Jump to content

Izolat pe insula - 316 ti


Recommended Posts

  • Replies 289
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Georgele mai ai ma bani?? Sa-ti mai pun maine sau ce dreq sa fac cu tine? Ti-a trebuit Bemveu tu-i mama masii...

 

am zis la oha ca ma doare-n p... :twoup:) era doar ca sa imi dau la automata, sa imi ridic moralul ca am deja o gaura de 480 euro extra fata de concediu... si masina nu e gata, mai urmeaza!

 

deci aveti vreun senzor cumva?

 

atasez foto :)

... sau dau link ca nu mere upload:

 

www.ota.ro/bmw/pic1.jpg

www.ota.ro/bmw/pic2.jpg

 

 

va pup!

 

PS: bani o p*** mai am 50 euro si 47 ron pe card .. astept luni un refuel la card ceva sa vedem cum ma descurc

post-37624-1281124186_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

daca e asa ar trebui sa umblii cu jumatate de motor si accesorii in portbagaj :twoup:

amintesc doar cateva - bujii-bobine, pompa benzina, ckp, ecm, relee, pompa de apa, furtunuri apa, termostat toate astea te opresc in mijlocul drumului.

Link to comment
Share on other sites

apropo e posibil sa fie un contact nasol sau ceva de genu la kktul ala de senzor?!?!

apropo de piese eu deja imi fac stoc :twoup:

m-am documentat cu ce poate pica la M54 si la 1-2 luni mai iau un senzor :)

 

senzor prin dezmembrari ,nu stiu de la ce modele se mai potriveste

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

daca e asa ar trebui sa umblii cu jumatate de motor si accesorii in portbagaj :twoup:

amintesc doar cateva - bujii-bobine, pompa benzina, ckp, ecm, relee, pompa de apa, furtunuri apa, termostat toate astea te opresc in mijlocul drumului.

 

pompa d apa parca e prea mult. dar la un drum afara sa ai astea la tine nu vad o pb, incap in o gentuta sau imprastiate prin unghere. decat sa plangi p la usile unora care habar n-au si te mai si mulg d bani.

Link to comment
Share on other sites

pe langa astea iti mai trebuie si scule si ceva cunostinte, numai pentru termostat si pompa apa iti trebuie ditamai cheia de 32mm.. nici cei care aveau vechile dacii cu dulapioarele in portbagaj nu cred ca umblau cu atatea dupa ei :twoup:

 

pentru problema asta era bine daca aveau o strategie in ecu sa-l scoata din calcul senzorul ckp si sa foloseasca doar senzorii de pozitie axe cu came si senzorul de detonatii... dar deh.. cine stie, poate in viitor

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

apropo e posibil sa fie un contact nasol sau ceva de genu la kktul ala de senzor?!?!

apropo de piese eu deja imi fac stoc :twoup:

m-am documentat cu ce poate pica la M54 si la 1-2 luni mai iau un senzor :)

 

senzor prin dezmembrari ,nu stiu de la ce modele se mai potriveste

 

deci:

1. eu sunt calm ca vorba aia: s-a intimplat, asta e, bine ca suntem sanatosi!

2. nu e combinatie cu tractatul sau ceva de genu, e prea departe si de data asta o sa am incredere ca mecanicii de aici vor stii sa schimbe senzorul asta si nu va fi alta problema

3. o sa raman aici pina luni, deci mai cheltui ceva pe cazare 100 euro si vreo 20 pe mancare..

4. luni la 8 ma duc la service, iau senzor, 65 euro si inca 100 manopera cred... sper sa nu ma arda mai mult

5. bag benzina si ii dau bice spre casa..

6. bag p*** cine o mai pleca in grecia cu bmw-ul.. si in limba lor, si in engleza lor... noroc cu calin care m-a sunat si a mai vorbit cu astia (mersi inca odata caline!!), daca mergea masina treceam pe la athina sa ma inveti cum se bea uzo.. asa zic pas acum te astept la bz sa iti zic cum se mananca un carnat de plescoi :))

 

7. nu are rost sa mai incerc alte chestii ca sa o pornesc ca s-ar putea sa mie fie mai greu daca apare ceva pe parcurs, cei cu care sunt aici vor pleca maine, vine o masina dupa ei, eu o sa raman singur ca e mai ieftin sa stau aici decat sa vin in romania sa astept sa se faca masina si apoi sa ma intorc.

