles ca nu functiona. L-am curatat, am bagat benzina si minune: toarce pisica. Uraaa.

Oricum, multumesc tuturor pt. sfaturi. Salutari sincere!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
buldogu_bld , demonteaza regulatorul de ralantiu, verifica furtunele sa nu fie cumva crapate, pune vreo juma de ora regulatorul de ralantiu in benzina , dupa care agita-l bine in benzina si curata-l cu o pensula bine de tot. Dupa care demontezi clapeta de acceleratie si o cureti cu un sprai de curatat si o carpa moale.Vad ca nu esti de prin Brasov ca te ajutam sa rezolvi! Bafta !
Link to comment
Share on other sites

si eu am aceeasi problema, oscileaza 500 - 800, dar am observat ceva: de exemplu plec dimineata cu masina, daca o pornesc si o las pornita 5-6-7 minute (pana mai schimb o vorba cu vreun vecin), si motorul se incalzeste pana ~la jumate in ralanti, dupa ce plec, la semafoare am si eu caderea asta de turatie, iar daca dupa ce o pornesc, n-o las sa stea pornita decat 30-40 de secunde si plec, incalzind motorul in mers, nu face!!! am mai observat ca apropiindu-ma de semafor, reduc si scot din viteza inainte cu 4-5 metri de oprirea efectiva, ralanti-ul oscileaza iar in momentul in care m-am oprit pe loc, se stabilizeaza.... iar daca scot din viteza inainte cu sa zicem 30-40 de metrii inainte de semafor si las sa mearga din inertie asa, ralanti-ul oscileaza de mult mai multe ori pana la stabilizare, se stabilizeaza chiar si inainte de a ma opri pe loc daca distanta de mers in gol e lunga, dar dupa mai multe oscilatii.

 

Urmaresc fenomenul asta de 2 ani... am schimbat o roaba de piese...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Am fost eu la service specializat BMW. Aceeasi problema. motor 1.6 pe curea.

 

Am inceput cu tot felul de filtre, bujii, apoi am pus pe ea vreo 4 debitmetre (second ce-i drept), sonda lambda, injectoare..

 

S-au uitat la ea cam 6 indivizi, nu pare sa aiba alte bube.

 

O gramada de bani aruncati pentru o problema asa mica. Motorul trage bine, doar ca la ralanti e destul de enervant.

 

Banii s-au dus, problema a ramas. Timp pierdut, drumuri, nervi, frustrare. Daca ar fi s-o iau de la capat, nu m-as mai baga in jocul asta. Ar putea fi foarte multe, sau doar un furtun crapat pe undeva.

 

N-are sens.

Link to comment
Share on other sites

Rhaziel, ai schimbat si sonda si tot asa face?

 

Rhaziel, ai schimbat si sonda si tot asa face?

 

 

lambda nu am schimbat pentru ca, conform testerului, functioneaza in parametrii (citit de un service specializat in testere)

 

schimbat: PCV, furtune PCV, debitmetru, senzor temperatura apa/ulei, furtunele vacuum, bujii, senzor ax came, am incercat cu alt regulator de ralanti, alt senzor de la clapeta de acceleratie, alta "Breathe Valve", curatat corpul si clapeta de acceleratie, curatat galeria de admisie... ce sa-i mai fac???? lichidu de parbriz e mereu la nivel, claxonul merge brici....

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.