Jump to content

Noutati BMW


Turbo-Mann

Recommended Posts

Pe data de 9 aprilie 2005 apare si seria 7 dupa un Facelift mare.Sau schimbat multe dar eu am sa scriu numai micile modificari plus motoare si preturi.

Au fost schimbate si numerele deci:

BMW 730i

6-cilindri/2996 cm

190KW/258 CP la 6600rot/min,300Nm/2500rot/min

0-100km/h-7,8s,V-max.244km/h,consum mediu 10.1l

Pret Germania.62.000€

BMW 740i

8-cilindri/4000cm

225kw/306 CP la 6300rot/min,390Nm/3500rot/min

0-100km/h-6,8s,V-max.250km/h,consum mediu 11,2l/100km

Pret Germania.68.000€

BMW 750i

8-cilindri/4799cm

270KW/367CP la 6300rot/min,490Nm/3400rot/min

0-100km/h5,9s,V-max.250km/h consum mediu 11,4l/100km

Pret Germania.75.500€

BMW 760i

12-cilindri/5975cm

327KW/445CP la 6000rot/min,600Nm/3950rot/min

0-100km/h-5,5s,V-max.250km/h,consum mediu 13,4l/100km

Pret Germania.111.900€

BMW730d

6-cilindri/2993cm

170KW/231CP la 4000rot/min,520Nm/2000rot/min

0-100km/h-7,8s,V-max.238km/h,consum mediu diesel 8,2l/100km

Pret Germania.61.500€

BMW 745d

8-cilindri/4423cm

220KW/300CP la 4000rot/min,700Nm/1750rot/min

0-100km/h-6,8s,V-max.250km/h,consum mediu diesel 9,5l/100km

Pret Germania.79.000€

Pozele sunt in GALERIA la seria 7 Facelift 2005.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Dau un exemplu: AUDI! A schimbat toate modelele...dar toate seamana cu cu cele de dinainte! Daca stii un audi din 95 si vezi pe strada unu din 2004 il recunosti sigur, in schimb daca vezi un bmw din 99 si te uiti la asta nou(ma refer la seria 3, iar la audi e valabil la toate modelele)de la spate, nu-l mai recunosti!!! Si ce s-a intamplat cu bordul de la seria3??? Nu bmw era inventatorul bordului orientat catre sofer?? Acum a disparut...parca e S KLASS de la MB!
Link to comment
Share on other sites

Nu bmw era inventatorul bordului orientat catre sofer??
Ba da, si eu sunt de acord, este aiurea un BMW cu bordul drept. Consola indreptata catre sofer era o amprenta de identitate a BMW-urilor, asa cum sunt rinichii din masca, V-ul de pe capota, C-ul din coltul geamului usii spate.

 

Totusi: aproape toate fetele cu care am iesit in ultimii 5 ani (informatie STRICT CONFIDENTIALA, OK?!), de cand am E28-ul, s-au plans ca pasagerul din dreapta se simte nedreptatit de faptul ca bordul are consola centrala spre sofer.

Poate, cine stie, BMW a avut ceva feedback pe tema asta si a decis ca este mai potrivit, dpdv marketing, sa mai mute catre pasagerul din dreapta o parte din satisfactia soferului. Pacat - o decizie proasta, dupa parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.