 

va pup si vb

ciao

Link to comment
Share on other sites

pe langa astea iti mai trebuie si scule si ceva cunostinte, numai pentru termostat si pompa apa iti trebuie ditamai cheia de 32mm.. nici cei care aveau vechile dacii cu dulapioarele in portbagaj nu cred ca umblau cu atatea dupa ei :twoup:

 

pentru problema asta era bine daca aveau o strategie in ecu sa-l scoata din calcul senzorul ckp si sa foloseasca doar senzorii de pozitie axe cu came si senzorul de detonatii... dar deh.. cine stie, poate in viitor

 

"sefo' " cheia aia de 32 e subtirica si delicata, nu e e grea cat un 32-36 uzual de trusa. si , acu' sa ai bmw si sa nu stii c are in burta...parca e prea d tot. oricum i-a stricat bunatate d concediu omului, mai bine pleca fara masina, si se ocupa d metabolismul fetelor d p acolo...

Link to comment
Share on other sites

cu cheia aia mica si delicata nu faci nici o treaba, iti trebuie o cheie de 32-32 fixa-inelara lunga de impact si un ciocanel destul de mare zic eu..

si de ce ma rog este necesar sa stii ce are in burta, daca omul nu e pasionat de treburile astea, si masina si-o face in service..? i se poate intampla oricui fara sa poata face ceva in privinta asta, cat timp sunt bine sanatosi, eu zic ca e bine, banii se fac la loc..

 

in locul lui in week-end m-as duce numai la plaja si as incerca din plin acel uzo gretos :twoup:

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Culmea e ca el l-a schimbat acum cateva luni...e original de la BMW..asa de rahat sa fi ajuns piesele astea?? Vorbim totusi de BMW..poate ma supar si-mi iau Duster :twoup:

 

daca e original si a fost montat in ceva service autorizat are si garantie la el, poate sa mai reduca ceva din paguba.. eventual sa ceara si ceva despagubiri pentru toate cele intamplate.. pana la urma a umblat numai prin reprezentante bmw, nu la colt de strada.. si a platit inzecit fara ca problema sa-i fie rezolvata.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

cu cheia aia mica si delicata nu faci nici o treaba, iti trebuie o cheie de 32-32 fixa-inelara lunga de impact si un ciocanel destul de mare zic eu..

si de ce ma rog este necesar sa stii ce are in burta, daca omul nu e pasionat de treburile astea, si masina si-o face in service..? i se poate intampla oricui fara sa poata face ceva in privinta asta, cat timp sunt bine sanatosi, eu zic ca e bine, banii se fac la loc..

 

in locul lui in week-end m-as duce numai la plaja si as incerca din plin acel uzo gretos :twoup:

 

1 , cheia "32-32 fixa-inelara" la care faci tu referire, se numeste cheie combinata.adk asa cum e asta d 19 din poza. in asa chei nu se bate.post-5642-1281127991_thumb.jpg

2 , cheia "de impact" e altceva se numeste in RO cheie de bataie sau de soc, evident pt ca e mai groasa si are si partea majorata in care se loveste. ai poza.post-5642-1281128008_thumb.jpg

3 , ca sa demontezi cuplajul de pe pompa d apa, cateodata, se ia in considerare ca ambele subansamble sant ok, deci, nu trb stricate prin bataie...rulmenti, presetupa...diverse... . ca atare, s-au inventat cheile speciale, din sdv-urile dedicate, p care le are orice marca d masina. apoi apar copiile pt ca omul e pasionat, trb sa-i ia si lui banii cineva daca nu s-a dus la service-ul casei mama sa schimbe pompa/ cuplajul. ai poza.post-5642-1281128026_thumb.jpg

obiectii ?

Link to comment
Share on other sites

ok........................................................iti dau dreptate, poarta-le tu in portbagaj pe toate si cand am nevoie te sun, e bine? :twoup: glumesc, te-ai aprins pentru nimic, pentru mine nu e normal sa am asa scule dupa mine, maxim o trusa din aia completa de hobby cu de toate prin ea imi e de ajuns.. Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

ok, inca o data, sper sa fi multumit de data asta, topicul nu este despre cum se schimba vascocuplajul si ce sdv-uri iti trebuie, am dat doar un exemplu, nici macar nu am spus la ce folosesc cheia de 32 :twoup:

si ca sa faci treaba serioasa iti trebuie 2 chei de fapt, cum ai spus si tu, una cheia propriu-zisa, si sdv-ul care blocheaza fulia pompei de apa, facem pariu ca greutatea celor 2 combinate face cat ditamai cheia de care ziceam anterior + faptul ca sunt destul de lungi amandoua. nici eu nu postez la misto, dar pentru subiectul asta sunt alte topicuri dedicate, aici era vb de un exemplu.. ma rog, tu ai dreptatea ta si eu nu sunt 'sefo'.. in rest belelele curg din toate partile.. ca in cazul de fata..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca o vinde doar pentru un amarat de senzor.

daca e pasionat de marca, va considera ca a invatat ceva din toata peripetia asta. pana la urma nu are nicio o vina, nici el nici masina, senzorul l-a luat de la ab, deci nu a bagat ceva sh si dupa aia sa-i para rau.. s-a intamplat..

