Jump to content

Fum Negru E46


C R S

Recommended Posts

salut baieti, am un E46 din 2000 sedan...motor 3.000 tds achizitionat de curand, inca nu i s.a facut schimbul de ulei si niciun filtru nu a fost schimbat...iar la accelerare...scoate fum negru... dar motorul nu are niciun sunet dubios...chiar merge foarte bine...dar fumul acela,...parca ma pune pe ganduri... o fi de la consumabile problema...ca motoru daca avea o defectiune..nu accelera asa puternic si probabil ca facea ceva zgomote..?
Link to comment
Share on other sites

salut baieti, am un E46 din 2000 sedan...motor 3.000 tds achizitionat de curand, inca nu i s.a facut schimbul de ulei si niciun filtru nu a fost schimbat...iar la accelerare...scoate fum negru... dar motorul nu are niciun sunet dubios...chiar merge foarte bine...dar fumul acela,...parca ma pune pe ganduri... o fi de la consumabile problema...ca motoru daca avea o defectiune..nu accelera asa puternic si probabil ca facea ceva zgomote..?

schimba filtrele si uleiul si dupa vezi daca iti mai scoate fum

asta este primul pas pe care treb sa l faci,daca vrei putem arunca o privire la el daca te intereseaza

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
salut baieti, am un E46 din 2000 sedan...motor 3.000 tds achizitionat de curand, inca nu i s.a facut schimbul de ulei si niciun filtru nu a fost schimbat...iar la accelerare...scoate fum negru... dar motorul nu are niciun sunet dubios...chiar merge foarte bine...dar fumul acela,...parca ma pune pe ganduri... o fi de la consumabile problema...ca motoru daca avea o defectiune..nu accelera asa puternic si probabil ca facea ceva zgomote..?

vezi ca intr-un alt topic de-al tau ai un nr de tel.

pune un tester pe masina dupa care tragi concluzii,dar fa-i revizia inainte.

Link to comment
Share on other sites

Eu as zice sa-i faci revizia si am inteles ca filtrul epurator se schimba la 80.000 Km si daca nu e OK masina scoate un fum putin albastrui. Acum e normal sa scoata ceva fun ca e diesel. Mai verfica si nivelul la ulei, diesel consuma ulei dar vezi cat mai ai, daca e la jumate nu prea e bine. Am inteles ca intre revizii s-ar duce cam un litru dar cred ca e mult si mie nu mi-a consumat atat niciun diesel. Mai vezi ce motorina bagi. Aia cu consumabilele e clasica zic eu. Mai vezi ca diesel ar cam trebui conduse mai turat, au tot felul de senzori care se optureaza daca nu mai scoti masina din oras din cand-in-cand. Daca fostul proprietar schimba devreme inseamna ca nu prea a fost "alergata" si senzorii or fi opturati si cere mai multa motorina decat normal. Eu am tot spus la toata lumea: un diesel nu trebuie subturat! Mai bine mai alergata, daca e OK turbina si intercooler-ul (ma refer si tuburi si toate cele) nu ar trebui sa iti faca probleme. Uita-te la masinile de taxi diesel prin oras ca ei zic ca merg la consum si sunt mari meseriasi, scot fum groaznic. Si eu am vazut la un diesel cum scoatea perdea de fum negru pe esapament, tot asa, condus de o femeie, a opturat un senzor si nu mai stia cat aer intra in motor, baga multa motorina. A schimbat senzorul si masina e OK.

 

Pe scurt: revizie, scoate-o din oras, tine-o mai turata. Am mai auzit de la mecanici ca u vazut cazuri cand filtrul de aer era atat de uzat ca l-a tras turbina in sitem. Nu stiu cat de adevart este dar tind sa cred. Eu schimb filtrul de aer intre revizii mai ales ca merg mult in Bucuresti. Nu e scump deloc si poti sa-l schimbi si singur.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
:) Dupa ce am scris postul m-am si gandit ca am scris ca "a tras filtrul" si ca o sa ziceti sigur ceva. Bucati din el, normal nu pe tot. Asa mi-a spus si mie un mecanic.

 

schimba-ti mecanicu'...cum dreacu s-ar putea sa traga turbina filtrul de aer ???? filtrul de aer e la admisie, iar turbina la evacuare :twoup:

Link to comment
Share on other sites

schimba-ti mecanicu'...cum dreacu s-ar putea sa traga turbina filtrul de aer ???? filtrul de aer e la admisie, iar turbina la evacuare :twoup:

 

Da, acum ce sa zic, asa mi-a zis un mecanic de reprezentanta, mi s-a parut si mie putin fantastic dar daca te gandesti, mai ales la traficul din Bucuresti sau daca le schimbi rar, practic devin foarte firave, aproape casabile (ma refer la cele de hartie sau ce sunt). Eu ma refer clar la situatii in care nu vrei nici cea mai mica impuritate in motor, eu schimb filtrul intre revizii si este si pe partea care vine spre admisie negru deci este clar ca este o problema. Eu stiu ca fum poate sa iasa si daca este cilindrul zgariat sau uleiul contaminat. M-am exprimat si eu gresit, omul a zis ca motoarele cu turbina, practic ai presiune (din turbina->intercooler->admisie :) ) si este si motorul aspirat normal deci mi se pare normal sa treaca prin el o cantitate mai mare de aer intr-un timp foarte scurt decat la o masina aspirata normal (benzina sau diesel). Oricum ar fi, nu mi-am inchipuit o clipa dupa ce mi-a zis el ca risc sa desfac cutia lui si sa nu mai fie acolo sau sa iasa pe esapament. Omul se referea la bucati mici care sa vad doar daca te uiti atent la el si ma gandesc ca a si vazut tot felul de cazuri si masini mai neingrijite. Vreau sa zic ca atunci cand am vazut filtrul negru mi-am pus mainile-n cap (ma gandeam ca e groaznic) si el mi-a zis ca a vazut mult mai rau si faza cu turbo si filtrul in motor. Si chiar daca s-ar opri prin vreo site in admisie eu zic ca este o problema, masina clar nu iti da aceeasi putere oricum ai da-o. Daca n-are destul are baga mai multa motorina si scoate mai mult fum :) .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 years later...
Am si eu o problema cu fumul negru. Masina a primit alta supapa EGR de la Msasha pentru ca a mea avea membrana sparta, revizie completa inclusv epurator, curatat senzor admisie... etc....Cand o calc sub 2.000 e rot/min scoate un nor de fum negru in momentul cand turbina isi face simtita prezenta, dupa care....aer de munte. Nu consuma ulei, consumul de motorina este in limitele normale. Masina trage foarte, foarte bine, porneste bine si la rece si la cald, singura problema este fumul negru. Voi ce rezolvari ati gasit in sensul acesta?
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema cu fumul negru. Masina a primit alta supapa EGR de la Msasha pentru ca a mea avea membrana sparta, revizie completa inclusv epurator, curatat senzor admisie... etc....Cand o calc sub 2.000 e rot/min scoate un nor de fum negru in momentul cand turbina isi face simtita prezenta, dupa care....aer de munte. Nu consuma ulei, consumul de motorina este in limitele normale. Masina trage foarte, foarte bine, porneste bine si la rece si la cald, singura problema este fumul negru. Voi ce rezolvari ati gasit in sensul acesta?

Daca ii dai talpa cand e subturat motorul e normal sa scoata fum ;) mai ales ca nu ai DPF.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.