Jump to content

E39 trage slab la cald


Recommended Posts

Eu stiam de avarie serioasa , neserioasa si sugubeata.

On de obicei problema cu catalizatorul duce la un comportament mai prost in turatii mai ridicate,

Cand zici ca nu trage pe 1000-1500, in comparatie cu ce? Poate gasesti pe cineva cu motor similar, de la calculator nu putem estima cta trage de bine.

Ti-as trimite un filmulet cu a mea (e46 320d) cu acceleratie de la ralanti in a 3-a si daca pe 1000-1500 e comparabil cu a mea atunci cred ca ai intr-adevar o problema

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Salut

Ca sa ma fac mai bine inteles.

Sa zicem ca-s la drum si merg cu a 4-a, si ajung sa am 1500 rpm, pt ca mai si franezi in viata asta. Apoi apas acceleratia................ NIMIC nu se intamapla, pana nu urca incet pana la 2000-2200 rpm si intra violent turbo, trec vreo 5-10 secunde. Poate chiar mai mult de atat.

 

Am citit cred ca toate topicurile pe tema asta........... e clar o problema care tine de aer si nu de alimentare cu carburant.

Link to comment
Share on other sites

OK

Azi la 08:15 m-am apucat de treaba.

Am dat jos EGR-ul, l-am curatat temeinic, am observat ca merge pe vacuum si apoi am pus mana pe furtunele de vacuum. Praf toate.......... mers la magazin, luat furtune si montat. Bun pana aici........... am montat si demontat de doua ori ca am cam uitat sa pun una alta dar cert e ca la ora 16:00 era masinuta gata de proba. E mai vioaie, clar, dar inca nu e ce trebuie....... cred ca maine merg pana la un MESTER cu abac pt BMW sa mai verific si debitmetrul.

 

PS: E munca lu' Puiu de schimat furtunasele si curatat EGR-ul, dar cand ajungi acasa esti multumit. Rabdare si pricepere.

 

 

Va salut.(si va tin la curent cand si cum rezolv problema)

Link to comment
Share on other sites

Du-te neaparat la Alex - baiatu recomandat de Ciupanezu. A pus pe tester, a zis ca e debitmetrul. I-am dat masina sa o testeze, si zicea ca e vioaie. I-am zis sa puna frana in treapta a 2-a pana ajunge pe la 1000 de turatii si apoi sa accelereze. Nu accelera mai deloc. De fapt, accelera, dar foarte foarte incet. Mi-a zis sa schimb debitmetrul ca de la el e sigur. Dupa 2 zile, masina mergea perfect:P
Link to comment
Share on other sites

Du-te neaparat la Alex - baiatu recomandat de Ciupanezu. A pus pe tester, a zis ca e debitmetrul. I-am dat masina sa o testeze, si zicea ca e vioaie. I-am zis sa puna frana in treapta a 2-a pana ajunge pe la 1000 de turatii si apoi sa accelereze. Nu accelera mai deloc. De fapt, accelera, dar foarte foarte incet. Mi-a zis sa schimb debitmetrul ca de la el e sigur. Dupa 2 zile, masina mergea perfect:P

 

si eu am probleme cu debimetrul am scos mufa de la debitmetru si mananca asfalt incearca si tu sa scoti mufa si vezi cum se comporta....

Link to comment
Share on other sites

Salutare

Simptome noi..................... la ce va spusesem in topic, acum dupa ce am schimbat furtunele de vacuum si am curatat EGR-ul, masina trage mai bine dar am inceput sa simt cand schimb viteza din 1 in 2 ca niste smuncituri mici la inceput. Nu sunt mare lucru, dar le simt..................

Aveti idee de asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut,

Desi nu a mai fost activitate pe tema problemei mele, revin cu rezolvarea problemei.

Am fost acum 2 zile la un mecanic care a stat cu testerul 2 ore pe masina si a luat fiecare piesa la verificat. Absolut toate dadeau valori optime. Apoi a luat un manometru care l-a pus pe traseul electrovalva- EGR. Aveam un delay la revenirea vacuumului. Mi-a recomandat sa curat filtrele de la electrovalva EGR si electrovalva de la turbina. Ieri am desfacut ambele electrovalve, am scos filtrele si le-am spalat in alcool tehnic pana s-au facut ca noi. E un pic dificil de scos filtrul de pe electrovalva. Toata operatiunea a durat 4 ore, ca trebuie data galeria jos.

 

Acum e alta masina, merge liniar si foarte usor si in plaja de turatii 1000-2000.

Recomand cu caldura operatiunea. MERITA

Link to comment
Share on other sites

Eu ti-as recomanda sa cumperi o electrovalva nou, cel putin pentru turbina, pentru ca mai au un filtru interior ( o sita) ce nu poate fi scos decat daca rupi electrovalva. Le-am curatat si eu dar una noua face diferenta. ( raspunsul turbinei e mult mai prompt)
Link to comment
Share on other sites

Nu am facut poze pt ca eram ff murdar pe maini si mai sunt puse si de un alt coleg de forum, doar ca la un seria 3. La electrovalva este un capacel care sta prins in 4 cleme care ies ff usor. dedesubt este in filtru(sita) de plastic care are consistenta unuio filtru de cafea din ala de plastic. Se scoate cu tot cu suport, si la mine s-au crapat ambele cand le-am scos. Dar de rezolva cu un pic de electropasta. se spala cu alcool tehnic si o periuta de dinti foarte usor. Daca vrei mai multe amanunte da-mi un ID de mess si iti spun mai detaliat, sau aici, ca sa mai citeasca si altii interesati.
Link to comment
Share on other sites

OK

In primul rand trebuie sa te inarmezi cu rabdare si sa stii sa faci surubaraie.

Trebuie indepartate cele 3 capace de pe motor la care se foloseste un imbus. Apoi se scoate filtrul de aer si tubul care vine din aripa interioara si care duce aerul la filtru. Apoi cu o inelara de 10 se poate desface electrovalava de la turbina. Retine ca furtunasul albastru este spre interior cand il pui inapoi. Si cu asta gata lucrarea pe partea stanga a motorului.

Acum in dreapta......... va trebuie tubulare de 7, 10, 11 si 13.

Se desfac colierele de la EGR apoi toate suruburile de la galerie. Se scoate mufa de la senzorul din galerie . Se vor scoate filtrele de polen de ambele parti iar apoi protectia de plastic care este prinsa in 3 clame metalice si 4 de plastic. Se scoate usor. Acum iese si galeria, atentie sa va ramana toate ghidajele la galerie . Puneti in gaurile de la motor ceva sa le infundati sa nu va cada vreo piulita inauntru. Cateva bucati de carpa sunt suficiente.Apoi sub galeria 3 si 4 este o conducta prinsa in 3 suruburi. Este conducta de apa de la racire. Cand o scoateti va curge cam 1,5 litri de apa. ATENTIE SA FIE ACOPERITE GALERIILE SA NU VA INTRE APA IN MOTOR. Acum se vede electrovalva care este prinsa in 2 piulite si un surub, toate de 12.

La fel ca la cealalta electrovalva , furtunasul albastru sa il puneti pe interior.

Ambele electrovalve se desfac la fel. Umblati cu grija la ele. se curata filtrele ff usor, si aveti grija sa le uscati bine apoi.

Montajul......... exact invers. Atentie sa nu va ramana suruburi, ca sunt vreo 20.

 

BAFTA

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.