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca o vinde doar pentru un amarat de senzor.

daca e pasionat de marca, va considera ca a invatat ceva din toata peripetia asta. pana la urma nu are nicio o vina, nici el nici masina, senzorul l-a luat de la ab, deci nu a bagat ceva sh si dupa aia sa-i para rau.. s-a intamplat..

 

chiar asa magarie si senzor original ? parca e prea d tot. mi-as lua hartii cu certificarea belelei de la toate service-urile alea si direct in brate la ab sa-i dea banii omului.

Link to comment
Share on other sites

Astept de la voi cat mai multe detalii despre acest senzor (minune) ,si maine plec in cautarea lui (la dezmembrari sau nou daca gasesc).O poza cu el ,unde se afla mai exact,un cod de pe real oem ,de pe ce motoare este compatibil ,etc.

 

Nu promit nimic mai ales datorita faptului ca lucrez de la ora 4 si nu am cum sa lipsesc ,iar Daniel se afla la aprox 250km distanta de mine .Dar incerc sa fac ceva ..

 

@DanS ..esti sigur 100% ca senzorul respectiv este problema ?

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

nimeni nu e sigur 100% ca este acel senzor, doar probabilitatea este mare :twoup:

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&series=E46

 

senzorul este sub admisie in spatele motorului foarte aproape de volanta.., de fapt in dreptul volantei.. sub demaror, e mai simplu de schimbat de sub masina..

 

ckp.jpg

 

b6302 in poza

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

nimeni nu e sigur 100% ca este acel senzor, doar probabilitatea este mare :)

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&series=E46

 

senzorul este sub admisie in spatele motorului foarte aproape de volanta.., de fapt in dreptul volantei.. sub demaror, e mai simplu de schimbat de sub masina..

Sincer nu imi place cum suna ''doar probabilitatea este mare''. :twoup:

 

Sa recapitulam.Senzorul asta minune,sa pus pe absolut toate motoarele de 1,6i sau 1,8i de pe e46 (coupe,sedan,compact,turing).. NU ARE IMPORTANTA ANUL DE FABRICATIE AL MASINI?

 

Se schimba relativ usor ,sau trebuie demontate piese de pe motor?

 

Ai vrut sa spui piesa B6203 din poza?

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

daca se face schimbarea de sub masina banuiesc ca in afara de scut nu mai trebuie demontat altceva, daca se face pe sus trebuie demontate furtunurile care intra in admisie si cu ceva noroc si daca este spatiu si o mana subtire se poate schimba.

 

este prins pe bloc cu imbus de 5 cred.

 

probabilitatea eu zic ca e mare, mare :twoup:, sper sa fie de ajuns acum :)

daca are codul respectiv nu mai conteaza pe ce s-a pus, in principiu este de generatie mai noua - dupa 2001 la motoarele tip N.. N40, N42, N45, N46

s-a pus si pe vehicule mai noi dar nu cred sa gasesti e87, e90, la dezmembrari. ai aici lista completa: http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...n&details=1

 

da, piesa e b6203, m-a luat somnul :)

 

cam asa arata jucaria:

 

http://www.worldcarparts.co.uk/CarParts/ta...44/Default.aspx

 

 

o-ring-ul respectiv nu stiu ce face acolo dar banuiesc ca este pentru etansare si nu e folosit ca distantier..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

daca se face schimbarea de sub masina banuiesc ca in afara de scut nu mai trebuie demontat altceva, daca se face pe sus trebuie demontate furtunurile care intra in admisie si cu ceva noroc si daca este spatiu si o mana subtire se poate schimba.

 

La N42 nu merge pe sub masina. Se face pe sus si trebuiesc demontate o serie de componente (in comparatie cu M43 unde chiar merge pe jos)

Edit: Mai adaug si explicatiile din TIS la operatiile premergatoare

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.