Jump to content

Izolat pe insula - 316 ti


Recommended Posts

  • Replies 289
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oricum nu te crede :twoup:. I-am mai zis si eu si nu m-a crezut .

 

Ai ajuns in tara?

 

Acum 15 min am ajuns acasa (Bucuresti).

fac un scurt istoric!

 

weekend de ........ in camera de hotel, orasul respectiv cred ca e orasul in care s-a turnat filmul I AM LEGEND. Nimeni pe strazi nimeni la geamuri.. toate obloanele trase, toate jaluzelele.. nici un magazin deschis, 4 camere de hotel ocupate din circa 60!

- luni ora 8. prezentare corect la apel. Locatie service BMW Agrinio. Temperatura 23 grade celsius, cer insorit, umiditatea aerului scazuta, atitudinea stafului tehnic foarte ostila!

- ora 9.20 - GT1 ZICE - MASINA E IN PERFECTA STARE DE FUNCTIONARE.. sau cel putin nu apare nimic la diagnoza.

(contact, cheie - nimic).. 3 mecanici se uita unul la altul si nu inteleg fenomenul.(REPET - REPREZENTANTA OFICIALA BMW).

- nu aveam wireless la service deci nu am putut sa raspund, probabil o fi fost Sile la statia mea, va comunicat el ca eu nu sunt la post! :))

- dupa 2 ore de diagnoze si rediagnoze... cik e clar senzorul care l-ai schimbat in ROMANIA nu e BUN (part number-ul respectiv, care aparea pe cutia senzorului 13627548994 cik se potriveste la motoare e46 fabricate dupa 03/2005 si ca eu trebuia sa am alt crankshaft cu alt partnumber valabile pentru motoare e46 fabtricate pina in 2005, masina fiind din 2003).

- un mecanic mai batran nu prea a fost de acord cu aceasta ipoteza a unuia tinar... si i-am zis de clank-ul care il dadea atunci cand ma jucam cu releul.. a pus contactul si a inceput sa miste de firele care intrau in DME.. si HOPA HENTZ... i-am zis FAULT ACOLO, cartonas GALBEN, atac din spate.. a scazut temperatura, si masina a pornit.

- cik e clar: reprogramam DME.. 2 ore au incercat sa reprogrameze dar nu a mers.. nu dadea raspuns acel DME.

- au venit cu solutia: DME NOU = 1200 euro.

- le-am zis ca am probleme cu inima si sa nu se joace.. am fix 65 euro in portofel si vreau sa plec cu masina acasa azi.

- au inceput sa rada! ... cik: vrei o cafea? o apa?.. ti-e foame?... am refuzat initial.. apoi cand mi-am dat seama ca e de stat.. am acceptat. AM comandat la destia cu livrare rapida si au platit ei :)) (cred ca le aruncasem o provocare :()) vroiau sa repare masina cu 65 euro.. si au zis sa nu mai cheltui din ei pe mancare....

- le-am zis ca am sunat in germania si am facut plangere ca cei din PATRA m-au pus pe drum si am cheltuit atatia bani din cauza lor.. la faza asta s-au uitat unii la altii si au devenit mai seriosi. :(

- mecanicul mai batran s-a infuriat.. si-a facut o tigara de foi.. i-am zis ca daca baga iarba sa imi dea si mie ca vreau sa zbor ...spre casa!

- a scos acel DME s-a uitat la el atent, la mirosit la intors pe toate partile - mi-a spus ca s-a mai umblat in el.. cel putin de cand am eu masina nu s-a umbat.. poate aia in germania??!?

- a conectat fierele iar si a inceput sa atinga contactele.. masina facea ca pomu de craciun.. acu la temperatura facea de parca era la bunjee jumping...si motorul clantzanea ca taietorul de lemne...plm BMW, nu altceva.

- a sunat un electronist, a luat DME-ul l-a adus.. masina a pornit.

- test drive 10 min, si output: masina e gata, costa 72 euro (dupa 7 ore de incercari).

- ma sui la volan opresc motorul, stau 20 sec, pun contactul... SURPRIZE: SANTA CLAUS IS COMING TO TOWN :D) LUMINITZE BECULETE, ARTIFICII SI ASA MAI DEPARTE - S-AU APRINS TOATE ALEA.

- s-a enervat mecanicul la desfacut iar ala si a inceput sa atinga niste chestii.. dupa 10 min s-a prins de o smecherie, la chemat pe electronist.. a lipit o gramada de pini intre ei.. test drive, masina a mers. a zis asta e nr meu de mobil.. daca pica suna-ma ca tre sa ajungi in romania cumva.

- am plecat.. pe drum s-a aprins de 2 ori becul la baterie si la EML.. si a dat in nas (a scazut in turatii pentru 2 sec)... apoi si-a revenit.

- am bagat benzina doar cu motorul pornit...

-aaa btw.. a costat 72 euro la bmw, 50 euro electronistul, si 20 euro i-am dat lu mecanic pentru ca imi luase sandvis si apa

- am decis sa rmaan in KATERINI, linga salonic deoarece daca ceda noaptea in bulgaria imi era greu sa ma descurc cu toti tampitii care nici engleza nu vorbesc.

