Jump to content

fierbe motorul


niki86

Recommended Posts

Bun atunci procedeaza in felul urmator: mergi la panoul de clima pune la 32 de grade si aeroterma la maxim, porneste masina si tine pana se incalzeshte fara sa pui capacul la vasul de expansiune, verifica daca curge apa pe retur sau daca se ridica nivelul in vas, daca curge apa pe gaura minuscula inseamna ca este ok, daca creste apa in vas nu este in regula nu este scos aerul din instalatie, in situatia asta nu baga caldura, verifica toate furtunele, la mine s-a slabit radiatorul si am uzat furtunul care intra in vas de la motor, a frecat de una din fulii, s-a lipit bine cu gaschet si scoci lat, verifica jos la vasul de expansiune sa nu fie umed; este posibil sa ai pierdere pe acolo, radiatorul la fel, daca nu ultima posibilitate garnitura de _chiulasa_.

 

wtf ... azi dimineata masina era ok si acum deja vb de _chiulasa_ ... sa fim seriosi !!

aeroterma la maxim, am pornit masina, am tinut-o turat pana pe cand temperatura lichidului a ajuns la 92 de grade .... apa curgea pe orificiul pentru aerisire ...

Link to comment
Share on other sites

Aceiasi problema o am si eu , imi pierde lichid pe la buson dupa ce opresc masina , am inteles ca este o supapa de supraplin ceva de genul asta .. asa este sau cine mi-a zis bate campiile .... dupa ce opresc masina s-e intaresc furtunele si imi da lichid prelins asa pana jos la baza vasului .... oare problema sa fie capacul de la vas ? :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Cum zici tu eu am incercat sa ajut, poate fi orice, vreau te rog sa postezi cum s-a rezolvat, dar sa fi realist.

 

orice idee este binevenita dar in conditiile in care cu 2 ore inainte nu aveam nici o problema a fost prea trasa de par ideea cu _chiulasa_ !

am rezolvat in felul urmator ... am facut din nou aerisirea, de 2 ori ... a 2-a oara mi-a cazut surubul aerisitor pe langa vasul de expaniune.

in cautarile mele am descoperit ca de fapt senzorul responsabil cu nivelul antigelului nu era bine bagat ... el trebuie bagat in partea de jos a vasului de exansiune si invartit in dreapta (sau in stanga nu mai stiu) ... la mine senzorul acesta era doar bagat acolo fara a fi invartit in pozitia in care se blocheaza acolo, tinut pe pozitia doar pentru ca se sprijinea intr-un furtun !

prin urmare martorul era aprins in bord pentru ca senzorul indica eronat !

problema rezolvata !!!

iti multumesc pentru ajutor, oricum initiativa conteaza !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.