- azi dimineata masina a pornit... si am mers 800km legat fara sa opresc motorul deloc, nici cand am alimentat... cand am ajuns in Bucuresti, am oprit motorul, l-am pornit.. se pare ca merge.

 

- o sa merg cu ea unde mi-a recomandat DanS (bmw otopeni) si o sa vedem.

 

pot sa zic TOPIC CLOSED.

 

MULTUMESC TUTUROR PENTRU SPRIJINUL ACORDAT SI INTERESUL DE A RASPUNDE SI A VENI CU SOLUTII ATAT PE FORUM CAT SI LA TELEFON. VA DORESC SA NU AVETI BAFTA MEA.

 

CHELTUIALA TOTALA DATORATA ACESTEI DEFECTIUNI: 1180 EURO (cazari, mancare, reparatii, diagnoze, etc)

 

VA PUPA AL VOSTRU,

DANIEL

Link to comment
Share on other sites

Ca initiator al acestui post multumesc si eu tuturor celor care s-au implicat in rezolvarea acestei 'telenovele' si pentru faptul ca ati pus suflet in a-l ajuta pe prietenul meu Daniel. Sincer atunci cand am postat nu m-am asteptat la un asemenea feed-back. I'm impressed ... si ramanem datori!

 

Acum m-am intors de la Daniel, am baut niste bericioaice :) si am ras ceva dupa ce am reluat povestea pas cu pas. Sper sa bem si cu voi niste bericioaice, macar fara alcool.. Week-endul asta suntem plecati la Buzau, dar celalalt incercam sa venim la intalnire sa ne cunoastem face to face. (eu am mai fost o singura data insa pe fuga, l-am cunoscut pe XXL, AlexManiak si alti cativa baieti super de treaba).

 

Cu restul, care nu sunteti de prin zona, cine stie ... lumea e mica. Pe DanS o sa-l vizitam sigur la Ploiesti ca e aproape si am promis ca bem si cu el ceva...nu de alta da e caldura mare.

 

Keep in touch! :twoup: :)

Link to comment
Share on other sites

...Week-endul asta suntem plecati la Buzau, dar celalalt incercam sa venim la intalnire sa ne cunoastem face to face. (eu am mai fost o singura data insa pe fuga, l-am cunoscut pe XXL, AlexManiak si alti cativa baieti super de treaba). ...

weekendul asta si noi suntem plecati la Paltinis... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Bine ca sa rezolvat intr-un final.

Pe sf. lunii merg si eu intr-un mic concediu, preventiv o sa-mi iau un ECU cu mine, just in case!

 

un ECU + un set de senzori + o trusa d bun simt + filtru carburant / combustibil + curea de accesorii nu pot sa faca rau nimanui. cred ca mai mult de 5 kg nu pot sa aiba, nu-i cine stie ce volum ocupat si pun pe oricine in situatia de a sta linistit.

decat stress-ul si cheltuielile absurde pe care le-a indurat baiatul asta, mai bine preventiv.

Link to comment
Share on other sites

1. problema este DME-ul (sau ECU) cum ii spune-ti voi pe aici... e o problema de contact/masa.

2. dupa ce am lasat masina peste noapte, dimineata nu a mai pornit, am tras de fire am scos ala.. pina la urma am observat ca daca departez placa de baza de carcasa de metal functioneaza... prin urmare am bagat cartela de la bloc (care e din plastic) intre placa de baza si carcasa... si ghici ce: s-au stins toate becurile si masina a pornit!

 

3. totusi computerul imi arata temperatura de afara de +50 grade celsius si temperatura motorului fix 50 grade oricat as merge..deci s-ar putea sa aiba si alti gargauni.

4. tebuie dus la un electronist!... sau

5. ARE CINEVA UN DME (ECU) PENTRU MODELUL ASTA: VIN: FT59948, SAU AVETI UN PRIETEN CU PARC DE DEZMEMBRARI CARE POATE SA AIBA, SAU DACA AJUNGETI IN VREUN PARC PUTETI SA ARUNCATI O PRIVIRE?.. DACA AVETI MA INTERESEAZA SI CAT COSTA!

 

Va multumesc important pentru tot interesul manifestat aici pe forum... asa invatzam :) din experienta sau din greselile sau norocul altora :twoup:) as putea sa zic.

 

Ciao,

Rogy

Link to comment
Share on other sites

1. problema este DME-ul (sau ECU) cum ii spune-ti voi pe aici... e o problema de contact/masa.

2. dupa ce am lasat masina peste noapte, dimineata nu a mai pornit, am tras de fire am scos ala.. pina la urma am observat ca daca departez placa de baza de carcasa de metal functioneaza... prin urmare am bagat cartela de la bloc (care e din plastic) intre placa de baza si carcasa... si ghici ce: s-au stins toate becurile si masina a pornit!

nu cumva face scurt intre placa de baza si carcasa ?

sau e un traseu de circuite intrerupt undeva... daca scoti DME-ul afara, mergi la un electronist sa ti-l verifice pe toate traseele...

daca vrei iti dau un om bun in domeniul placilor de baza... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.